Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Tvorba, hraní, nestandardní stavy scénářů
Pito_42
Příspěvky: 68
Registrován: čtv 11. črc 2013 20:45:48

Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Pito_42 » ned 28. úno 2016 22:37:09

Ahojte.

Chcem sa spýtať,či tieto moje scenáre aj niekto jazdil.
Potrebujem spätnú väzbu.

Ďakujem

alesmafia1
Příspěvky: 114
Registrován: stř 26. srp 2015 14:42:59
Bydliště: Podbořany

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor

Příspěvek od alesmafia1 » ned 28. úno 2016 22:39:00

Já sem je jezdil a nezaregistroval jsem žadné chyby. takže super :)

pepah
Příspěvky: 21
Registrován: pon 12. bře 2012 21:23:08

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor

Příspěvek od pepah » ned 28. úno 2016 23:50:50

Já jsem to taky dojel,pěkné,
akorát jsem na úvod musel přeskočit hlášku
o chybějících vozidlech -Bautzen-B.
Nevíte ,kde se dajíé sehnat?

Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 627
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Kal000px » pon 29. úno 2016 1:01:40

Jede jede mašinka..

pepah
Příspěvky: 21
Registrován: pon 12. bře 2012 21:23:08

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor

Příspěvek od pepah » pon 29. úno 2016 12:32:33

Díky Ti moc

Pito_42
Příspěvky: 68
Registrován: čtv 11. črc 2013 20:45:48

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Pito_42 » stř 02. bře 2016 18:08:48

Michal píše:Já jsem si teď chtěl zahrát ten Pn, ale mám problém hned na začátku. Jakmile mám Volno a rozjíždím se, tak mi mašina sklouzne, chci si připískovat, ale vyskočí na mě hláška, že nemám písek. To okno zavřu, ale ta hláška vyskakuje pořád dál a dál. Vůbec se nedá zrušit, takže scénář je pro mě dál nehratelný. Škoda.
Hláška Ti nezmizne pokiaľ držíš klávesu"X",vypni pieskovanie a hláška sa bude dať vypnúť.
Teraz som to skúšal
Nastavil som skript tak,aby sa nedalo pieskovať.
Jednoducho piesok je nedostatkový tovar
:)

Má niekto podobný problém?

Pito_42
Příspěvky: 68
Registrován: čtv 11. črc 2013 20:45:48

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Pito_42 » stř 02. bře 2016 19:50:35

Michal píše:Já jsem právě X nedržel. Jak jsem ho stiskl, vyskočila hláška a bylo vymalováno. :) Dokonce se mi podařilo mezi hláškami shodit výkon na 0, aby zmizel prokluz a stále nic. Nakonec jsem na to přišel. To tlačítko pískování zůstalo dole zaseknuté a nereagovalo na povel z klávesnice. Musel jsem ho vydolovat myší. :mrgreen: Takže jsem ten scénář i dojel. Byla to pohodová jízda. Škoda toho vjezdu na bílou do Benešova. A taky zastavení v Olbramovicích až těsně před návěstidlem mě přišlo trochu zvláštní. V reále bych takto blízko určitě nejel, když jsem měl krátkou soupravu, která se na kolej pohodlně vešla. ;) Ale jinak pěkný. Jen tak dál.


Som rád že všetko funguje.
;)
Ten vjazd na"bielu" do Benešova by mali autori trate s nasledujúcim update opraviť,ja som si to opravil sám
:oops:

Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 627
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Kal000px » stř 02. bře 2016 20:48:10

Zatím jsem to nehrál, co přesně se děje v Benešově? ;)
Jede jede mašinka..

Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 627
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Kal000px » čtv 03. bře 2016 7:18:32

Ok, podívám se na nastaveni toho navestidla (a pro jistotu asi i všech ostatnich :D ) a pokud to je posunovou cestou tak to opravím :) dík
Jede jede mašinka..

Raggi
Příspěvky: 2
Registrován: stř 17. úno 2016 22:05:47

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Raggi » čtv 03. bře 2016 10:53:16

Mám takový malý problém. Zkoušel jsem si udělat scénař na této trati dal jsem tam bardotku a tři osobní vagony a když jsem jej spustil tak mi nejde se rozjet. Samozřejmě jsem nasartoval a odbrzdil.
Nevíte kde je zakopaný pes?

Raggi
Příspěvky: 2
Registrován: stř 17. úno 2016 22:05:47

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Raggi » čtv 03. bře 2016 20:32:41

Michal píše:
Raggi píše:Samozřejmě jsem nasartoval a odbrzdil.
Chce to ještě zařadit směr a přidat výkon.
to jsem samozřejmně taky udělal. Při jakémkoliv zařazeném stupni nešel motor do otáček až když jsem měl nejvyšší a přidržel klavesu "a"
tak jakože se motor snažil dostat do otáček, ale souprava se nepohnula.
Naposledy upravil(a) Raggi dne pát 04. bře 2016 8:35:37, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 578
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od kuboss » čtv 03. bře 2016 22:51:29

Dajte Michalovi bludišťáka :mrgreen:

Raggi - v zásade je viacero vecí ktoré to môžu spôsobovať - najlepšie by nám pomohlo video. Každopádne odporúčam poskúšať všetko možné kým napíšeš.

Pito_42
Příspěvky: 68
Registrován: čtv 11. črc 2013 20:45:48

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Pito_42 » pát 04. bře 2016 23:05:45

Michal píše:
Pito_42 píše:Som rád že všetko funguje.
Ještě jsem si zkusil, jak máš ošetřené na začátku nahození správného systému. Vyhodí to ze scénáře už při navolení ss. Reálné mašině by se nic nestalo. Ono by se nic nestalo ani při pokusu o zapnutí HV (když by neměla poruchu), protože to hlídají ochrany a nedovolí zapnout špatný HV. My v simulátoru nemáme detekci systému v TV, takže chápu, že to chceš nějak ošetřit asi kvůli Vmetru. To jen takový postřeh. Jinak tvůj scénář je ideální pro testování skluzové ochrany. ;)
"Ťažko na cvičisku,ľahko na bojisku".
Na trenažéri treba robiť veci správne ale v reále je to vždy inak
:)
Je viac dôvodov keď hráča zo scenára vyhodí,to čo si popísal je jedna z nich.
Prezradím že aj keď nestiahneš zberač vtedy keď to prikazuje návesť
:)
Preto má ten scenár zvýšenú obtiažnosť.

Jurajs_89
Příspěvky: 615
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Jurajs_89 » sob 05. bře 2016 15:22:07

PN 45635:

Příjemná aktivita, byť jsem jí nedojel. Při změně systému jsem vypnul HV, a aktivita napsala, že jsem zvolil stejnosměr pod střídavinou. Měl jsem přitom stažený sběrač, takže by to nemělo vadit. Níže pár poznatků:

:idea: Při spuštění aktivity jsem neviděl, a nebo přehlédl maximální rychlost vlaku. Docela se divím, že ssylms má max. 100 km/h. Při dosažení 10 km/h bych ještě nevypisoval hlášku o překračování rychlosti, nechal bych tam větší rezervu. Německé AFB klidně drží 102 na EDB.
:idea: Klidně bych dal větší rezervu pro oživení Esa.
:idea: Vypravení vlaku stylem "Odjezd" na skupinovém návěstidle není zrovna košér.
:idea: To samé platí pro prázdné písečáky, ale zde nemohu upřít body za script a originalitu!
:idea: Ty Olbramovice byli vážně až dost natažený k návěstidlu, a navíc byl na návěstidlo celkem špatný výhled. Navíc odjezd pomocí TAB?
:?: Během jízdy jsem slyšel zvuky podobné vypadnutí jističe. Když jsem je kontroloval, tak vše bylo nahozené. Tak nevím, jestli to byla Tvoje práce či nikoliv.

Jinak během toho kousku se mi aktivita líbila, a možná jí někdy zkusím zas, třeba pak dojedu :D . Držím palce do další tvorby.
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D

Pito_42
Příspěvky: 68
Registrován: čtv 11. črc 2013 20:45:48

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Pito_42 » sob 05. bře 2016 18:51:04

Jurajs_89 píše:PN 45635:
Příjemná aktivita, byť jsem jí nedojel. Při změně systému jsem vypnul HV, a aktivita napsala, že jsem zvolil stejnosměr pod střídavinou. Měl jsem přitom stažený sběrač, takže by to nemělo vadit. Níže pár poznatků:
:idea: Při spuštění aktivity jsem neviděl, a nebo přehlédl maximální rychlost vlaku. Docela se divím, že ssylms má max. 100 km/h. Při dosažení 10 km/h bych ještě nevypisoval hlášku o překračování rychlosti, nechal bych tam větší rezervu. Německé AFB klidně drží 102 na EDB.
Zmienka o max.rýchlosti v aktivite je,konkrétne pri hláške "Odjazd".
Tá hláška o prekročení rýchlosti je >101 km/h a pokiaľ budeš pokračovať vo zvyšovaní rýchlosti tak ťa potom vyhodí z aktivity
Jurajs_89 píše:PN 45635:
:idea: Klidně bych dal větší rezervu pro oživení Esa.
Ten čas je prispôsobený na rýchle oživenie Esa
Jurajs_89 píše:PN 45635:
:idea: Vypravení vlaku stylem "Odjezd" na skupinovém návěstidle není zrovna košér.
Polepším sa
:)
Jurajs_89 píše:PN 45635:
:idea: To samé platí pro prázdné písečáky, ale zde nemohu upřít body za script a originalitu!
Ďakujem
:)
Treba si zajazdiť aj aktivitu s omeškaným Os,tam sú tiež nejaké vychytávky
;)
Jurajs_89 píše:PN 45635:
:idea: Ty Olbramovice byli vážně až dost natažený k návěstidlu, a navíc byl na návěstidlo celkem špatný výhled. Navíc odjezd pomocí TAB?
Olbramovice sú blízko,uznávam,neskôr opravím
TAB na odjazd nie je treba

Jurajs_89
Příspěvky: 615
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Jurajs_89 » sob 05. bře 2016 19:18:54

Aha, tu informaci o Vmax jsem tedy prehledl, moje chyba :) .
A zeptam se, dal by se ten prechod mezi soustavami upravit podle polohy sberace?
A dale, kdyz pises jak umime ovladat Eso a cas mit pro rychle oziveni, tak to vypada trosku divne.
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D

Kohlik
Příspěvky: 111
Registrován: čtv 16. zář 2010 7:51:28
Bydliště: Praha

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Kohlik » sob 05. bře 2016 19:42:01

Jurajs_89 píše:A dale, kdyz pises jak umime ovladat Eso a cas mit pro rychle oziveni, tak to vypada trosku divne.
Já teda neumím zrychlit práci kompresorů a bez příslušných tlaků vzduchu neumím jezdit :oops: . Jinak dík za pěkný scénář.

Zdraví Zdeněk

Pito_42
Příspěvky: 68
Registrován: čtv 11. črc 2013 20:45:48

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Pito_42 » sob 05. bře 2016 21:23:13

Jurajs_89 píše: A zeptam se, dal by se ten prechod mezi soustavami upravit podle polohy sberace?
Dalo by sa to tak upraviť.
V tomto scenári je to spravené kombinovane - ukončenie 25kV je naviazané na zberač a začiatok 3KV je naviazané na HV.
Jurajs_89 píše: A dale, kdyz pises jak umime ovladat Eso a cas mit pro rychle oziveni, tak to vypada trosku divne.
Scenár mal preveriť či viete správne navoliť napäťový systém systém a správne sa zo súpravou pohnúť.
Nahodenie mašiny trvá cca 4-4,5 minuty,takí hráči ako ja by sa bez patričného traficu nudili,preto som navolil kompromis 2,15 minuty kým prejde trafic

Nikto si ale zatiaľ nevšimol že sa mení aj napätie v troleji (voltmeter)
:)
Všetci ste si zvykli že napätie je v troleji stále rovnaké po celú dobu hrania....no nie je
;)

Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 627
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Kal000px » sob 05. bře 2016 22:58:24

Taky jsem si to už projel, super scénář :) zajímavej nápad, jak donutit lidi dodržovat výměnu systémů, asi to taky zařadím do scénářů :D ale zarazilo mě, když jsem dojel do Benešova, shodil HV a stáhl sběrač, že při vypnutí HV mě to vyrazilo ven :(
Jede jede mašinka..

Jurajs_89
Příspěvky: 615
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Jurajs_89 » ned 06. bře 2016 9:15:59

Chtěl jsem si to projet znovu, ale při oživování jsem zapomněl zapnout CZ. Když jsem vypnul HV (přepínač do nuly), tak mi to napsalo špatný systém a vyhodilo mě to :evil: .
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D

Odpovědět