Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Tvorba, hraní, nestandardní stavy scénářů
rutak11
Příspěvky: 1
Registrován: pát 03. bře 2017 21:23:44

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od rutak11 » pát 03. bře 2017 21:25:13

Jo, taky jsem zaspal aktualizaci a objevil se na novém mostě, maličko překvapen.. :D

Hans
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 25. pro 2014 16:02:59
Bydliště: Tam v dáli :D

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Hans » sob 04. bře 2017 11:07:42

Velice pěkně propracovaný scénář a na první pokus jsem dojel za 1 hodinu a 53 sekund. Líbilo se mi, že to není jen z bodu A do bodu B. Jen jsem měl chybu v Chotovinách, ale stačilo počkat pár vteřin a bylo po problému. Jednalo se o již zmiňovanou, špatně postavenou cestu.

Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 317
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Michal » sob 04. bře 2017 12:54:32

Nevím, proč se to v Chotovinách tak blbě chová. Simulátor tam vytrvale staví cestu do boku a zpět, i když ji mám nadefinovanou přímo. Dokonce mám kvůli tomu mezi výhybkami průjezdný bod. :roll: Na to bude muset mrknout autor trati. A taky na to, proč na některých stanicích/zastávkách je potřeba zastavit až úplně na konci peronu, aby se otevřely dveře.

Vlastik
Příspěvky: 477
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Vlastik » sob 04. bře 2017 15:27:27

Michal píše:Nevím, proč se to v Chotovinách tak blbě chová. Simulátor tam vytrvale staví cestu do boku a zpět, i když ji mám nadefinovanou přímo. Dokonce mám kvůli tomu mezi výhybkami průjezdný bod. :roll: Na to bude muset mrknout autor trati. A taky na to, proč na některých stanicích/zastávkách je potřeba zastavit až úplně na konci peronu, aby se otevřely dveře.
Cestu můžeš mít nadefinovanou přímo,záleží na základní poloze vyhybky a pokud je jako ruční tak si jí musíš sám přestavit ,což je asi tento případ. Můžeš mít nadefinovaný x.bodů. Dokonce to nefunguje ani na QD pokud jsou ruční vyhybky musíš si i pro QD postavit sám cestu.
bohužel u pravidel koridorových není poznat co je mauál nebo automat.
Co jsem zjistil aby se vždy spolehlivě otevřeli dveře,tak je potřeba i s lokomotivou stát na zelené značce,TS nerozlišuje jestli je to řídící vůz s lidmi nebo lokomotiva. Jednou už se na tohle vedla debata,ale nechtěl jsem nikoho tenkrát přesvědčovat,že je potřeba zastavit víc jak 1a3/4 vlaku za polovinou.

Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 317
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Michal » sob 04. bře 2017 15:41:02

Manuální výhybka by měla mít v mapě kolečko, abys ji kliknutím na něj mohl přehodit. Tady myslím nic takového nebylo, tak jsem to bral jako automatickou výhybku.
To zastavení bude záležet ještě na něčem jiném. Určitě jsem měl celou soupravu na zelené značce a stejně nic. Zrovna to byly Chotoviny a Heřmaničky, co si teď vybavuju. Další už nevím. Nicméně přeci by mělo fungovat to, že když nejsem celou soupravu u peronu, tak se mi otevřou dveře jen na těch vagonech, které tam jsou. Takže stále je mi to divné...

Vlastik
Příspěvky: 477
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Vlastik » sob 04. bře 2017 17:44:51

Michal píše:Manuální výhybka by měla mít v mapě kolečko, abys ji kliknutím na něj mohl přehodit. Tady myslím nic takového nebylo, tak jsem to bral jako automatickou výhybku.
To zastavení bude záležet ještě na něčem jiném. Určitě jsem měl celou soupravu na zelené značce a stejně nic. Zrovna to byly Chotoviny a Heřmaničky, co si teď vybavuju. Další už nevím. Nicméně přeci by mělo fungovat to, že když nejsem celou soupravu u peronu, tak se mi otevřou dveře jen na těch vagonech, které tam jsou. Takže stále je mi to divné...
Ano,ale nezapomen že pokud použiješ static nástupiště (jako scenery) což Dominik hojne používá tak jak má pod tím natažené skryté nástupiště,zelenou značku může mít Ale dveře se otevřou jsem kde je skyryté nástupiště.
To samé pokud máš nástupiště dělené( to znamená loft napojený na sebe ale nesvařený) tak se taky otevřou dveře jen na té části co je lokomotiva po směru jízdy a nástupiště může být dlouhé jak chce a natažená zelená značka taky.

Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 627
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Kal000px » ned 05. bře 2017 0:01:42

Ty dveře nezáleží ani tak na zeleném markeru, jakožto spíš na tom, že v tom nástupišti je díra. Když tam nejdou pořádně otevřít dveře, tak si všimněte, že to nástupiště je někde prerušený, tak stačí zajet posledním vozem za to přerušení a už to otevřít půjde. Pokusím se to nějak časem opravit
Jede jede mašinka..

It_s_Real
Příspěvky: 44
Registrován: ned 27. bře 2016 18:27:19
Kontaktovat uživatele:

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od It_s_Real » ned 07. kvě 2017 9:29:22

Hello. :)
R 1545 Ferdinand Kindermann missing CD 362 081, CD 471 033 and IDCS 749 181.
Link download?

KaMat
Příspěvky: 1151
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od KaMat » pon 08. kvě 2017 19:24:33

Taky chci link na 471 pls :D :D

Radek
Příspěvky: 10
Registrován: stř 08. led 2014 13:13:56

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od Radek » ned 09. črc 2017 20:27:53

Vydávám scénář s Esem pro trať 220. Povezeš rychlík 1541 z Prahy Holešovic, do Tábora. Souprava a časy jsou sice reálné, ale provoz jsem si vymyslel. Bohužel za Benešovem u Prahy je velmi omezený provoz pro to, že mi simulátor za Benešovem obvykle spadne a nemůžu scénář dojet. :( Když jsem poslal scénář někomu, kdo má výkonné PC, tak mi řekl, že v pohodě dolej do Tábora, takže jestli máš rychlé PC, tak asi taky dojedeš až do Tábora. :lol: :lol:

Doufám, že se bude líbit. :)

https://ulozto.cz/!TD96NghviZOw/radek-r-1541-ii-rwp

Ještě dodám, že je scénář určen pro původní Dominikovu trať. Na Lubošově přepracovaném hlaváku a novém spojení jsem scénář nezkoušel.

anry
Příspěvky: 324
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Příspěvek od anry » čtv 20. črc 2017 21:50:46

Radek píše:Vydávám scénář s Esem pro trať 220. Povezeš rychlík 1541 z Prahy Holešovic, do Tábora. Souprava a časy jsou sice reálné, ale provoz jsem si vymyslel. Bohužel za Benešovem u Prahy je velmi omezený provoz pro to, že mi simulátor za Benešovem obvykle spadne a nemůžu scénář dojet. :( Když jsem poslal scénář někomu, kdo má výkonné PC, tak mi řekl, že v pohodě dolej do Tábora, takže jestli máš rychlé PC, tak asi taky dojedeš až do Tábora. :lol: :lol:

Doufám, že se bude líbit. :)

https://ulozto.cz/!TD96NghviZOw/radek-r-1541-ii-rwp

Ještě dodám, že je scénář určen pro původní Dominikovu trať. Na Lubošově přepracovaném hlaváku a novém spojení jsem scénář nezkoušel.
Tak jsem to projel přes RW_Tools, a stejně mě to při načítání spadne s hláškou Saved dump file to ......

Odpovědět