Stránka 3 z 3

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Napsal: pát 03. bře 2017 21:25:13
od rutak11
Jo, taky jsem zaspal aktualizaci a objevil se na novém mostě, maličko překvapen.. :D

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Napsal: sob 04. bře 2017 11:07:42
od Hans
Velice pěkně propracovaný scénář a na první pokus jsem dojel za 1 hodinu a 53 sekund. Líbilo se mi, že to není jen z bodu A do bodu B. Jen jsem měl chybu v Chotovinách, ale stačilo počkat pár vteřin a bylo po problému. Jednalo se o již zmiňovanou, špatně postavenou cestu.

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Napsal: sob 04. bře 2017 12:54:32
od Michal
Nevím, proč se to v Chotovinách tak blbě chová. Simulátor tam vytrvale staví cestu do boku a zpět, i když ji mám nadefinovanou přímo. Dokonce mám kvůli tomu mezi výhybkami průjezdný bod. :roll: Na to bude muset mrknout autor trati. A taky na to, proč na některých stanicích/zastávkách je potřeba zastavit až úplně na konci peronu, aby se otevřely dveře.

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Napsal: sob 04. bře 2017 15:27:27
od Vlastik
Michal píše:Nevím, proč se to v Chotovinách tak blbě chová. Simulátor tam vytrvale staví cestu do boku a zpět, i když ji mám nadefinovanou přímo. Dokonce mám kvůli tomu mezi výhybkami průjezdný bod. :roll: Na to bude muset mrknout autor trati. A taky na to, proč na některých stanicích/zastávkách je potřeba zastavit až úplně na konci peronu, aby se otevřely dveře.
Cestu můžeš mít nadefinovanou přímo,záleží na základní poloze vyhybky a pokud je jako ruční tak si jí musíš sám přestavit ,což je asi tento případ. Můžeš mít nadefinovaný x.bodů. Dokonce to nefunguje ani na QD pokud jsou ruční vyhybky musíš si i pro QD postavit sám cestu.
bohužel u pravidel koridorových není poznat co je mauál nebo automat.
Co jsem zjistil aby se vždy spolehlivě otevřeli dveře,tak je potřeba i s lokomotivou stát na zelené značce,TS nerozlišuje jestli je to řídící vůz s lidmi nebo lokomotiva. Jednou už se na tohle vedla debata,ale nechtěl jsem nikoho tenkrát přesvědčovat,že je potřeba zastavit víc jak 1a3/4 vlaku za polovinou.

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Napsal: sob 04. bře 2017 15:41:02
od Michal
Manuální výhybka by měla mít v mapě kolečko, abys ji kliknutím na něj mohl přehodit. Tady myslím nic takového nebylo, tak jsem to bral jako automatickou výhybku.
To zastavení bude záležet ještě na něčem jiném. Určitě jsem měl celou soupravu na zelené značce a stejně nic. Zrovna to byly Chotoviny a Heřmaničky, co si teď vybavuju. Další už nevím. Nicméně přeci by mělo fungovat to, že když nejsem celou soupravu u peronu, tak se mi otevřou dveře jen na těch vagonech, které tam jsou. Takže stále je mi to divné...

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Napsal: sob 04. bře 2017 17:44:51
od Vlastik
Michal píše:Manuální výhybka by měla mít v mapě kolečko, abys ji kliknutím na něj mohl přehodit. Tady myslím nic takového nebylo, tak jsem to bral jako automatickou výhybku.
To zastavení bude záležet ještě na něčem jiném. Určitě jsem měl celou soupravu na zelené značce a stejně nic. Zrovna to byly Chotoviny a Heřmaničky, co si teď vybavuju. Další už nevím. Nicméně přeci by mělo fungovat to, že když nejsem celou soupravu u peronu, tak se mi otevřou dveře jen na těch vagonech, které tam jsou. Takže stále je mi to divné...
Ano,ale nezapomen že pokud použiješ static nástupiště (jako scenery) což Dominik hojne používá tak jak má pod tím natažené skryté nástupiště,zelenou značku může mít Ale dveře se otevřou jsem kde je skyryté nástupiště.
To samé pokud máš nástupiště dělené( to znamená loft napojený na sebe ale nesvařený) tak se taky otevřou dveře jen na té části co je lokomotiva po směru jízdy a nástupiště může být dlouhé jak chce a natažená zelená značka taky.

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Napsal: ned 05. bře 2017 0:01:42
od Kal000px
Ty dveře nezáleží ani tak na zeleném markeru, jakožto spíš na tom, že v tom nástupišti je díra. Když tam nejdou pořádně otevřít dveře, tak si všimněte, že to nástupiště je někde prerušený, tak stačí zajet posledním vozem za to přerušení a už to otevřít půjde. Pokusím se to nějak časem opravit

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Napsal: ned 07. kvě 2017 9:29:22
od It_s_Real
Hello. :)
R 1545 Ferdinand Kindermann missing CD 362 081, CD 471 033 and IDCS 749 181.
Link download?

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Napsal: pon 08. kvě 2017 19:24:33
od KaMat
Taky chci link na 471 pls :D :D

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Napsal: ned 09. črc 2017 20:27:53
od Radek
Vydávám scénář s Esem pro trať 220. Povezeš rychlík 1541 z Prahy Holešovic, do Tábora. Souprava a časy jsou sice reálné, ale provoz jsem si vymyslel. Bohužel za Benešovem u Prahy je velmi omezený provoz pro to, že mi simulátor za Benešovem obvykle spadne a nemůžu scénář dojet. :( Když jsem poslal scénář někomu, kdo má výkonné PC, tak mi řekl, že v pohodě dolej do Tábora, takže jestli máš rychlé PC, tak asi taky dojedeš až do Tábora. :lol: :lol:

Doufám, že se bude líbit. :)

https://ulozto.cz/!TD96NghviZOw/radek-r-1541-ii-rwp

Ještě dodám, že je scénář určen pro původní Dominikovu trať. Na Lubošově přepracovaném hlaváku a novém spojení jsem scénář nezkoušel.

Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze

Napsal: čtv 20. črc 2017 21:50:46
od anry
Radek píše:Vydávám scénář s Esem pro trať 220. Povezeš rychlík 1541 z Prahy Holešovic, do Tábora. Souprava a časy jsou sice reálné, ale provoz jsem si vymyslel. Bohužel za Benešovem u Prahy je velmi omezený provoz pro to, že mi simulátor za Benešovem obvykle spadne a nemůžu scénář dojet. :( Když jsem poslal scénář někomu, kdo má výkonné PC, tak mi řekl, že v pohodě dolej do Tábora, takže jestli máš rychlé PC, tak asi taky dojedeš až do Tábora. :lol: :lol:

Doufám, že se bude líbit. :)

https://ulozto.cz/!TD96NghviZOw/radek-r-1541-ii-rwp

Ještě dodám, že je scénář určen pro původní Dominikovu trať. Na Lubošově přepracovaném hlaváku a novém spojení jsem scénář nezkoušel.
Tak jsem to projel přes RW_Tools, a stejně mě to při načítání spadne s hláškou Saved dump file to ......