Reálný nákladní vlak

Tvorba, hraní, nestandardní stavy scénářů
Odpovědět
leonell
Příspěvky: 21
Registrován: pát 06. čer 2008 22:55:16

Reálný nákladní vlak

Příspěvek od leonell »

Ahoj,
s potěšením jsem zjistil, že Ivan začal pracovat na prvním nákladním voze pro zdejší trati a tak sem dávám jako inspiraci tip, jak má vlastně takový nákladní vlak vypadat a co ovlivňuje jeho složení. Hodí se to hlavně jako určení mezní hranice co je ještě realita a co nesmysl. Samozřejmě chování takového vlaku je úměrné schopnostem simulátoru (a modelů).
Až budeme mít Ivanův vůz (model je Kubici) k dispozici, můžeme zkusit konkrétní příklady s 294 a odhadem brzdících procent pro některé úseky Hagenské trati - doteď ovšem nevím, jak v RS naložit vůz (z hlediska váhy).
Takže:
http://oko.clever.cz/~leos/TrsMojeSbirk ... Vlaku.html
Bylo to původně připraveno pro TRS, kde je spousta českých vagónů - to jen pro zvídavé.
Prosím, nebudete-li něčemu rozumět nevěšte hlavu. Prostě daná trať spadá do určité kategorie a to určuje, jak moc je možné daný typ vozu naložit. Daný úsek trati svým výškovým poměrem pak má určeny potřebná brzdící procenta a váhu vlaku pro jednu či více lokomotiv. A limit složení vlaku vypadne z kombinace těchto hodnot.
Do mne to hustili týden a dodnes na to koukám jak husa do flašky :-)

Edit: opraven odkaz.
leonell
Příspěvky: 21
Registrován: pát 06. čer 2008 22:55:16

Re: Reálný nákladní vlak

Příspěvek od leonell »

Ahoj,
napsal mi bývalý reálný strojvůdce, že takto se to nepočítá. Já, jako člověk který není z železničního prostředí nemám šanci posoudit jak to tedy je.
Dokument, jak je na konci uvedeno, vyšel z informací, které mi řekli (nad vší pochyby reální) pracovníci ČD (skoro si troufnu říci ČD Cargo) a dokument jsem zároveň tamtéž zveřejnil - nikdo se nevyjádřil, že by tam byly chyby nebo nepřesnosti.
Chvíli jsem váhal, jestli to tedy nemám smazat, ale pak jsem se rozhodl že je lépe nechat to zde dokud se nenajde něco lepšího.
Prosím tedy - postupujte k tomu s rezervou, sám nevím co o tom myslet.

L.
Odpovědět