Reálný nákladní vlak
Napsal: ned 22. čer 2008 10:30:39
Ahoj,
s potěšením jsem zjistil, že Ivan začal pracovat na prvním nákladním voze pro zdejší trati a tak sem dávám jako inspiraci tip, jak má vlastně takový nákladní vlak vypadat a co ovlivňuje jeho složení. Hodí se to hlavně jako určení mezní hranice co je ještě realita a co nesmysl. Samozřejmě chování takového vlaku je úměrné schopnostem simulátoru (a modelů).
Až budeme mít Ivanův vůz (model je Kubici) k dispozici, můžeme zkusit konkrétní příklady s 294 a odhadem brzdících procent pro některé úseky Hagenské trati - doteď ovšem nevím, jak v RS naložit vůz (z hlediska váhy).
Takže:
http://oko.clever.cz/~leos/TrsMojeSbirk ... Vlaku.html
Bylo to původně připraveno pro TRS, kde je spousta českých vagónů - to jen pro zvídavé.
Prosím, nebudete-li něčemu rozumět nevěšte hlavu. Prostě daná trať spadá do určité kategorie a to určuje, jak moc je možné daný typ vozu naložit. Daný úsek trati svým výškovým poměrem pak má určeny potřebná brzdící procenta a váhu vlaku pro jednu či více lokomotiv. A limit složení vlaku vypadne z kombinace těchto hodnot.
Do mne to hustili týden a dodnes na to koukám jak husa do flašky
Edit: opraven odkaz.
s potěšením jsem zjistil, že Ivan začal pracovat na prvním nákladním voze pro zdejší trati a tak sem dávám jako inspiraci tip, jak má vlastně takový nákladní vlak vypadat a co ovlivňuje jeho složení. Hodí se to hlavně jako určení mezní hranice co je ještě realita a co nesmysl. Samozřejmě chování takového vlaku je úměrné schopnostem simulátoru (a modelů).
Až budeme mít Ivanův vůz (model je Kubici) k dispozici, můžeme zkusit konkrétní příklady s 294 a odhadem brzdících procent pro některé úseky Hagenské trati - doteď ovšem nevím, jak v RS naložit vůz (z hlediska váhy).
Takže:
http://oko.clever.cz/~leos/TrsMojeSbirk ... Vlaku.html
Bylo to původně připraveno pro TRS, kde je spousta českých vagónů - to jen pro zvídavé.
Prosím, nebudete-li něčemu rozumět nevěšte hlavu. Prostě daná trať spadá do určité kategorie a to určuje, jak moc je možné daný typ vozu naložit. Daný úsek trati svým výškovým poměrem pak má určeny potřebná brzdící procenta a váhu vlaku pro jednu či více lokomotiv. A limit složení vlaku vypadne z kombinace těchto hodnot.
Do mne to hustili týden a dodnes na to koukám jak husa do flašky
Edit: opraven odkaz.