Traťová pravidla (track rules)

Otázky, problémy a nejasnosti při stavbě tratí
Vlastik
Příspěvky: 477
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Příspěvek od Vlastik » úte 29. lis 2016 20:29:17

KaMat píše:Vlasťa: Právě přes ten červený trojúhelníkový spoj jsem myslel. Kolej je přes něj čitelná i s jiným pravidlem.
sasule: Pokud by jsi v editoru postavil výhybku s jedním pravidlem a pak další zase s jiným pravidlem, tak pokud by jsi chtěl v budoucnu třeba opravovat parametry koleje přes všechny výhybky, tak to v editoru nepůjde. RWtools jsem tehdy ještě nepoužíval ( kvůli angličtině ). Roman mi tehdy radil jak na to, ale musel jsem najít pro mě ( pro blbečka ) mnohem jednodušší způsob :D
Potom tomu nerozumim ze tobe to funguje a me ne,kolikrat bych to uvital nez to bourat,protoze to je znovu polozit linky navestidel a dalsi nalezitosti,pohodlnejsi by bylo prave to pres vlastnosti viz scren:
Obrázek
mozna to presunout do jineho tematu o pravidlech.

KaMat
Příspěvky: 1196
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Příspěvek od KaMat » úte 29. lis 2016 20:38:35

Nesmíš tahat novou kolej ale pouze rozpojit a svařit s jiným pravidlem. Samozřejmě myslím v místě přestavníku.

Vlastik
Příspěvky: 477
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Příspěvek od Vlastik » úte 29. lis 2016 21:38:21

Pro ověření se stačí podívat, kolik pravidel využívají komerční addony. Ne vždy platí, že více znamená lépe....
ale mel by jsi se taky podivat kolik komercnich addonu z dilen DTG pouziva u vyhybek prestavniky a nebo druhu,u nemeckych zadne a americke 1-2 druhy ,to je ten rozdil.
To jim staci jedno pravidlo pro celou stavbu,bez prestavniku me bude taky stacit jedno.* dokonce kdyz prepnu manual na Db trati tak tam je manualni paka z anglie. :D
*Sorry me ne jsem narocny. :lol:
Cim vic pravidel ,tim kmfortnejsi stavba,odpada jaka koliv manipulace ve vlastnosti koleje,ztrata casu,preklepy a nebo tvou navrzeny navod. nic ve zlem.
Ale priklad na trati mam 100m50km/h,200m,80km/h,550m120km/h.
Tvoje reseni je vybrat pravidlo,zapsat rychlosti a polozit kolej s danou rychlosti 50,potom vyjet koleje,znovu vybrat to same pravidlo zapsat rychlost 80 a natahnout koleje,potom znovu vyjet z koleje ,zase to same pravidlo s rychlosti 120km/h a pokud nemam zapnuty posun tak po 500m udelat jeste jednou to same ,pripadam si jak sekretar 5x zapisovat rychlost.
vic pravidel,najdu pravidlo na 50 natahnu kolej,prepnu pravidlo na 80 natahnu kolej,najdu pravidlo na 120 natahnu kolej,to same znovu.
co je efektivni zpusob stavby a casu?
tim neobhajuji moje pravidla ktera jsou nekolik let stara,jen me zajima vic nazoru ,protoze za tu dobu se tu rozrostlo vic stavitelu trati.
samozrejmne kazdy na to mame svuj nazor. :D

Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1891
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Příspěvek od Roman » úte 29. lis 2016 22:13:01

Vlastik píše:
Pro ověření se stačí podívat, kolik pravidel využívají komerční addony. Ne vždy platí, že více znamená lépe....
ale mel by jsi se taky podivat kolik komercnich addonu z dilen DTG pouziva u vyhybek prestavniky a nebo druhu,u nemeckych zadne a americke 1-2 druhy ,to je ten rozdil.
To jim staci jedno pravidlo pro celou stavbu,bez prestavniku me bude taky stacit jedno.* dokonce kdyz prepnu manual na Db trati tak tam je manualni paka z anglie. :D
*Sorry me ne jsem narocny. :lol:
Cim vic pravidel ,tim kmfortnejsi stavba,odpada jaka koliv manipulace ve vlastnosti koleje,ztrata casu,preklepy a nebo tvou navrzeny navod. nic ve zlem.
Ale priklad na trati mam 100m50km/h,200m,80km/h,550m120km/h.
Tvoje reseni je vybrat pravidlo,zapsat rychlosti a polozit kolej s danou rychlosti 50,potom vyjet koleje,znovu vybrat to same pravidlo zapsat rychlost 80 a natahnout koleje,potom znovu vyjet z koleje ,zase to same pravidlo s rychlosti 120km/h a pokud nemam zapnuty posun tak po 500m udelat jeste jednou to same ,pripadam si jak sekretar 5x zapisovat rychlost.
vic pravidel,najdu pravidlo na 50 natahnu kolej,prepnu pravidlo na 80 natahnu kolej,najdu pravidlo na 120 natahnu kolej,to same znovu.
co je efektivni zpusob stavby a casu?
tim neobhajuji moje pravidla ktera jsou nekolik let stara,jen me zajima vic nazoru ,protoze za tu dobu se tu rozrostlo vic stavitelu trati.
samozrejmne kazdy na to mame svuj nazor. :D
Ty si dělej co chceš, tobě neradím.
Napsal jsem svůj názor který mě osobně vyhovuje. Tak jak to popisuju můžeš mít třeba milion variant přestavníků a ke stažení dáš uživatelům jen jedno pravidlo.
Sám Jsi na screenu ukázal jeden ze zásadních problémů při užití více pravidel. Těch nevýhod je více. Můj systém toto vyloučí. Nikomu to nenutím. Sklouzli Jsme sem nechtěně od rady "jak nahradit nežádoucí pravidla u loftu"
Abych to shrnul. Neberte můj způsob jako jediný a nejlepší. To jsem nikdy nenapsal. Jedná se můj systém, který mi vyhovuje a minimalizuje různé kolize databáze při stavbě a provozu trati.
V TT je použito jedno pravidlo a několik typů přestavníků. Problém není.
Snad už bude klid.

Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 636
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Příspěvek od Kal000px » úte 29. lis 2016 22:22:21

Abych něco přidal i já - jak stavím jen s pravidlem SZDC_TT_120km/h, minimální poloměr se oak da zmenšit úpravou na Passenger nebo Yard typ trati a po položení koleje zase označením na Main line.. Za mě je nejlepší mít jedno pravidlo; pak se to dá nějak lidsky editovat. Ne jako, když jsem chtěl zkusit něco udělat na PBO a co 50 metrů to jiný pravidlo :mrgreen:
Jede jede mašinka..

Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1891
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Příspěvek od Roman » stř 30. lis 2016 11:03:23

sasule píše:Na web jsem nahrál upravenou verzi s vyměněnými pravidly.
Pořád je tam něco blbě, viz track monitor :(
20161130105821_1.jpg
20161130105756_1.jpg
20161130105722_1.jpg
Odpoledne budu mít čas, tak se můžu mrknout do databáze....

Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 322
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Příspěvek od sasule » stř 30. lis 2016 11:49:21

Tak teď je tam něco kolosálně blbě, protože procenta by to ukazovat nemělo.
A ta rychlost zase vypadá na míle.
Máš tam za přejezdem na konci Bojkovic rychlostník 60 (resp. aspoň nějaký byť s nesmyslem)? Ten screen je totiž až v oblouku za ním.

Mimochodem, máš tam puštěnou nějakou extrémně starou aktivitu, kde s tou R721 (dle času) jedeš jen z Bojkovic. To byl tehdy, kdy jsem Ti trať posílal, takový pokus. Identifikoval jsem to dle kontejneru na nástupišti v Boj-Město.

Jestli můžu poprosit, tu aktivitu dej pryč, už delší dobu neexistuje a zkus, prosím, aktuální aktivity.

Edit:
- na 1. a 3. sceenu bys měl mít pravidlo S84_..._r200_60kmh
- na 2. screenu by to mělo být S84..._Trat_50

Obě pravidla jsem kontroloval, mám nastaveno Promile a kilometry.

Vlastik
Příspěvky: 477
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Příspěvek od Vlastik » stř 30. lis 2016 12:37:53

no z vlastni zkusenosti nez neco delat najednou ,je lepsi po jednom a mit primou kontrolu nad editovatelnym souborem.
No jednodusi by bylo,pomoci RW_Tolls jsem vyhledat v databazi ty spatna pravidla rucne prepsal,potom zkontrolovat v trati.
Potom vznikaji takoveto zmatky.
Edit:
Jen nevim jaky je rozdil ,co se zmenilo? Nechci stahovat trat kazdy den jina verze.

kiski
Příspěvky: 790
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Příspěvek od kiski » stř 30. lis 2016 13:14:04

Chlapi, napísal by som to inde, ale keďže debata sa vedie tu, opýtam sa teda na tomto mieste - ako sa dá teda zmeniť konkrétny prestavník k výhybke bez zmeny pravidla? Stále tom to nejak nepochopil z textu. Dikes :)

Ja som si totiž originál ku križovatkovej výhybke spravil iné pravidlo, ale pôvodne som to tak nechcel a stále s tým nie som nejak stotožnený... Lenže potreboval by som to polopatisticky, pre blbca :mrgreen:

Admin nech to kľudne presunie tam, kde treba.

Vlastik
Příspěvky: 477
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Příspěvek od Vlastik » stř 30. lis 2016 13:44:57

sasule píše:Tak teď je tam něco kolosálně blbě, protože procenta by to ukazovat nemělo.
A ta rychlost zase vypadá na míle.
Máš tam za přejezdem na konci Bojkovic rychlostník 60 (resp. aspoň nějaký byť s nesmyslem)? Ten screen je totiž až v oblouku za ním.

Mimochodem, máš tam puštěnou nějakou extrémně starou aktivitu, kde s tou R721 (dle času) jedeš jen z Bojkovic. To byl tehdy, kdy jsem Ti trať posílal, takový pokus. Identifikoval jsem to dle kontejneru na nástupišti v Boj-Město.

Jestli můžu poprosit, tu aktivitu dej pryč, už delší dobu neexistuje a zkus, prosím, aktuální aktivity.

Edit:
- na 1. a 3. sceenu bys měl mít pravidlo S84_..._r200_60kmh
- na 2. screenu by to mělo být S84..._Trat_50

Obě pravidla jsem kontroloval, mám nastaveno Promile a kilometry.
V zasade stale nechapu proc se vydala nova verze trati?
Vetsine to funguje dobre,a kvuli jednomu co to nefunguje se bude vzdy vydavat nova verze?
Jak jsem psal ,dotycny zde mam dost informaci aby tu trat zprovoznil ve stavajici verzi.
Jinak pokud se ten usek kde je aktivita nemenil tak neni duvod to rusit,TS nerozlisuje aktivity podle verze trati nebo datumu jako jine simulatory.Je uplne jedno jestli ta aktivita je 3-5.let stara a verze trati aktualni pokud ten usek kde se ten scenar odehrava zustal nezmenen.

@Kiski pokud myslis to od Romana tak to je v bodech takto:
1) jednim pravidlem postavim koleje a vyhybky,tim mam vsude treba elektro se zavazim a stity,
2) potom potrebuji nektere vyhybky treba jen se zavazim,tak ulozim editor,vyjedu z editoru ,
3) otevru to pravidlo a prepisu nazev prestavniku,vyexportuji a dam ulozit,potom mam v tom samem pravidle jiny prestavnik a mohu vymenit ty vyhybky kde je potreba jiny prestavnik. V zasade to znamena mit editor v okne abych mel pristup k editacnim vecem.
Doufam ze je to tak spravne.Tuhle moznost jsem nezkousel.
Roman ti musi poslat ten editovatelny blueprint.

Uživatelský avatar
spyy55
Příspěvky: 11
Registrován: pát 28. srp 2015 15:27:13

Re: Traťová pravidla (track rules)

Příspěvek od spyy55 » sob 03. pro 2016 22:42:35

Can you help us as to how this switch to be built? Thanks!

Obrázek

Uživatelský avatar
spyy55
Příspěvky: 11
Registrován: pát 28. srp 2015 15:27:13

Re: Traťová pravidla (track rules)

Příspěvek od spyy55 » čtv 08. pro 2016 8:25:57

Hi!
I would like to ask your help because I am me confusedly.
It "SZDC_TT_120kmh" track rule I use it the building of a route. I saw this (automatic) junction on Testovaci Trat route, but I do not find it in an editor.
PICTURE: http://kepkezelo.com/images/daojyhtinhj75h0m3r86.jpg
VIDEO: https://drive.google.com/file/d/0Bx7KGO ... xnb2M/view
Is it my question how it is necessary to create this junction in the editor?
Thank you for your help!

Odpovědět