Stavba tratě

Otázky, problémy a nejasnosti při stavbě tratí
Odpovědět
Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 322
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba tratě

Příspěvek od sasule » sob 16. led 2016 10:35:41

Ahoj,
měl bych jeden dotaz k editoru (pokud jsem to dal do špatného vlákna, omlouvám se), resp. filtru.

Jde nějak zařídit, abych mohl ve filtru zrušit zobrazení všech objektů?

Jde mi o tohle: Mám natažena data od několika autorů a teď nainstaluju nový balík assetů. Chci tedy mít vlevo v seznamech pouze ty nově nainstalované. Jdu tedy do filtru, tam si zaškrtnu natažení assetů (první chlíveček) a to, že se mají zobrazit (poslední chlíveček - oko).

Zatím jsem to tedy dělal tak, že jsem celý seznam providerů prošel ručně a všude odškrtnul (tj. aby nebylo zaškrtnuto "oko") zobrazení.

Je nějaká lepší cesta?

Díval jsem se do RouteProperties u dané tratě, ale tam jsem moc nepochodil. Máte někdo tušení, co třeba zaeditovat?

Děkuji.

Hekl338
Modelář
Příspěvky: 927
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba tratě

Příspěvek od Hekl338 » ned 17. led 2016 1:14:27

Asi len rucne povolit/zakazat podla potreby vo filtry. Zalezi vsak na tom, coho tym chces dosiahnut. Povolenim vo filtry neovplivnis uz osadene objekty v trati. Ak vo filtry zakazes objekty, akurat ich nebudes mat v zozname, no v trati pouzite a osadene uz ostanu. K trati teda pridas dalsie a dalsie addony.

Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 322
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba tratě

Příspěvek od sasule » ned 17. led 2016 2:23:33

Díky za info, tak trochu jsem si myslel, že to úplně nepůjde. Ohledně ovlivňování osazený objektů, to je mi jasné.
Jde mi pouze o to si "vyprázdnit" to výběrové okýnko vlevo, protože se nově instalované assety blbě hledají (pokud nejsou třeba prefixované apod.) Pak se hodí v tom okně zobrazit jen ten jeden balík, co chci.

Vlastik

Re: Stavba tratě

Příspěvek od Vlastik » ned 17. led 2016 3:42:00

sasule píše:Díky za info, tak trochu jsem si myslel, že to úplně nepůjde. Ohledně ovlivňování osazený objektů, to je mi jasné.
Jde mi pouze o to si "vyprázdnit" to výběrové okýnko vlevo, protože se nově instalované assety blbě hledají (pokud nejsou třeba prefixované apod.) Pak se hodí v tom okně zobrazit jen ten jeden balík, co chci.
Nato je jeden fígl,
všechny co používáš addony ve hře nebo scénářích,například českou tvorbu,addon pro stavbu a pod. si označ (přejmenuj) na začátku velkým písmenem a ostatní malým, potom budeš mít ve zobrazovaném okně vpravo na začátku všechno podle abecedy co máš označeno velkým písmenem, a pod tím podle abecedy to co máš maým písmenem.

Percy 12
Příspěvky: 167
Registrován: ned 17. led 2016 11:34:17

Re: Trať 3

Příspěvek od Percy 12 » pon 22. úno 2016 21:35:57

Máš to pěkné, jen bych se chtěl zeptat jak udělat jezero?

MANOS66
Příspěvky: 35
Registrován: ned 28. dub 2013 13:20:01
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: Stavba tratě

Příspěvek od MANOS66 » stř 02. bře 2016 19:19:57

Páni zdravím.Mám tento problém a neviem ako s toho von viz obr.

http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGal ... 537fa3c043

Za radu dakujem.

Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 322
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba tratě

Příspěvek od sasule » stř 02. bře 2016 19:36:13

Zmáčkni párkrát mezerník.

Ono to přepíná na kolejích pohledy (kolej, traťová pravdila, rychlosti, elekrifikace, linky [nevím, zda je to komplet výčet]).

MANOS66
Příspěvky: 35
Registrován: ned 28. dub 2013 13:20:01
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: Stavba tratě

Příspěvek od MANOS66 » stř 02. bře 2016 19:57:49

sasule píše:Zmáčkni párkrát mezerník.

Ono to přepíná na kolejích pohledy (kolej, traťová pravdila, rychlosti, elekrifikace, linky [nevím, zda je to komplet výčet]).
Sorry ja som nemyslel ako sa dostat von z tých pohladov kolaj,track rules......to viem že medzerníkom ale problem je v tom úseku elektrifikovaná trat a neelektrifikovaná....ale já tupelo som pomiešal tratové pravidlo....Dík za reakciu.

Jerryssimo
Příspěvky: 67
Registrován: sob 27. čer 2015 22:41:02

Re: Stavba tratě

Příspěvek od Jerryssimo » čtv 17. bře 2016 16:33:44

Zdravím! Prosím o radu - padá mi TS, když se pohybuji v mapě trati (v náhledu trati - klávesa 9) a to jak v editoru trati tak i ve hře - ale jen u mé trati, co stavím - u ostatních tratí mi to nepadá. Začalo to až tento týden, trať stavím už víc jak půl roku. Napadá někoho, co by mohlo být příčinou? Děkuji.

Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 581
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: Stavba tratě

Příspěvek od kuboss » čtv 17. bře 2016 18:16:09

Nedostatok RAM?

Jerryssimo
Příspěvky: 67
Registrován: sob 27. čer 2015 22:41:02

Re: Stavba tratě

Příspěvek od Jerryssimo » čtv 17. bře 2016 19:32:26

Nedostatek RAM asi ne, protože jsem to zkoušel i u jiných tratí a tam mi to nepadalo.

Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 581
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: Stavba tratě

Příspěvek od kuboss » čtv 17. bře 2016 19:41:08

No sak nedostatok RAM sa prejaví iba na mnohoobjektovych tratiach... kazdopadne, logmate pomoze

KaMat
Příspěvky: 1196
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Stavba tratě

Příspěvek od KaMat » čtv 17. bře 2016 20:25:35

Jerryssimo píše:Nedostatek RAM asi ne, protože jsem to zkoušel i u jiných tratí a tam mi to nepadalo.
Kolik máš teda ramek ?

Jerryssimo
Příspěvky: 67
Registrován: sob 27. čer 2015 22:41:02

Re: Stavba tratě

Příspěvek od Jerryssimo » čtv 17. bře 2016 20:28:06

Tak jsem spustil LogMate a v momentě padnutí TS se tam zaznamenalo toto:
[RunTimeError 20:14:50] Dereferencing null pointer
[RunTimeError 20:14:51]
[RunTimeError 20:14:51] ASSERT(val);
[RunTimeError 20:14:51]
[RunTimeError 20:14:51] AssertCheck<iEntity *>::OnDereference()
[RunTimeError 20:14:51]
[RunTimeError 20:14:51] C:\build\CoreRelease\Code\\PublicLibraries\tSmartPtr.h : 517
[RunTimeError 20:15:03] Trace mdump.cpp : 381 = Dump taken

Bohužel nejsem v tomto vůbec zběhlý, pomůžete mi to prosím rozluštit?
Děkuji moc.

Jerryssimo
Příspěvky: 67
Registrován: sob 27. čer 2015 22:41:02

Re: Stavba tratě

Příspěvek od Jerryssimo » čtv 17. bře 2016 20:42:53

[/quote]Kolik máš teda ramek ?[/quote]
Mám 6GB, ale tím to určitě není - kontroloval jsem výkon ve správci úloh a nezaplnilo to RAM.
Zjistil jsem, že to padá jen když najedu v tom náhledu mapy na určité místo. Tak zkusím zjistit, co tam může být tak vadného.

Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 581
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: Stavba tratě

Příspěvek od kuboss » čtv 17. bře 2016 21:04:43

Mal som 8GB ram a padali mi trate presne ako hovoris - ked prides na nejake miesto. Je to narazove zahltenie ram nad limit a kedze system svoju vyhradenu cast nepusti, padne to. Tazko sa to da odsledovat kedze to vyskoci narazovo. Teraz mam 16GB a vsetko OK.

Jerryssimo
Příspěvky: 67
Registrován: sob 27. čer 2015 22:41:02

Re: Stavba tratě

Příspěvek od Jerryssimo » čtv 17. bře 2016 21:18:35

Ve výkonu (správce úloh) při sledování RAM to padnutí TS nebylo vůbec znát. Navíc momentálně trať předělávám a spíš jsem hodně objektů - hlavně stromů - vymazal. Předělávám jen koleje a náspy.

Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 581
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: Stavba tratě

Příspěvek od kuboss » čtv 17. bře 2016 21:28:51

Moze mu nieco chybat (objekt textura atd). S tym mam vsak taku skusenost, ze proste ten objekt/texturu nezobrazi a ide sa dalej. Kym som mal mensiu ramku tak to aj kvoli tomu sem tam padlo. Ukazal si nam komplet log? Ci len runtime?

Jerryssimo
Příspěvky: 67
Registrován: sob 27. čer 2015 22:41:02

Re: Stavba tratě

Příspěvek od Jerryssimo » čtv 17. bře 2016 21:44:23

Nedal jsem sem celý LogMate - bylo to moc dlouhé - dal jsem sem pouze moment, kdy to padlo. Ale máš pravdu, byla tam i hláška o chybějící textuře.
[Content 20:11:54] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\791ed572-fdc4-4272-ba93-3379b7adfec5\Terrain\textures\tile_24_-16
[Content 20:11:54] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\791ed572-fdc4-4272-ba93-3379b7adfec5\Terrain\textures\tile_24_-8
[Content 20:11:54] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\791ed572-fdc4-4272-ba93-3379b7adfec5\Terrain\textures\tile_24_00
[Content 20:11:54] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\791ed572-fdc4-4272-ba93-3379b7adfec5\Terrain\textures\tile_24_08
[Content 20:11:54] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\791ed572-fdc4-4272-ba93-3379b7adfec5\Terrain\textures\tile_24_16
[Content 20:11:54] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\791ed572-fdc4-4272-ba93-3379b7adfec5\Terrain\textures\tile_24_24
[RunTimeError 20:14:50] Dereferencing null pointer
[RunTimeError 20:14:51]
[RunTimeError 20:14:51] ASSERT(val);
[RunTimeError 20:14:51]
[RunTimeError 20:14:51] AssertCheck<iEntity *>::OnDereference()
[RunTimeError 20:14:51]
[RunTimeError 20:14:51] C:\build\CoreRelease\Code\\PublicLibraries\tSmartPtr.h : 517
[RunTimeError 20:15:03] Trace mdump.cpp : 381 = Dump taken
Ten čas 20:11 - to je načítání trati v editoru.

Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1891
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba tratě

Příspěvek od Roman » čtv 17. bře 2016 22:53:02

Vypadá to na chybějící textury terénu. To pak hra padá, vlastní zkušenost :)

Odpovědět