Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Ač nerad, tak to dost možná s touhle tratí zabalím. Né že by mi chyběla motivace nebo chuť do práce, ale není možný pracovat, když trať se načítat x minut, jakákoliv práce s kolejema se ukládá x minut a editor mi padá po deseti minutách (a za to jsem někdy i rád ) když maluju terén, tak většinou na maluju dvě - čtyři louky a padne to... Pokusím se nějak udělat Prahu a pak uvidím, co dál.
Jede jede mašinka..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Ty prosímtě . Až se ti to bude ukládat 35 minut, pak si stěžuj . Pokud maluješ terén, tak si otevři správce úloh a koukej, jak máš zabranou paměť. Vyčíhni si kdy ti to padá. Než to padne tak ukládej. Po uložení se ti nějaká ta paměť zase uvolní.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Mně to při texturování padne i po necelý minutě práce.. to je pak práce o ničem když po hodině "pracování" strávíš vlastně 40 minut z toho ukládáním a loadováním crashlý hry...
Tohle by měli u DTG vyřešit jako první, neustálý crashe.. a občas to crashne i když moc rychle letím terénem a načte se toho víc najednou
Tohle by měli u DTG vyřešit jako první, neustálý crashe.. a občas to crashne i když moc rychle letím terénem a načte se toho víc najednou
Jede jede mašinka..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
To ma mrzi.. ake mas specifikacie pc? Ja som teraz upgradoval zelezo a napriek sporadickym haluz crashom to zatial je obrovska zmena v stabilite ci uz editor alebo prehustena scena hry.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
i7 (tuším 3770k? Tak nejak ), GTX 760 a 8GB RAMky, frekvenci netusim. 650 GB HDD a 128 GB systemovy SSD. Je mozny, ze je to pameti, ale driv to ta hra nikdy nedelala... S tim zacala az od určitých rozměrů tý mapy :/
Jede jede mašinka..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
PC máš dostatečné, s tím padáním nic neuděláš. Jedině mrskat méně objektů.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Pripadne skus cisty install RW na SSD alebo donut OS menej papat RAM - aktualizacie apod.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
A co tu trať rozdělit na samostatné části? Praha -Tábor a pak třeba Tábor - Summerau ? Dalo by se to ještě nějak v tomto stádiu?
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Rozdělit trať není problém. Kdysi jsem to zkoušel.
To si tady člověk třepí hubu nadarmo. Už kolikrát jsem psal, že je potřeba se držet schématu RSC/DTG. Tratě tak maximálně do 150 km a používat co nejméně Provider/Product. Prostě ta hra nato není optimalizovaná. Je to fakt se kterým nikdo nic neudělá.
Pokud by bylo v našich končinách zakoupeno dostatek licencí na tuto hru, určitě by autoři brali zřetel na naše požadavky a i té češtiny by jsme se dočkali. Vsadím se, že minimálně polovina uživatelů zde jede na cracklou verzi hry. Pro těch pár stovek licencí v ČR se jim nevyplatí ekonomicky provádět nějaké zásahy do funkčního zdrojáku. Já bych to taky nedělal, když by to bylo ztrátové...
Cvičně jsem zkusil osadit kolejovou spojku a návěstidlo v trati Hamburg - Hannover , která je dostatečně dlouhá, jsou v ní obří nádraží se stovkami návěstidel. Celý proces ukládání databáze byl 2,35 min.
Pokud si dobře pamatuji, když jsem přestavoval u trati Praha - Tábor kolejově Benešov a některé další stanice, určitě nepřesáhlo ukládání trati 2 minuty....
Nevím, co s tím teď Kal000px vytvářel .
Pokud chcete velké projekty, musíte se vrátit k MSTS. Ale když by kdysi nebyl modifikován zdroják MSTS Džoržem, nebyly by v MSTS ani dnes tratě jak je znáte. To nemluvím o dalších věcech, které přizpůsobil CS prostředí.... Pokud vím, ani OR není českému prostředí moc nakloněno. Ale sleduji to jen zběžně.
To si tady člověk třepí hubu nadarmo. Už kolikrát jsem psal, že je potřeba se držet schématu RSC/DTG. Tratě tak maximálně do 150 km a používat co nejméně Provider/Product. Prostě ta hra nato není optimalizovaná. Je to fakt se kterým nikdo nic neudělá.
Pokud by bylo v našich končinách zakoupeno dostatek licencí na tuto hru, určitě by autoři brali zřetel na naše požadavky a i té češtiny by jsme se dočkali. Vsadím se, že minimálně polovina uživatelů zde jede na cracklou verzi hry. Pro těch pár stovek licencí v ČR se jim nevyplatí ekonomicky provádět nějaké zásahy do funkčního zdrojáku. Já bych to taky nedělal, když by to bylo ztrátové...
Cvičně jsem zkusil osadit kolejovou spojku a návěstidlo v trati Hamburg - Hannover , která je dostatečně dlouhá, jsou v ní obří nádraží se stovkami návěstidel. Celý proces ukládání databáze byl 2,35 min.
Pokud si dobře pamatuji, když jsem přestavoval u trati Praha - Tábor kolejově Benešov a některé další stanice, určitě nepřesáhlo ukládání trati 2 minuty....
Nevím, co s tím teď Kal000px vytvářel .
Pokud chcete velké projekty, musíte se vrátit k MSTS. Ale když by kdysi nebyl modifikován zdroják MSTS Džoržem, nebyly by v MSTS ani dnes tratě jak je znáte. To nemluvím o dalších věcech, které přizpůsobil CS prostředí.... Pokud vím, ani OR není českému prostředí moc nakloněno. Ale sleduji to jen zběžně.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Provider/product by nebyl zas takovy problem, to jsem orezal minimum, to ukládání koleji je ted taky nekdy cca 2 minuty, ale nejhorsi je to padání...kdyz musim po minutě prace neco dve minuty ukládat, tak za dve hodiny "prace" neuděláte nic..
Rozdělit tu trat taky neni zas tak spatny napad, ted je otázka, jestli by to pomohlo. každopádně dekuju za tu hromadu rad tady
Kdyztak to pripadne muzu nekomu poslat, jestli mu to bude taky tak padat, abych zjistil, jestli je to trati..
Rozdělit tu trat taky neni zas tak spatny napad, ted je otázka, jestli by to pomohlo. každopádně dekuju za tu hromadu rad tady
Kdyztak to pripadne muzu nekomu poslat, jestli mu to bude taky tak padat, abych zjistil, jestli je to trati..
Jede jede mašinka..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
S tým rozdelením má Roman pravdu. Ostatne som ti to už navrhoval sám predtým...
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
I s Mubem jsme se už bavili, že nebudeme trať rozšiřovat a rozhodl jsem se to rozdělit. U tebe bych se rozhodl za včasu ať s tím pak máš méně práce.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Rozdělím to, až udělám Tábor. Nápad to není vůbec špatnej.
Dočasně se mi povedlo trochu omezit to padání, už to nepadá co pět minut, ale t ak jednou za půl hoďky stačilo snížit zobrazovací vzdálenost na 3/4.. Možná to přetěžovalo paměť a pak to padalo.. Ale tím si zas nedokážu vysvětlit, proč to padlo po minutě, když jsem barvil prázdnou stráň v místech, kde pět kilometrů okolo není nic, než koleje..
Dočasně se mi povedlo trochu omezit to padání, už to nepadá co pět minut, ale t ak jednou za půl hoďky stačilo snížit zobrazovací vzdálenost na 3/4.. Možná to přetěžovalo paměť a pak to padalo.. Ale tím si zas nedokážu vysvětlit, proč to padlo po minutě, když jsem barvil prázdnou stráň v místech, kde pět kilometrů okolo není nic, než koleje..
Jede jede mašinka..
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
S těma crashema ať se jdou opravdu vycpat. Noťas, který mi hru sotva utáhl spadnul párkrát za čas a když jsem si teď koupil svůj PC který už je dost nadupaný, tak tady není problém aby to spadlo už jen při tvorbě jednoduchého scénáře (který pak už většinou po pádu ani nenačtu protože pak už padá furt). TS je teď pro mně prakticky nehratelné a já nevím co s tím. Buď mi to napíše "Out of memory", nebo nějakou jinou 'saved dump fiile"...
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned 06. zář 2015 17:54:33
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Ano, i mně se to stává. Je na to ale jednoduché řešení, které taky používám. Stačí si to po nějaké době vždy průběžně uložit a scénář už pak nebude dělat potíže.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Co chceš ukládat, když to ten scenář ani nenačte.František Dvořák píše:Ano, i mně se to stává. Je na to ale jednoduché řešení, které taky používám. Stačí si to po nějaké době vždy průběžně uložit a scénář už pak nebude dělat potíže.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Ako tvorca scenárov neodporúčam ukladať scenár a následne ho načítať z uloženej pozície.František Dvořák píše:Ano, i mně se to stává. Je na to ale jednoduché řešení, které taky používám. Stačí si to po nějaké době vždy průběžně uložit a scénář už pak nebude dělat potíže.
Signalizácia a traffic sa nesprávajú korektne,mám to na tejto trati otestované.
Čo sa týka pádu hry,tak odporúčam znížiť grafickú náročnosť a postupne tak testovať stabilitu hry
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Tak se mi to povedlo nějak opravit, hra přestala po zmenšení GE overlay a stažení vzdálenosti dohledu padat (netuším proč to pomohlo, paměti mám dost a GK je taky dostatečná), ale pomohlo. Ale zase jsem narazil na druhý problém, který jsem nikdy předtím neměl. Když si dám auto-rotate, tak se objekt po označení začne otáčet dokud ho neodznačím, pomůže až restart hry..
Tady pár screenů z jihu Nechám vás hádat kde
Tady pár screenů z jihu Nechám vás hádat kde
Jede jede mašinka..
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: ned 20. zář 2015 0:08:10
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Ačkoliv nevím odkud přesně jsou ty obrázky je to famózní. Super je také reklama na kofoluKal000px píše:Tak se mi to povedlo nějak opravit, hra přestala po zmenšení GE overlay a stažení vzdálenosti dohledu padat (netuším proč to pomohlo, paměti mám dost a GK je taky dostatečná), ale pomohlo. Ale zase jsem narazil na druhý problém, který jsem nikdy předtím neměl. Když si dám auto-rotate, tak se objekt po označení začne otáčet dokud ho neodznačím, pomůže až restart hry..
Tady pár screenů z jihu Nechám vás hádat kde