Trať Kladské pomezí

Připravované nebo vydané tratě do RS
Odpovědět
kiski
Příspěvky: 767
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Trať Kladské pomezí

Příspěvek od kiski » stř 08. srp 2018 19:28:47

Veľká mapa nerobí dobrotu v simulátore. Časom by tak okrem iného narástla databáza, že by to ten simulátor jednoducho nerozdýchal a trať by v určitej fáze padala. Radšej viacej kratších tratí ako jedna obrovská.
Braňo

Pepe124
Příspěvky: 8
Registrován: sob 24. úno 2018 16:47:11

Re: Trať Kladské pomezí

Příspěvek od Pepe124 » stř 08. srp 2018 22:51:08

To je vlastně pravda, pomalu nezáleží na tom jaký má člověk PC a stejně to padá.. Měl by se na tím někdo z vývoje samotné hry zamyslet.. Je to celosvětově známý problém...
Ale na další aktualizaci tratě se fakt těším, to bude pojezdění..

krovakos
Příspěvky: 16
Registrován: pon 04. úno 2013 22:35:35

Re: Trať Kladské pomezí

Příspěvek od krovakos » stř 08. srp 2018 23:31:17

Jojo...to je pravda. Rozhodně menší tratě. Vzpomínám si, že už v MSTS, když pan Šemora dělal scénáře do své mega trati, dosahující bezmála 2000km, tak to pořád padalo a scénář "těžká služba", nebo jak se to jmenovalo (na poznání celé tratě - jelo se to asi 12 hodin), to byl horor. Takhle je to určitě lepší. Já si nestěžuju vůbec, mám dva hodně malý kluky, takže dostat se k simulátoru na půl hodinky za týden je pro mě luxus:-) Těším se na nové kilometry. Hodně zdaru.

KaMat
Příspěvky: 1159
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Trať Kladské pomezí

Příspěvek od KaMat » čtv 09. srp 2018 7:36:09

Pepe124 píše:
stř 08. srp 2018 22:51:08
To je vlastně pravda, pomalu nezáleží na tom jaký má člověk PC a stejně to padá.. Měl by se na tím někdo z vývoje samotné hry zamyslet.. Je to celosvětově známý problém...
Ale na další aktualizaci tratě se fakt těším, to bude pojezdění..
Můj názor je ten že se nad tím zamysleli, a nakonec rozhodli, že se s tím srát nebudou, protože by to znamenalo novou hru.

Míla
Příspěvky: 304
Registrován: pon 17. srp 2015 13:59:17

Re: Trať Kladské pomezí

Příspěvek od Míla » čtv 09. srp 2018 7:39:09

Ahoj všem,
Jsem rád, že se těšíte, že se trať líbí. Ale stavět jako např. Zbyněk Šemora už nebudu a spojovat už vůbec ne.Ono to ani nejde.A PC by si neporadil s velkým množstvím 3D objektů.Každá trať má svá specifika, každý stavitel má své addony, takže vůbec o tom nepřemýšlím.
Míla

Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1862
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať Kladské pomezí

Příspěvek od Roman » čtv 09. srp 2018 16:00:43

Pepe124 píše:
stř 08. srp 2018 22:51:08
To je vlastně pravda, pomalu nezáleží na tom jaký má člověk PC a stejně to padá...
Problém nejsou ani tak tratě, (myšleno ty, které nemají přebujelou databázi, asset tahají z minima adresářů a používají rozumný počet objektů) ale vozidla ve scénáři. Hodně záleží, kolik si které zabere paměti po načtení scénáře. Věnovali jsme s KaMatem tomuto "výzkumu" celé odpoledne :-).
Já osobně jsem třeba musel z QD své tratě vyhodit brejlovce. Ty mi to shazovali bezpečně. Je mi jasné, že ani zamračené s těmi velkými texturami nejsou bez viny ;-). Na druhou stranu jsme s KaMatem zjistily, že využití 3D vegetace až tak nevadí (tady si sypu popel na hlavu, jelikož jsem proti tomu kdysi bojoval). To větší zlo jsou ty návěstidla se světly, pod kterými jsem podepsán taky já. Ale nikomu jsem je nenutil :-).
KaMat píše:
čtv 09. srp 2018 7:36:09


Můj názor je ten že se nad tím zamysleli, a nakonec rozhodli, že se s tím srát nebudou, protože by to znamenalo novou hru.
Však ji mají :-). Já osobně mám na srovnatelných tratích stejné fps jako v RW a vypadá to daleko, daleko lépe. A po několika update se to ani neseká. Jen mi chybí silniční provoz...
Příští týden má vyjít nový addon, který bude , doufám, přelomový. Alespoň to vypadá, že bude nový Sky dome. A do konce roku snad bude i ten editor tratí.

Odpovědět