Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Připravované nebo vydané tratě do RS
Odpovědět
Vlastik

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Vlastik »

Michal píše:Takže první dojmy. Vzal jsem si scénář R Jordán z Říčan do Čerčan. Trať vypadá na pohled pěkně, bohužel však má u mě celkově nižší FPS a dost časté hluboké propady. Návěstidla u sebe (zatím) zdvojená nemám, tohle je v pořádku. Divné bylo návěstění před Čerčany. U Pyšel Výstraha, dál 40 a Výstraha na krátko, potom 40 a očekávej 40 na krátko, další 40 a očekávej 40 na krátko a nakonec 40 a Volno. V Čerčanech bylo umění odbavit cestující, musel jsem s mašinou za nástupiště. Co se týče rychlostníků, to problikávání je opravdu strašný. Do poslední chvíle není vidět, co na něm je. A taky nevím, jestli je zrovna šťastné řešení dávat výchozí rychlost pro TM spodní rychlostníky.
Proč se ti to zdá divné?
prostě je tam uděláno že né vždy musí souhlasit předvěst s hlavním návěstidelm,takže musíš očekávat na návěstidle stůj,a později se ten znak může behem cesty změnit na jakýkoliv jiný než k němu dojedeš ,tohle je v pořádku.
Tak jako je v někde udělaná boční ochrana přímé koleje,je to takové spestření,že ne vždy musí být všude volno.

Ohledně objektů,tak stavitel co jsem viděl tak použil moje objekty už v předešlé verzi,takže jsem jenom navázal,jinak Roman plno druhů třeba rychlostníků nemá,a já rád pracuji přesně,takže asi tak.
no tak po celé síti je víc vlaků které jezdí na spodní rychlost,těch pár co jezdí na horní rychlost je mizivé procento.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Hekl338 »

Michal píše: Trať vypadá na pohled pěkně, bohužel však má u mě celkově nižší FPS a dost časté hluboké propady.
Hekl338 píše: S hratelnostou je to horsie, FPS v zalesnenych oblastiach som mal casto 17-22, coz nebolo zrovna prijemne. V Asset blockoch je bezne pouzivana hustota 5000,aj 10000 pouzivana skupina stromov a nie je volena nahodna velkost, dokonca v asset blockoch 3D stromy (stale je to objekt s texturami s alfou) s touto hustotu a nie zrovna male plochy :mrgreen: To je vsetko na ukor hratelnosti. Husty les sa da spravit efektivne a prirodzene a zaroven nemusi tak zatazovat. Rieka spravena pomocu velkych vodnych ploch prekryta terenom bude dalsi problem. Hra tie velke plochy nacitava a pri plnych detailoch to je pekny zahul. Mozno by stalo za to pouzit nejaky loft objekt vodneho toku ;)
Uz som to pisal v prvej verzii a zrejme sa nezmenilo vobec nic. Najhorsie je, ked si autor poradit neda. Ale zrejme tie prepady su len u nas dvoch a autorovi to neprekaza, takze by som to neriesil:)
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Roman »

Mně hlavně zajímají ty duplicitní návěstidla :D . Jak se mi do trati dostala, když jsem dělal čistou instalaci :) . Opravdu je mám jen já?
Vlastik

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Vlastik »

Ještě k těm duplicitním návěstidlům,nikde jsem tohle nezaznamenal,pouze poslední tunel před voticemi má dvě návěstidla stejné. Tak jak psal Jiří,prostě neexistující návěstidla,a flaška je mimo tunel tak nebyla vidět.
Autor ,si musí sá rozhodnout co chce dělat dál,můj úkol v tomto skončil.
nějáké drobné chyby tam jsou,ty se opraví v nejbližším termínu,ale na scénáře to vliv nemá.
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Kal000px »

Hekl338 píše:Uz som to pisal v prvej verzii a zrejme sa nezmenilo vobec nic. Najhorsie je, ked si autor poradit neda. Ale zrejme tie prepady su len u nas dvoch a autorovi to neprekaza, takze by som to neriesil:)
Lesy okolo Senohrab a tam kde jsou největší fps dropy jsem začal teďka opravovat. Dřív jsem ty asset blocky zmenšil, ale očividně to vůbec nepomohlo, tak se jich asi zbavím úplně ;)
S těma duplicitníma návěstidlama se pokusím co nejdřív něco udělat :)
A to chybějící návěstidlo v tunelu u Olbramovic je můj omyl, Vlastik mi kdysi posílal balík návěstidel, kde bylo i pár neveřejných (to sem asi už psal..) a já tam do tunelu nasázel Az, o kterých jsem nevěděl, že venku nejsou :D v další verzi se to pokusím všechno opravit.
Jede jede mašinka..
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Kal000px »

Michal píše:Jak píše Hekl, za Benešovem se rozestoupily lesy a hned je FPS daleko vyšší. Když se zde zmínily tunely, proč nejsou vidět na TM?
Lesy opravím ;)
To nevím, ale nepřijde mi to jako zásadní problém :D zase to ukazuje tunel někde, kde vůbec není..
Jede jede mašinka..
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Roman »

Kal000px píše:
Michal píše:Jak píše Hekl, za Benešovem se rozestoupily lesy a hned je FPS daleko vyšší. Když se zde zmínily tunely, proč nejsou vidět na TM?
Lesy opravím ;)
To nevím, ale nepřijde mi to jako zásadní problém :D zase to ukazuje tunel někde, kde vůbec není..
No, tunelové kolejivo se používá v tunelu :). Je tam několik rozdílů. Primárně má nastaven Track sound pro tunel, nemá zimní texturu a jak se ptá Michal, zobrazuje se na TM jako tunel :D. Hlavně to, že není v zimě sníh v tunelech je myslím důležitý faktor :D
Vlastik

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Vlastik »

Michal píše:Právě jsem projel úsek Votice - Heřmaničky. Nějak mi tam neseděl předvěstník (5) a následný rychlostník (70). A předvěstník byl asi na 2km dopředu. Možná mi tam něco chybí. Taky vjezdové návěstidlo do Heřmaniček by asi nemělo kódovat.
No moje práce bylo pouze po vjezdové návěstidlo do votic,dál jsem to už neřešil,protože když jsem to viděl to linkování heřmqniček a dál ,tak jsem skončil. jinak ta 5 tam je ,tak daleko. :D
Použít link 0 i link 1 na jednu kolej,to bylo moc,potom si nejsem jist jestli vůbec jsou kompatibilní skryté návěstidla použité z uzkorozchodky s těmi mými a jejich závislost.
Obrázek
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Kal000px »

Padesátky byly na 220 dřív na několika místech kvůli mostkům, ale v poslední době je SŽDC sundali, už tam není snad jediná :D a svojí trať jsem dal do stavu v srpnu 2015, to tam už snad žádná padesátka nebyla :)
Jede jede mašinka..
Vlastik

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Vlastik »

tester píše:Měl jsem to zhruba stejné jako jiní testeři, předvěstník či zapomenutý štít 5 a za dlouho rychlostník 70, všechny tunely v portálech ucpané přilehlým okolím, po proražení je v tunelu vše OK, drzý traktor mi na přejezdu suverénně projel skrz soupravu vlaku a hned na dalších závorách to autobus bezostyšně prohrnul před nosem přes zavřené závory. Dvojitá návěstidla se ale nekonala.
Přesně tak,stavitel neumí postavit přejezdy,ty snad nefungují nikde,(říčany,stránčice, a podobně) ,ano podle posledních TTP už tam 50 není ,je tam 60 ,o 10 zvedli rychlost.Původně byla právě v tom oblouku místo 60 ,ta 50. hold musíme jít s dobou tak se tam přepíše 60. :D
Taky jsem to projel a nikde jsem nenarazil na žádné dvojité návěstidla.
Jak říkám moje kontrola i práce skončila ve voticích u té 50,dál jsem to neřešil.
Stavitel staví podle ničeho,nepoužívá pány stanic ani nemá žádné pomůcky,proto to taky tak vypadalo celá trat,stavět jenom z videa to je nesmysl,tam jsou ty rozdíli v km- tráži znát,ale to jsem psal už jinde.
Ale ,zase každej jednou začínal.
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Kal000px »

Heřmaničky jsou něco, co ani nevím proč funguje ve většině případů :D
S přejezdama si nevím rady, prostě se nedají umístit na silnici, aby bránily přejezdu aut.. nebo nevím jak je mám dělat :/
A jak Vlastik píše, že každý jednou začínal, snažím se to už dělat přesněji, než první část, ale pořád to má mouchy..
Jede jede mašinka..
Vlastik

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Vlastik »

Kal000px píše:Heřmaničky jsou něco, co ani nevím proč funguje ve většině případů :D
S přejezdama si nevím rady, prostě se nedají umístit na silnici, aby bránily přejezdu aut.. nebo nevím jak je mám dělat :/
A jak Vlastik píše, že každý jednou začínal, snažím se to už dělat přesněji, než první část, ale pořád to má mouchy..
Mrkni na moje video je i s popiskem,je sice z roku 2011,ale zde se nic nezměnilo a testuj,to je nejlepší učitel:
https://youtu.be/02S3THt1THo
Princip bude stejný i pro Romanovo přejezdy,které tam máš. :D
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od KaMat »

Kal000px píše:Heřmaničky jsou něco, co ani nevím proč funguje ve většině případů :D
S přejezdama si nevím rady, prostě se nedají umístit na silnici, aby bránily přejezdu aut.. nebo nevím jak je mám dělat :/
A jak Vlastik píše, že každý jednou začínal, snažím se to už dělat přesněji, než první část, ale pořád to má mouchy..
Přesněji je málo. Pokus se to udělat přesně ;) používejte google mapy v editoru.
Vlastik

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Vlastik »

KaMat píše:
Kal000px píše:Heřmaničky jsou něco, co ani nevím proč funguje ve většině případů :D
S přejezdama si nevím rady, prostě se nedají umístit na silnici, aby bránily přejezdu aut.. nebo nevím jak je mám dělat :/
A jak Vlastik píše, že každý jednou začínal, snažím se to už dělat přesněji, než první část, ale pořád to má mouchy..
Přesněji je málo. Pokus se to udělat přesně ;) používejte google mapy v editoru.
to je marné viz můj příspěvek k vydání :
http://www.railsimulator.simtrains.eu/v ... &start=160
celou dobu jsem do něj hučel že i když dráze nerozumí musí zachovat určitá pravidla,ale vždy mi byo odpovězeno že se to ztratí nebo zamaskuje,je to škoda protože na tuhle trat mám vzpomínky. To byl jediný důvod proč jsem šel dotoho to opravit,netušil jsem ae že to je na celou přestavbu. :D
Co čtu tak každej s něčím chtěl pomoci alespon radou,ale flegmatika těžko někdo přesvědčí,ten si pojede své. :D
Původně jsem trat chtěl naklonovat a začít s přestavbou,protože okolí má pěkné,ale stanice i když to vypadá dobře tak neodpovídají realitě.Bohužel něco zbourat a napojit zpátky bylo větší umění než to postavit znovu časově.
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: sob 02. kvě 2015 11:21:35

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Majkl »

Obrázek

Obrázek

Nevíte kde může být problém? Při vjezdu do Čerčan se mi najednou před vlakem zobrazil velký stín, který chvilku ustupoval a pak jsem do něj nakonec vjel.
A ještě bych se chtěl zeptat jak je to ohledně předvěsti před Benešovem od Prahy. Na předvěsti mi svítila výstraha, ale na vjezdovém návěstidle 40 a očekávej 40.
Nejel sem volnou jízdu, měl sem nastavenou jednoduchou aktivitu.
Vlastik

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Vlastik »

Majkl píše: Nevíte kde může být problém? Při vjezdu do Čerčan se mi najednou před vlakem zobrazil velký stín, který chvilku ustupoval a pak jsem do něj nakonec vjel.
A ještě bych se chtěl zeptat jak je to ohledně předvěsti před Benešovem od Prahy. Na předvěsti mi svítila výstraha, ale na vjezdovém návěstidle 40 a očekávej 40.
Nejel sem volnou jízdu, měl sem nastavenou jednoduchou aktivitu.
to může být stín té budovy,tohle snad nebudeme řešit,prostě běž ven v určitou hodinu když je slunce a sleduj kde je stín pokaždé jinde.
Ohledně předvěsti,jsem to už psal předtím,to snad vypadá jako kdyby nikdo nečetl příspěvky před tím.
Proč se ti to zdá divné?
prostě je tam uděláno že né vždy musí souhlasit předvěst s hlavním návěstidelm,takže musíš očekávat na návěstidle stůj,a později se ten znak může behem cesty změnit na jakýkoliv jiný než k němu dojedeš ,tohle je v pořádku.
Tak jako je v někde udělaná boční ochrana přímé koleje,je to takové spestření,že ne vždy musí být všude volno.
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Jurajs_89 »

Ne, že bych se chtěl s Tebou hádat, ale ten stín je docela velkej a širokej, a nemyslím si, že by to bylo z té budovy. Nehledně na to, že stín ze sloupů TV jde na opačnou stranu.
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Vlastik

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Vlastik »

Jurajs_89 píše:Ne, že bych se chtěl s Tebou hádat, ale ten stín je docela velkej a širokej, a nemyslím si, že by to bylo z té budovy. Nehledně na to, že stín ze sloupů TV jde na opačnou stranu.
Taky nepíšu že je to z té budovy,může to být stín toho loft mostu třeba,fakt nevím. nebo martani,to je ono. :D
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od KaMat »

Hlavně je to nafocené tak, že z toho nejde nic poznat.
Vlastik

Re: Trať 220 Praha - Tábor

Příspěvek od Vlastik »

tester píše:
Vlastik píše:...prostě je tam uděláno že né vždy musí souhlasit předvěst s hlavním návěstidelm,takže...
Takhle řečeno je to samozřejmě úplná pitomost. Předvěst musí být ve shodě s hl.návěstidlem.
Ovšem během jízdy vlaku od předvěsti k hl.návěstidlu může dojít ke změně návěsti hl.návěstidla na návěst méně povážlivou a tu zjistí fíra až z onoho návěstidla. Opačně změnou na návěst povážlivější lze použít jen mimořádně pro případ odvrácení hrozícího nebezpečí.
V "TT" jsou bohužel takové chyby na denním pořádku. Snad se to nezavleče i sem.
Samozřejmně tak to byo myšleno,jenom jsem to špatně podal.
Pokud výpravčí pozdě staví vlakovou cestu ,tak je vždy na předvěsti výstraha,potom se musí očekávat stůj,taudiž se tak chovám,že se po cestě změní znak na jiný než stůj mohu vidět dle VZ nebo pohledem když přijedu blíž. Ale stále se musím chovat jako by tam bylo na stůj v případě výstrahy na předvěsti.Lidově řečeno.
Odpovědět