ZSR 170
Re: ZSR 170
Prolitl jsem to bez logu ale pssst ))
Re: ZSR 170
Zdravím, mohl by me prosim nekdo napsat co me chybí? Nebo aspon jak to zjistim? Zadna sifonovka tam neni. Dik
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZSR 170
To spíš vypadá na nějaké změny ( nesoulad) v pivotu objektu. Jeden objekt mi u Hekla lezl pod zem, možná to je tenhle.
Re: ZSR 170
Trace cBlueprintLibrary.cpp : 266 = Blueprint set not found : CS_addon, Tomi , tohoto je tam nejvic, ale co konkretne nevim
Trace cBlueprintLibrary.cpp : 417 = Blueprint set not found : Dalin, IVA
Trace cEntity.cpp : 1272 = Missing blueprint "Auta\Karosa_C734_st.xml"
Trace cEntity.cpp : 1272 = Missing blueprint "Auta\Karosa_LC7350001.xml"
Trace cBlueprintLibrary.cpp : 417 = Blueprint set not found : Kuju, RailSimulatorCore , toto nechapu protoze European Community Asset Pack mam koupenej.
Trace cBlueprintLibrary.cpp : 417 = Blueprint set not found : Dalin, IVA
Trace cEntity.cpp : 1272 = Missing blueprint "Auta\Karosa_C734_st.xml"
Trace cEntity.cpp : 1272 = Missing blueprint "Auta\Karosa_LC7350001.xml"
Trace cBlueprintLibrary.cpp : 417 = Blueprint set not found : Kuju, RailSimulatorCore , toto nechapu protoze European Community Asset Pack mam koupenej.
Re: ZSR 170
Ta budova vo vzduchu sa objavila aj u testerov, musim skontrolovat, co je na stranke a co mam u seba, zrejme na webe nie je aktualna verzia. Chybajuce Karosy je nestiahnuty Asset pack z Testovacej Trati, CS_addon Tomi nedava moc zmysel a na funkcnost nema vpliv, Dalin IVA ani nemam sam a log mate mi to nepise, takze tiez netusim co toje. Kuju, RailSimulatorCore,ak pise neico v zmysle camera, tak to pise vsetkym, vratane mna neviem preco.
Re: ZSR 170
Ta karosa je v Asset pack z Testovacej trati? Ja ale verzi 4 mam komplet a nic me neschazi, tam jsem to delal podle navodu. Kouknu na to, tady slo hlavne o ten vznasejici se barák, jestli pod ním neco nechybí. dik
Re: ZSR 170
Tak jsem si prosel vsechny assets packy co jsou k verzi 3 i 4 a je tam jen jedna Karosa_C734.xml ktera tam nema to _ST a ta druha vubec. Jedine ze by jste ty assety prubezne doplnoval. Ale jak to poznam? Jdu je teda stahnout znovu a porovnam je.
Re: ZSR 170
Tak ani v tom co jsem ted stahl to neni. Treba domy od SVEC, slozka vesnice je skoro prazdna, nebyt toho ze jsem mel hromadu veci stahlích do verze 3, tak nevim kde bych ten zbytek ted stahnul. O me nejde, ale co ti co zacaly od verze 4. Ale jinak pekna prace.
Re: ZSR 170
Na web som nahral aktualnu verziu Udrzba ZSR diviaky, skuste znovu stiahnut, ci ta budova bude spravne posadena. S Karosami ti moc neporadim popravde. Predpokladal som,ze su v Asset packu TT. Mozno Roman bude vediet viac. Jedine, ze by to bola nejaka test verzia, ktoru som pouzil....
Re: ZSR 170
Vse je uz ok, dekuji. A hezke svatky.
Re: ZSR 170
Nie je zac. Ak niekto presiel scenar a nahodou prisiel na to, preco ten Zr ide na Stoj, dajte vediet. Pekne Sviatky.
Re: ZSR 170
No, celý problém bude asi ten, že statická karosa je použita jen v úzkokolejce (a námezníky). No a ta není veřejná . Zapomněl Jsi to přibalit .Hekl338 píše:Na web som nahral aktualnu verziu Udrzba ZSR diviaky, skuste znovu stiahnut, ci ta budova bude spravne posadena. S Karosami ti moc neporadim popravde. Predpokladal som,ze su v Asset packu TT. Mozno Roman bude vediet viac. Jedine, ze by to bola nejaka test verzia, ktoru som pouzil....
Na vysvětlení pro ostatní. Assets pack v úzkokolejce bude samostatně (jako to má DTG) a je tam minimum sdílených souborů. Vlastně jen od Hekla a Josefa. Zatím máme s Pikkem záměr vydat to komplet jako jeden instalák, hlavně kvůli začínajícím a starším uživatelům, kteří se hůře orientují ve struktuře souborů RW.
Hezké svátky všem příznivcům RW
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: ZSR 170
Jen se zeptám, na kolik bude problém rozjet trať bez trati Mnichov-Augsburg a Sherman Hill Route? Bude mi toho hodně chybět?
Re: ZSR 170
Su z nich pouzite hlavne 3D stromy, nejake priemyslove objekty MA, SH prevazne sklady a nejake 2D kroviny.
Re: ZSR 170
V trati som objavil chybu v tratovom pravidle u niektorych Loft objektov. Ku koncu roka spravim opravu. V niekotrych stvorcoch som nasiel toto:
<Provider d:type="cDeltaString">Roman72</Provider>
<Provider d:type="cDeltaString">CS_addon</Provider>
<Product d:type="cDeltaString">Hekl</Product>
</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">Kolaje\Beton\ZSSK_170_100kmh.xml</BlueprintID>
Coz je samozrejme blbost, ktoru som tam vyrobil ja pri poslednom zjednocovani pravidla.
<Provider d:type="cDeltaString">Roman72</Provider>
<Provider d:type="cDeltaString">CS_addon</Provider>
<Product d:type="cDeltaString">Hekl</Product>
</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">Kolaje\Beton\ZSSK_170_100kmh.xml</BlueprintID>
Coz je samozrejme blbost, ktoru som tam vyrobil ja pri poslednom zjednocovani pravidla.
Re: ZSR 170
"ZSSK_170_100kmh.xml" ... v com su ine tieto pravidla oproti SZDC? Neskumal som to v RW_Tools, len ma to zaujima, ja som si takisto skusal upravit povodne pravidla roznymi zmenami parametrov, ci uz pre lepsie prevysenie, ale skor dlzku prechodnice so vzostupnicou, aby boli tieto dlhsie a realnejsie, no bezvysledne.
Re: ZSR 170
Na ruskom fore vedu debatu o trati http://railworks2.ru/viewtopic.php?f=10 ... &start=240 Ak je tam niekto registrovany, skuste im to nejako vysvetlit. Problem robi to pravidlo, o ktorom som pisal, zrejme maju dojem, ze su niektore objekty rovnake, len v inej zlozke. To vsak nie je pravda. Ani to pravidlo, co som menil rovnake nie je...
Re: ZSR 170
Prosím vás prečo keď mi spusti mapu tak je všetko biele sem tam vidno nejaký objekt prakticky je všetko biele
Re: ZSR 170
Ak mas dennu dobu instalovanu (preto vzdy pisem, chce to vypis z logmate), tak to moze by nastavenim GK. Bez blizsich info sa vsak poradit neda.