Jasně, taky část pravdy. Ale pokud stavitelé nepochopí, že 3D vegetace patří jen a pouze přímo ke kolejím, kde je viditelná z jedoucího vlaku, je to boj s větrnými mlýny. Napsal jsem na to téma pojednání a prakticky nikde v žádná trati není vidět, že by si to autor vzal k srdci. Prostě si tam naklikají mraky 3D stromů (ono se to sází parádně ) . Tady je potřeba připomenout, že tyto stromy také (na rozdíl od 2D) stínují A TO JE OHROMNÁ ZÁTĚŽ PRO HRUVlastik píše:Asi takhle,pokud planujes hodne km koleji tak bych se omezil na zakladni databazi,jinak dopadnes jako KaMat,kdyz by polovinu zbytecnosti odstranil tak by mohl natahnout koleje dal,protoze by mu klesla databaze a on ma 3x vetsi nez ty.Kal000px píše:Takže když vyštípu všechny markery na vjezdech do stanic, tak to nějak extra pomůže databázi? Právě že mně přijde, že tam žádnej rozdíl v tom moc není. V době, kdy to bylo z Prahy do Tábora se ta databáze ukládala stejně dlouho, jako teď, kdy mám koleje z Kralup do Budějovic..
Kralupy-Budelovice jsou pres 200 km,tak tady je to uz na povazenou,a setril bych s databazi pokud chces vic koleji do budoucna.
Ono potom cekat 20 minut nez se ti to ulozi a podobne brzy prestane bavit.
Nejvetsi zatez podle me na ukladani maji prave znacky ,nazvy,a linky navestidel.
Je to tvoje vec,jen jsem napsal ze pokud nekdo chce znacku navic tak si ji muze zapracovat do scenare a tim usetrit u tebe.
Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Jsem rád, že jsi napsal "prakticky" ikdyž moji trať nainstalovanou nemášRoman píše:Napsal jsem na to téma pojednání a prakticky nikde v žádná trati není vidět, že by si to autor vzal k srdci.A TO JE OHROMNÁ ZÁTĚŽ PRO HRUVlastik píše:Asi takhle,pokud planujes hodne km koleji tak bych se omezil na zakladni databazi,jinak dopadnes jako KaMat,kdyz by polovinu zbytecnosti odstranil tak by mohl natahnout koleje dal,protoze by mu klesla databaze a on ma 3x vetsi nez ty.Kal000px píše:Takže když vyštípu všechny markery na vjezdech do stanic, tak to nějak extra pomůže databázi? Právě že mně přijde, že tam žádnej rozdíl v tom moc není. V době, kdy to bylo z Prahy do Tábora se ta databáze ukládala stejně dlouho, jako teď, kdy mám koleje z Kralup do Budějovic..
Kralupy-Budelovice jsou pres 200 km,tak tady je to uz na povazenou,a setril bych s databazi pokud chces vic koleji do budoucna.
Ono potom cekat 20 minut nez se ti to ulozi a podobne brzy prestane bavit.
Nejvetsi zatez podle me na ukladani maji prave znacky ,nazvy,a linky navestidel.
Je to tvoje vec,jen jsem napsal ze pokud nekdo chce znacku navic tak si ji muze zapracovat do scenare a tim usetrit u tebe.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Nemůžu mít nainstalované vše, co kdy vyšloKaMat píše: Jsem rád, že jsi napsal "prakticky" ikdyž moji trať nainstalovanou nemáš
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
To tienovanie je len jedna věc zataze 3D stromov. To podstatne je to, ze stejne pouzivaju texturu s alfou, ktora je vždy najvacsia zataz pre GK v kazdej hre a to aj v tych modernych . V pripade, ze su modelovane aj listy bez alfy, tak nastava druhy problém-prilis mnoho polygonov a CPU je v TS bez multicore v kakaovej diere. Nakoniec video zrovna z tejto trate som tu uz daval a mohli ste si vsimnut, aky problém nastaval jazdou 3D lesom. Do toho zaseky při nacitavani stvorcov a nie je sa comu divit, ze slabsie zostavy trat odporucaju do widli .
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: ned 28. srp 2011 1:10:12
- Bydliště: Praha, vozovna Motol, tramvaj... ;-)
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Áha... Tak proto mi šly FPS tak rapidně dolů... Sice do widlí jsem přímo nespadnul, ale mám v těch oblastech okolo 15 FPS (nastavení vše na max, 8x anizotropie a antialiasing FXAA + 8xMSAA). Ono je pravdou, že ten můj noťas už je taky dědeček. Core i5 2410M, 8GB RAM DDR3, Geforce GTX460M s vlastní 1,5 GB DDR5 RAM. Příští rok kupuji nové železo. Každopádně, trať je opravdu skvělá, nicméně, také jsem pro optimalizaci.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Mě zase poněkud zaskočilo chování některých návěstidel. Když mi předvěst signalizuje volno, stůj na klacku by čekal málo kdo...
Dále mi přišlo, že rozsvícení spousty návěstidel je podmíněno stisknutím TABu. V Romanově TT se toto neděje, tak proto ten údiv.
Vjezdové návěstidlo do Heřmaniček od Ješetic je také velice záludné, neboť předvěst signalizuje volno, klacek na stůj, avšak po stisknutí TABu přeci jen ukáže volno. Bohužel i v případě, kdy je postaveno do boku. Mám taky pocit, že mi chybí hodně objektů, jmenovitě některé sloupy TV, některá návěstidla (vjezdové do Střezimíře od Sudoměřic, a odjezdové ze Střezimíře z 3k do Ješetic), některé rychlostníky a kryté nástupiště v Říčanech a v Hostivaři. Jsou všechny návěstidla a rychlostníky příloženy k trati nebo z Asset packu TT? Domky vím, že pocházejí i odjinud, ale rychlostníky a návěstidla mi hlava nebere.
Největší úbytky FPS pozorovány mezi Říčany a Mračí a potom, poněkud překvapivě, mezi Roudnou a Doubím u Tábora. Praha projeta v pohodě.
Díky moc za nádherný dárek, spolu s Esem se mi postaral o zábavu na hoooodně dlouho a navíc 220 je prostě srdcovka a máš to opravdu moc pěkné.
Dále mi přišlo, že rozsvícení spousty návěstidel je podmíněno stisknutím TABu. V Romanově TT se toto neděje, tak proto ten údiv.
Vjezdové návěstidlo do Heřmaniček od Ješetic je také velice záludné, neboť předvěst signalizuje volno, klacek na stůj, avšak po stisknutí TABu přeci jen ukáže volno. Bohužel i v případě, kdy je postaveno do boku. Mám taky pocit, že mi chybí hodně objektů, jmenovitě některé sloupy TV, některá návěstidla (vjezdové do Střezimíře od Sudoměřic, a odjezdové ze Střezimíře z 3k do Ješetic), některé rychlostníky a kryté nástupiště v Říčanech a v Hostivaři. Jsou všechny návěstidla a rychlostníky příloženy k trati nebo z Asset packu TT? Domky vím, že pocházejí i odjinud, ale rychlostníky a návěstidla mi hlava nebere.
Největší úbytky FPS pozorovány mezi Říčany a Mračí a potom, poněkud překvapivě, mezi Roudnou a Doubím u Tábora. Praha projeta v pohodě.
Díky moc za nádherný dárek, spolu s Esem se mi postaral o zábavu na hoooodně dlouho a navíc 220 je prostě srdcovka a máš to opravdu moc pěkné.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Návěstidel tam zlobí víc, ale zlobí to ve free roamu, scénáře by měly být ok. V Heřmaničkách mi chybí indikátor na vjezdové mechanice ale světla tam kvůli tomu dávat nebudu.
Největší úbytek fps u Roudný? Čím to?
Největší úbytek fps u Roudný? Čím to?
Jede jede mašinka..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
K těm návěstidlům: Všechno jsem projel v QD bez trafficu, ve FR nejezdím.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Tak to jsem nikdy neviděl
Nezkoušel sis upravit AA? Mně se tohle nikdy nestalo.
Nezkoušel sis upravit AA? Mně se tohle nikdy nestalo.
Jede jede mašinka..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Na stín asi AA mít vliv nebude .
Nikde jinde to nedělá, jen v Tvojí trati kde jsou 3D lesy . Tak proč řešit nastavení .
Nikde jinde to nedělá, jen v Tvojí trati kde jsou 3D lesy . Tak proč řešit nastavení .
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Tak čím by to mohlo být? Já to u sebe nikdy nepozoroval ani na svojí trati ani kdekoliv jinde.
Jede jede mašinka..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Pánové jdu na to taky mrknout a dám vědět
Romane, tak mě tohle v noci rozhodně také nedělá... Projel sem to z Benešova do Říčan a naprosto v pohodě..
Romane, tak mě tohle v noci rozhodně také nedělá... Projel sem to z Benešova do Říčan a naprosto v pohodě..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Zdravím,
projel jsem zatím P.Holešovice - P.Uhříněves - ve dne - bez pádu.
Velký dík za skvělou práci. O problému mezi P.Vršovicemi a P.Hostivaří s návěstidly se už psalo.
Mám poznámku :
Při výjezdu z tunelu od P.Holešovic na P.hl.n. by mělo být návěstidlo (těsně u rychlostníku 50), které se mi v reálu neukazuje (pouze na LVZ) a na monitoru s přehledem tratě. K projetí vyžaduje TAB.
Jinak opravdu super.
Zdeněk
projel jsem zatím P.Holešovice - P.Uhříněves - ve dne - bez pádu.
Velký dík za skvělou práci. O problému mezi P.Vršovicemi a P.Hostivaří s návěstidly se už psalo.
Mám poznámku :
Při výjezdu z tunelu od P.Holešovic na P.hl.n. by mělo být návěstidlo (těsně u rychlostníku 50), které se mi v reálu neukazuje (pouze na LVZ) a na monitoru s přehledem tratě. K projetí vyžaduje TAB.
Jinak opravdu super.
Zdeněk
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Ještě jeden dotaz .
Vjezdové návěstidla do Benešova směrem od Olbramovic chybí zase jen mě nebo tam opravdu nejsou? Log mi nic o chybějící verzi nevypisuje, flašky jsem okolo trati nenalezl a návěstidla nemám . Vím, že kdysi padly (čti smazali se) při přestavbě Benešova, jelikož byly odstraněny koleje, ale pak už jsem to nedokončil, tedy návěstidla jsem tam neosadil. Jen se ujišťuji, zda je zase chyba jen u mě .
Vjezdové návěstidla do Benešova směrem od Olbramovic chybí zase jen mě nebo tam opravdu nejsou? Log mi nic o chybějící verzi nevypisuje, flašky jsem okolo trati nenalezl a návěstidla nemám . Vím, že kdysi padly (čti smazali se) při přestavbě Benešova, jelikož byly odstraněny koleje, ale pak už jsem to nedokončil, tedy návěstidla jsem tam neosadil. Jen se ujišťuji, zda je zase chyba jen u mě .
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Roman píše:Ještě jeden dotaz .
Vjezdové návěstidla do Benešova směrem od Olbramovic chybí zase jen mě nebo tam opravdu nejsou? Log mi nic o chybějící verzi nevypisuje, flašky jsem okolo trati nenalezl a návěstidla nemám . Vím, že kdysi padly (čti smazali se) při přestavbě Benešova, jelikož byly odstraněny koleje, ale pak už jsem to nedokončil, tedy návěstidla jsem tam neosadil. Jen se ujišťuji, zda je zase chyba jen u mě .
Vjezdová návěstidla do Benešova od Olbramovic mám těsně před tím betonovým mostem přes koleje..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Ty návěstidla mají být tady. Ne u mostu.... Tam nic nemám, ani linky se nezobrazují.Majkl píše:Roman píše:Ještě jeden dotaz .
Vjezdové návěstidla do Benešova směrem od Olbramovic chybí zase jen mě nebo tam opravdu nejsou? Log mi nic o chybějící verzi nevypisuje, flašky jsem okolo trati nenalezl a návěstidla nemám . Vím, že kdysi padly (čti smazali se) při přestavbě Benešova, jelikož byly odstraněny koleje, ale pak už jsem to nedokončil, tedy návěstidla jsem tam neosadil. Jen se ujišťuji, zda je zase chyba jen u mě .
Vjezdová návěstidla do Benešova od Olbramovic mám těsně před tím betonovým mostem přes koleje..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Takhle to dopadá, když se tak důsledně kontroluje, až se na něco zapomene. Potvrzuju, že vjezdová návěstidla do Benešova tam nejsou
Jede jede mašinka..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Tady je vidět, jak tady odborníci jezdí . Ale že chybí nejdůležitější klacek , to si nikdo nevšimne
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Hele hlavně, že tam jsou mechaniky víc není třeba
Jede jede mašinka..