[vR] Konstanz-Villingen
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: [vR] Konstanz-Villingen
Shrnutí tvého guláše.
- Přílohy
-
- images.jpg (8.08 KiB) Zobrazeno 6807 x
magnetový "cvok"
Re: [vR] Konstanz-Villingen
Umite se vyjadrovat take nejak rozumne a argumentovat nebo jen takto primitivne?
Ja jsem to misto projel asi padesatkrat a uvolneni z monitoringu na tom videu je... fakt nechapu... kde se ve vas lidi bere tato agresivita? Co je za problem?? Pokud mam jiny nazor nebo vim neco jinak, napisu svoje, pripadne vyvedu jineho z omylu... nebo proste nereaguju, pokud nemam co rozumneho rict. Je toto normalni? Nebo jsou zde vsichni v puberte? To jedine by to vysvetlovalo...
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: [vR] Konstanz-Villingen
jstange píše: ↑pon 21. led 2019 20:51:47Umite se vyjadrovat take nejak rozumne a argumentovat nebo jen takto primitivne?
Ja jsem to misto projel asi padesatkrat a uvolneni z monitoringu na tom videu je... fakt nechapu... kde se ve vas lidi bere tato agresivita? Co je za problem?? Pokud mam jiny nazor nebo vim neco jinak, napisu svoje, pripadne vyvedu jineho z omylu... nebo proste nereaguju, pokud nemam co rozumneho rict. Je toto normalni? Nebo jsou zde vsichni v puberte? To jedine by to vysvetlovalo...
Ale ty si ten guláš napsal, takže pokud chceš argumenty, tak prosím. Mimochodem, vyprošuji si, aby si mluvil o nějaké agresi, napsal jsem to slušně, a můj názor na to, proč to práskne je ten, že se jedná o chybu hry. Ale zpět k tomu tvému guláši.
Asi tě zklamu, v reálu můžeš najít LF 6 s rychlostí 80 km/h, která nejsou vybavená PZB magnetem ,takže to, že to není v simulátoru neznamená, že je to chyba.
Špatně. Nejedná se o restrikci nýbrž o start program.
Špatně. V restrikci se musíš držet pod 45 km/h a PZB nedává rezervu (PZB jako taková má toleranci snad jen 0,1 km/h pak následuje Zwangsbremsung). Praxe je však taková, že se na AFB nastavuje rychlost 40 km/h aby při nastavených 45 km/h nepřesáhla daná rychlost, protože AFB toleranci má.
Špatně. Pokud dojde k obsluze tlačítka Frei není pravdou, že první aktivní magnet tě sestřelí. Sestřelí tě pouze aktivní 500 Hz magnet do vzdálenosti 550 metrů.
A abys netvrdil, že jsem zlej, tak se můžeš podívat na toto video. Lokomotiva vr 103, uvolnění ze Startprogramu a najetí na aktivní 1000 Hz magnet. Kupodivu nedošlo ke Zwangsbremsungu.
Tolik k tvému guláši.
magnetový "cvok"
Re: [vR] Konstanz-Villingen
Děkuji za detailní vysvětlení. Samozřejmě se rád nechám poučit.
Na čem musím trvat je, že tvoje reakce - nezlob se na mě - byla naprosto zbytečná. Pokud bys napsal, že se prostě mýlím a tímto to být nemůže, neřeknu ani popel. Pokud bys rovnou napsal svou druhou odpověď, byl bych samozřejmě rád za poučení a místo mé reakce výše bych ti poděkoval. Ale urážet hned slovy o guláši bez ničeho dalšího je fakt zbytečné; i když v kontextu tvé plné odpovědi to můžu i chápat, mně to přijde jako snaha prostě někoho setřít, zatímco já jsem se upřímně snažil vyřešit něčí problém, i když špatně.
Vlaky jsou jen můj malý koníček a o PZB vím samozřejmě jen to, co jsem se dočetl z manuálů k TS a nějakých online zdrojů. I z toho důvodu jsem neměl tušení o start programu a považoval jsem ho vždy za monitoring. On se i jako monitoring chová - aspoň v TS - nesmíte překročit 45km/h. Proto, když jsem viděl to video a zároveň věděl, že jsem to s PZB kdysi mnohokrát projel, byl jsem přesvědčen, že to musí být ono - nečekal bych, že bude mít vR v implementaci takovou chybu. A musí samozřejmě jít o chybu ve skriptech vozidla, nikoliv hry jako takové, což je u vR pro mě trochu nečekané.
Projel jsem si schválně přímo ten scénář s Bnrbdzf a máte pravdu - nepadá to ani po použití Frei.
A ještě dotaz k tomu start programu - pokud nejde o monitoring (který jsem předtím navíc nesmyslně nazval restricted mode), za jakých podmínek se tedy z něho smím a za jakých nesmím uvolnit? Platí tady něco jiného, než při skutečném monitoringu? Pokud to mohu učinit kdykoliv, pak jeho existence nedává smysl...?
Díky moc.
Na čem musím trvat je, že tvoje reakce - nezlob se na mě - byla naprosto zbytečná. Pokud bys napsal, že se prostě mýlím a tímto to být nemůže, neřeknu ani popel. Pokud bys rovnou napsal svou druhou odpověď, byl bych samozřejmě rád za poučení a místo mé reakce výše bych ti poděkoval. Ale urážet hned slovy o guláši bez ničeho dalšího je fakt zbytečné; i když v kontextu tvé plné odpovědi to můžu i chápat, mně to přijde jako snaha prostě někoho setřít, zatímco já jsem se upřímně snažil vyřešit něčí problém, i když špatně.
Vlaky jsou jen můj malý koníček a o PZB vím samozřejmě jen to, co jsem se dočetl z manuálů k TS a nějakých online zdrojů. I z toho důvodu jsem neměl tušení o start programu a považoval jsem ho vždy za monitoring. On se i jako monitoring chová - aspoň v TS - nesmíte překročit 45km/h. Proto, když jsem viděl to video a zároveň věděl, že jsem to s PZB kdysi mnohokrát projel, byl jsem přesvědčen, že to musí být ono - nečekal bych, že bude mít vR v implementaci takovou chybu. A musí samozřejmě jít o chybu ve skriptech vozidla, nikoliv hry jako takové, což je u vR pro mě trochu nečekané.
Projel jsem si schválně přímo ten scénář s Bnrbdzf a máte pravdu - nepadá to ani po použití Frei.
A ještě dotaz k tomu start programu - pokud nejde o monitoring (který jsem předtím navíc nesmyslně nazval restricted mode), za jakých podmínek se tedy z něho smím a za jakých nesmím uvolnit? Platí tady něco jiného, než při skutečném monitoringu? Pokud to mohu učinit kdykoliv, pak jeho existence nedává smysl...?
Díky moc.
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: [vR] Konstanz-Villingen
Ono existuje jak restriktivní mód tak i Startprogram. Start program není tak častý (většinou změna stanoviště, obratové vlaky, atd) a může se z něho člověk prakticky ihned uvolnit, blbý je, když pak někde vykoukne ostrá 500.
Prakticky je to tedy úplně stejné, jen platí to, že u Startprogramu není aktivní žádný magnet, který by znemožňoval uvolnění.
Prakticky je to tedy úplně stejné, jen platí to, že u Startprogramu není aktivní žádný magnet, který by znemožňoval uvolnění.
magnetový "cvok"
Re: [vR] Konstanz-Villingen
OK, díky. Ale neznamená to riziko, že někde "vykoukne" aktivní 500 to, že by se človék měl i v startprogramu raději uvolňovat jen pokud vídí před sebou reálně volno (na Haupt nebo Vorsignalu)?Jurajs_89 píše: ↑stř 23. led 2019 21:47:47 Start program není tak častý (většinou změna stanoviště, obratové vlaky, atd) a může se z něho člověk prakticky ihned uvolnit, blbý je, když pak někde vykoukne ostrá 500.
Prakticky je to tedy úplně stejné, jen platí to, že u Startprogramu není aktivní žádný magnet, který by znemožňoval uvolnění.
Jinak jsem se ještě jednou díval na to video a uvědomil si, že to původní tazatel vlastně běhá s Dosto, která je přibalená k trati. Tam se ani nedivím, tuším, že se psalo, že přibalená vozidla nemají některá PZB vůbec nebo to nefunguje dobře. Zajímalo by mě, zda se to shodí i u nějakých (zvlášť novějších) vR EL vozidel...
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: [vR] Konstanz-Villingen
Tak jsem udělal takový malý pokus.
Zastavil jsem s mašinou před aktivní 1000 Hz, změnil jsem směr na neutral, zpět a zase dobředu, rozjel jsem se, uvolnil jsem se ze start programu, přejel aktivní magnet a nic se nestalo, takže bych to definitivně prohlásil za chybu hry.
Zastavil jsem s mašinou před aktivní 1000 Hz, změnil jsem směr na neutral, zpět a zase dobředu, rozjel jsem se, uvolnil jsem se ze start programu, přejel aktivní magnet a nic se nestalo, takže bych to definitivně prohlásil za chybu hry.
magnetový "cvok"