Stránka 3 z 7

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: pát 08. zář 2017 11:12:52
od Pardál
Michal píše:Ale bacha na to, že některá návěstidla mají samostatné předvěsti. Tam to zaškrtnuté být nesmí.
Dík, já vím, já to znám :D
Od vjezdu do Postřelmova až po cestové v Bludově ze směru Odb. Sudkov jsou hlavní návěstidla předvěstí následujícího hlavního návěstidla, někde v Postřelmově na odjezdovém zhlaví by měla být inverzní střelnice. Celý triangl ve všech směrech je na sobě závislý, kromě odjezdů směr Ruda nad Moravou. A opačně je to od vjezdu do Bludova ze směru Šumperk až po vjezd do Postřelmova ze směru Odb. Sudkov. A opět na Odb. Sudkov směr Postřelmov budou někde inverzní střelnice :idea:

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: pát 08. zář 2017 13:04:11
od Pardál
A dotaz pro znalé, dlouho jsem tam nejel; opravdu odjezdové návěstidlo z Moravičan směr Mohelnice je umístěno na NZV k vjezdu do Mohelnice? V Moravičanech na vjezdu od Červenky Oč40 (co to má znamenat, vím kam jsem to stavěl a nejsou tam ani spojky :lol: ), překvapení na odjezdu v Moravičanech OpOč40 a na vjezdu do Mohel správně 2x (i s pětkou asi ;) ). Se mi to nějak nezdá, když píšou TZZ trojznaký AB. Závěrovou tabulku nemám. Dík za objasnění.

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: pát 08. zář 2017 13:25:39
od Michal
Tam zábrzdná je. Vzdálenost mezi těmi návěstidly je asi 1200m. Žádný blok mezi nimi není.

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: pát 08. zář 2017 13:38:16
od Pardál
Michal píše:Tam zábrzdná je. Vzdálenost mezi těmi návěstidly je asi 1200m. Žádný blok mezi nimi není.
Kdyby byl, tak už to nemůže být trojznaký AB se ZV 1000 m. Ten jeden prostorový oddíl je tam od nepaměti (tedy mé :lol: ). Proto mě to zarazilo, i když u nás je možný všechno... :lol: Hlavně ať to KaMat nebere, že ho bombarduju chybkama, a klidně se věnuje další stavbě, moc se těším (a asi ne sám). Tohle jsou jezditelný prkotiny, co jdou opravit za pochodu. Díky :!:

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: pát 08. zář 2017 13:45:55
od Michal
No právě. Dneska na rychlostní návěstní soustavě ti rozsvítí, co si umanou. :D Do toho ještě super věc - boční ochrana vlakové cesty - a je konec jízdám na Volno, i když jedeš přímo. :lol:

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: pát 08. zář 2017 17:20:07
od KaMat
Já to s Bludovem pochopil tak, že cesťák ukazuje kraviny a ten nemám jak ovlivnit. Na odjezdových "je předvěstí" zaškrtnuté není záměrně. Kdysi mi Vlastík říkal, že na trati kde nejsou autobloky, to tak má být nastavené. Pokud je to ten problém, tak to opravím. Jinak návěstidla jsou v celé trati položené podle videí z kabiny, jak polohy na trati tak počty světel. Jediné co nemusí na 100% sedět, je pořadí světel. Akorát v Zábřehu vím o jednom 4 světelném zmetku směr na Postřelmov, který tam být nemá :D a budu ho měnit.
Pardál: jen pořádně bombarduj. Co bude v mých silách, opravím.
Další verzi asi hodím ven jako testovací někdy po dni železnice v Třebové, až si to tam trochu projdu.

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: pát 08. zář 2017 18:02:28
od Michal
KaMat píše:Já to s Bludovem pochopil tak, že cesťák ukazuje kraviny a ten nemám jak ovlivnit.
Já to pochopil taky tak. A právě ty cesťáky v Bludově by měly mít zaškrtnuté, že jsou předvěstí odjezdových v trianglu. Ale Pardál ti to určitě vysvětlí líp. :)
KaMat píše:Na odjezdových "je předvěstí" zaškrtnuté není záměrně. Kdysi mi Vlastík říkal, že na trati kde nejsou autobloky, to tak má být nastavené.
To je v pořádku, pokud další návěstidlo na trati má samostatnou předvěst. Já to tam v reálu neznám, ale co jsem koukal do plánků, tak na Postřelmov je odjezd v Bludově předvěstí vjezdového. To samé obráceně. Odjezdové v Postřelmově je předvěstí vjezdového do Bludova. Ze směru Ruda a Šumperk jsou samostatné předvěsti.
KaMat píše:Další verzi asi hodím ven jako testovací někdy po dni železnice v Třebové, až si to tam trochu projdu.
Tak doufám, že se za náma taky stavíš. ;)

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: pát 08. zář 2017 19:14:47
od Pardál
KaMat: kde není a má být označeno "je předvěstí": vjezd do Bludova ze směru Šumperk, cestová (nahrazující odjezd) z Bludova směr triangl (obě tratě), odjezdová na odb. Sudkov směr Postřelmov, oba vjezdy do Postřelmova (i ten od Zábřehu). Tím jsme se otočili, tak odjezdová v Postřelmově směr odb. Sudkov, vjezd na odb. Sudkov ze směru Postřelmov, cestové (nahrazující vjezd) do Bludova ze směru odb. Sudkov. Namátkově jsem kouknul na vjezd do odb. ze směru Ruda nad Moravou, ten taky není označen a stejně tak cestové (nahrazující vjezd) do Bludova ze směru Ruda nad Moravou.

Když to shrnu, tak NEBUDOU označené "je předvěstí" pouze odjezdy z Bludova směr Šumperk, odjezdy z odb. (?) směr Ruda nad Moravou a odjezdy z Postřelmova směr Zábřeh.

Jak píše Michal, pokud má návěstidlo svoji samostatnou předvěst, tak předchozí hlavní návěstidlo není jeho předvěstí. V zásadě platí to, že každá návěst na návěstidle musí být předvěstěna a to buď samostatnou předvěstí, nebo předchozím hlavním návěstidlem.

P.S. kecám, ještě to jde Tabulkou s křížem :lol:

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: pát 08. zář 2017 20:44:18
od KaMat
Dík, opraveno. Budu tím pádem asi opravovat všechny tratě.

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: sob 09. zář 2017 12:54:46
od Pardál
Ahoj,

asi tak velká oprava to zase nebude, tam kde máš autoblok, tam jsi označil i vjezdy správně.

Prolézám Tvoji mapu ČT - Pe, tak nějaký věci co se mi nepozdávají:

Šumperk - 1. věc, která mi vadila i ve scénáři, výhybkovou spojku 4/D1 máš ruční, ale ve skutečnosti je s přestavníky. Výh. č. 4 (dále jen V4 apod.) a VD1 je spojka z 1b staniční koleje (dále jen 1bSK apod.) směrem na vlečku PARS NOVA. Měl jsem udělaný servis z vlečky někam na 12.SK, ale po projetí se mi už nepostavila cesta z 1bSK směr Bludov, a musel jsem V4 ručně přestavit v mapě.
Šumperk - všechna vjezdová návěstidla - chybí označení "je předvěstí" na všechny koleje (kromě ty s přivolávací návěstí (PN)). Jinak tam máš asi udělané PN na koleje 8, 10, 12 (já se v těch linkách ještě nevyznám), tak na 8.SK se jezdí normálně na barvu, 10. a 12. SK jsou jen dopravní pro odjezd směr Petrov/Nový Malín, jinak manipulační. PN by tam šla dát jedině přes "domeček" a to ještě musíš zajistit místo zastavení a vjezdy na jiné koleje než dopravní musí většinou povolovat Staniční řád (SŘ). Prostě normální člověk by tam za normálních okolností nejel :!: :mrgreen:

Zbytek jsou prkotiny ;)
Šumperk - Zábřeh - není kódování VZ - tady máš odkaz na všemožné pomůcky, kódování je uvedeno v Tabulkách traťových poměrů, v tab. 01 přísl. trati ve sl. 7 (KVZ {KVZZa,KVZS je navíc kódování záhlaví a zhlaví, to ani neřeš, to RW neumí rozlišit = laicky od klacku přes vexle ke klacku z opačné strany :mrgreen: }), jsou i tady plánky stanic http://gvd.cz/cz/ (to určitě znáš).
Zábřeh - vjezd ze směru Postřelmov - na koleje 6e a 8a je charakteristika "C" (opakování návěsti s bílou), jinak je ZV dodržena - "je předvěstí" označeno správně (ještě tam vidím nějaký link s charakteristikou "R" - to máš asi na 10.SK - opět manipulační).
Zábřeh na Moravě - kódují VZ pouze koleje 1, 2, 3, 4, 5, 5a, 5b, 6, 6c, 6d.
Zábřeh přednádraží - koleje 204 - 210 cestová návěstidla směr Vitošov mají jen návěst Stůj a Posun dovolen. Nikoliv Volno. Na vlečku Vápenky Vitošov se jezdí jako posun.

Teď odbočím, s tou vlečkou jsi mě potěšil, že tam vůbec je, tam jsem se kdysi jako školák najezdil s "Modrou" (T448.509) a s "Rosničkama" (čísla už nepamatuju, bylo to ještě za éry RD). Zkusím pohledat video na YT (dělali tam nějaký jízdy pro veřejnost), kde jsou vidět spádový poměry a krajina. Co si pamatuju, tak z přednádraží bylo klesání, nevím přesně, cca 7 promile? Pak rovina až k obalovně (k přejezdu silnice Rájec - Leština), za ním to už začalo málo stoupat a za mostem přes Moravu je pravý oblouk, tak tam to šplhalo až nahoru na Vitošov až na 14 promile. Nahoře na Vitošově však nebyly přestavníky, všechno na ruku. Kdysi tam údajně něco zkoušeli, nějakou automatiku, byly tam úplně bílý (od vápence) čtyř nebo pětisvětlový návěstidla a pozůstatky po venkovním ZZ (nějaký hlavičky). Tak jsem zavzpomínal... :roll:

Vesměs vždy alespoň na jednom oddílovém AB chybí "NESP" - pokud jsem pochopil scripta správně, že mají svítit jen ve směru dané jízdy vlaku.

Mohelnice - kódují pouze koleje 1, 2, 3, 6, 6a.

Moravičany - zruš označení charakteristiky "C" na všech odjezdových návěstidlech směr Mohelnice - min. ZV 1000 m pro tuto trať je dodržena.

Červenka - na 5. a 7.SK ze směru Moravičany a na 5aSK ze směru Štěpánov bude pravděpodobně svítit ještě bílé světlo, nedodržena ZV 1000 m. Dá se to poznat z plánku stanic podle toho, jestli je prohozena pozice Č a B na návěstidle. Obecně platí ŽZČBŽ, ale návěstidla s návěštěním do odbočky s NZV mají ŽZBČŽ (nebo ŽČBNicŽ - když nepotřebují zelenou). Je to zase podle nějaké normy, aby nebyla dvě svítící světla bezprostředně vedle sebe (kde jsou pruhy, tak se používá ŽZČBŽNicPr).

Olomouc - přednádraží - úhrnem - všechna cestová návěstidla z kolejí 230, 224 - 201 směr Olomouc - os..n musí mít označeno "je předvěstí" (máš) a charakteristiku "C" - svítí s bílou NZV 1000 m k dalšímu návěstidlu, z kolejí 228 a 226 označeno "C" jen na koleje 103 a 104.
Olomouc celá - kódování jen 1-6,8,10,12,14,14a,101-103,103a-c,104,201-210,212,214,216,218,220,222.
Olomouc - os.n. - všechna návěstidla z kolejí 1 - 16 směr Olomouc - přednádraží (koleje 101 - 104) a Olomouc - Bělidla (koleje 301 - 303) musí mít označeno "je předvěstí" (to tam vesměs je) a navíc charakteristiku "C" (ale link na trať směr Bohuňovice se neoznačuje nijak!). Odjezdová na Grygov - jen "je předvěstí".

Víc už dnes nedám :lol:

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: sob 09. zář 2017 21:24:37
od KaMat
Luxus thx, až bude čas, tak to projdu a opravím.
Docela sranda je, že když jsem včera v noci koukal na návěstidla na lokálce kterou mám teď rozdělanou, tak jsou nastavené dobře :D

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: sob 09. zář 2017 21:54:42
od KaMat
Michal píše: Tak doufám, že se za náma taky stavíš. ;)
Samozřejmě :)

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: ned 10. zář 2017 9:11:14
od Pardál
Ještě k Olomouci: v os.n. ze 3.SK směr Oc - přednádraží máš nějaký link bez omezení rychlosti, pravděpodobně na kolej 103b - 103 c, ale tam se určitě 140 km/h jezdit nebude. Protože ve skutečnosti, kdyby Ti takový vlak jel od Grygova a jel po 3.SK a dále 103 b - 103c a svítila tam jednosvětlová návěst, tak může teoreticky zrychlit na nejvyšší dovolenou rychlost, což u vlaku se 160 může být v tomhle případě 140 (traťová). A na to ty koleje tam určitě udělaný nejsou Tam bude všude svítit 40 s [5]. Rychlostní návěstní soustavou se v některých případech omezuje i traťová rychlost, aby se nemusely dávat rychlostníky do staničních kolejí.

P.S. Ještě bude lokálka? :P

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: ned 10. zář 2017 12:46:06
od KaMat
Pardál píše:Ještě k Olomouci: v os.n. ze 3.SK směr Oc - přednádraží máš nějaký link bez omezení rychlosti, pravděpodobně na kolej 103b - 103 c, ale tam se určitě 140 km/h jezdit nebude. Protože ve skutečnosti, kdyby Ti takový vlak jel od Grygova a jel po 3.SK a dále 103 b - 103c a svítila tam jednosvětlová návěst, tak může teoreticky zrychlit na nejvyšší dovolenou rychlost, což u vlaku se 160 může být v tomhle případě 140 (traťová). A na to ty koleje tam určitě udělaný nejsou Tam bude všude svítit 40 s [5]. Rychlostní návěstní soustavou se v některých případech omezuje i traťová rychlost, aby se nemusely dávat rychlostníky do staničních kolejí.

P.S. Ještě bude lokálka? :P
Aha, já měl za to že v přímém směru svítí vždycky volno.

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: ned 10. zář 2017 15:11:34
od Pardál
Typickým příkladem je Zábřeh, tam z 6dSK do 6eSK jede taky rovně, ale na klacku svítí 50 a něco. A když jsem si vzpomněl na Zábřeh, tak jsem prošel cesťáky od Šumperku po Červenku a kde to v odbočných kolejích jde (kde je návěstidlo s linkem), tak tam svítí i rovně 40 [5] s opakováním (kromě náv. se žlutým pruhem). Tam kde není link, tam to bude svítit jedním světlem, to se nedá v RW nic dělat. Ale ty návěstidla jsou vymakaný, to je paráda :!:

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: pon 11. zář 2017 14:21:54
od Pardál
Ahoj,

potřeboval bych něco vyzkoušet, jestli je špatně něco u mě, mezi klávesnicí a křeslem :mrgreen: , nebo jestli se to chová i podobně někomu jinému; ve scénáři udělám vstup servisu z portálu "Zábřeh směr Třebová 1. kolej", ale jakmile nastane čas vstupu, tak nastane error. Tady mě to zlobí u všech druhů vlaků. U portálu "Olomouc směr Zábřeh 2. kolej" mi osobka vstoupí normálně, ale nákladní vlak vstoupí, dojede však jen k nejbližšímu oddílovému náv. a jede zpátky, takhle pendluje, než do něj v další čas vstupu vrazí následný vlak (podobně se chová i portál mezi Olomoucí a Grygovem). Co mi vrtá hlavou je, že v simulaci (Play) všechno funguje normálně, ale v ostré jízdě se to chová takto, koukal jsem přes mapu. Má s tím někdo zkušenosti? Dík.

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: čtv 14. zář 2017 23:23:58
od KaMat
Na ty portály to chce skill "trpělivost" lvl 100.
Sám s tím mám dost problémy.

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: pát 22. zář 2017 20:56:29
od kaikai90
Kde se dá mapa stahnout nemohu to najít
Díky za odpověd

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: sob 23. zář 2017 17:53:37
od KaMat
První strana, první příspěvek.

Re: Česká Třebová - Přerov

Napsal: pon 16. říj 2017 21:41:46
od FrozenBlazeHD
Dobrý den , Až se mi stáhne mapa Česká Třebová - Přerov
Tak mám to dát do Steam , SteamApps , Common , Railworks , Ultities ? Nebo jak ? Díky