ZSR 170

Připravované nebo vydané tratě do RS
Odpovědět
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: ZSR 170

Příspěvek od KaMat »

Prolitl jsem to bez logu ale pssst :)))
anry
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: ZSR 170

Příspěvek od anry »

Zdravím, mohl by me prosim nekdo napsat co me chybí? Nebo aspon jak to zjistim? Zadna sifonovka tam neni. Dik
Přílohy
Screenshot_ZSR 170_48.87543-18.85076_16-17-25_.jpg
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Josef72 »

To spíš vypadá na nějaké změny ( nesoulad) v pivotu objektu. Jeden objekt mi u Hekla lezl pod zem, možná to je tenhle.
anry
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: ZSR 170

Příspěvek od anry »

Trace cBlueprintLibrary.cpp : 266 = Blueprint set not found : CS_addon, Tomi , tohoto je tam nejvic, ale co konkretne nevim
Trace cBlueprintLibrary.cpp : 417 = Blueprint set not found : Dalin, IVA
Trace cEntity.cpp : 1272 = Missing blueprint "Auta\Karosa_C734_st.xml"
Trace cEntity.cpp : 1272 = Missing blueprint "Auta\Karosa_LC7350001.xml"
Trace cBlueprintLibrary.cpp : 417 = Blueprint set not found : Kuju, RailSimulatorCore , toto nechapu protoze European Community Asset Pack mam koupenej.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Hekl338 »

Ta budova vo vzduchu sa objavila aj u testerov, musim skontrolovat, co je na stranke a co mam u seba, zrejme na webe nie je aktualna verzia. Chybajuce Karosy je nestiahnuty Asset pack z Testovacej Trati, CS_addon Tomi nedava moc zmysel a na funkcnost nema vpliv, Dalin IVA ani nemam sam a log mate mi to nepise, takze tiez netusim co toje. Kuju, RailSimulatorCore,ak pise neico v zmysle camera, tak to pise vsetkym, vratane mna neviem preco.
anry
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: ZSR 170

Příspěvek od anry »

Ta karosa je v Asset pack z Testovacej trati? Ja ale verzi 4 mam komplet a nic me neschazi, tam jsem to delal podle navodu. Kouknu na to, tady slo hlavne o ten vznasejici se barák, jestli pod ním neco nechybí. dik
anry
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: ZSR 170

Příspěvek od anry »

Tak jsem si prosel vsechny assets packy co jsou k verzi 3 i 4 a je tam jen jedna Karosa_C734.xml ktera tam nema to _ST a ta druha vubec. Jedine ze by jste ty assety prubezne doplnoval. Ale jak to poznam? Jdu je teda stahnout znovu a porovnam je.
anry
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: ZSR 170

Příspěvek od anry »

Tak ani v tom co jsem ted stahl to neni. Treba domy od SVEC, slozka vesnice je skoro prazdna, nebyt toho ze jsem mel hromadu veci stahlích do verze 3, tak nevim kde bych ten zbytek ted stahnul. O me nejde, ale co ti co zacaly od verze 4. Ale jinak pekna prace.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Hekl338 »

Na web som nahral aktualnu verziu Udrzba ZSR diviaky, skuste znovu stiahnut, ci ta budova bude spravne posadena. S Karosami ti moc neporadim popravde. Predpokladal som,ze su v Asset packu TT. Mozno Roman bude vediet viac. Jedine, ze by to bola nejaka test verzia, ktoru som pouzil....
Vlastik

Re: ZSR 170

Příspěvek od Vlastik »

Po znovu přehrání objektu je to už ok:
Obrázek
Mam tak sice pár flašek,ale jinak hodnotím kladně.
anry
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: ZSR 170

Příspěvek od anry »

Vse je uz ok, dekuji. A hezke svatky.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Hekl338 »

Nie je zac. Ak niekto presiel scenar a nahodou prisiel na to, preco ten Zr ide na Stoj, dajte vediet. Pekne Sviatky.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Roman »

Hekl338 píše:Na web som nahral aktualnu verziu Udrzba ZSR diviaky, skuste znovu stiahnut, ci ta budova bude spravne posadena. S Karosami ti moc neporadim popravde. Predpokladal som,ze su v Asset packu TT. Mozno Roman bude vediet viac. Jedine, ze by to bola nejaka test verzia, ktoru som pouzil....
No, celý problém bude asi ten, že statická karosa je použita jen v úzkokolejce (a námezníky). No a ta není veřejná :). Zapomněl Jsi to přibalit ;).
Na vysvětlení pro ostatní. Assets pack v úzkokolejce bude samostatně (jako to má DTG) a je tam minimum sdílených souborů. Vlastně jen od Hekla a Josefa. Zatím máme s Pikkem záměr vydat to komplet jako jeden instalák, hlavně kvůli začínajícím a starším uživatelům, kteří se hůře orientují ve struktuře souborů RW.

Hezké svátky všem příznivcům RW :D
Uživatelský avatar
750225lentilka
Příspěvky: 285
Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
Bydliště: Perníkov

Re: ZSR 170

Příspěvek od 750225lentilka »

Jen se zeptám, na kolik bude problém rozjet trať bez trati Mnichov-Augsburg a Sherman Hill Route? Bude mi toho hodně chybět?
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Hekl338 »

Su z nich pouzite hlavne 3D stromy, nejake priemyslove objekty MA, SH prevazne sklady a nejake 2D kroviny.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Hekl338 »

V trati som objavil chybu v tratovom pravidle u niektorych Loft objektov. Ku koncu roka spravim opravu. V niekotrych stvorcoch som nasiel toto:

<Provider d:type="cDeltaString">Roman72</Provider>
<Provider d:type="cDeltaString">CS_addon</Provider>
<Product d:type="cDeltaString">Hekl</Product>
</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">Kolaje\Beton\ZSSK_170_100kmh.xml</BlueprintID>

Coz je samozrejme blbost, ktoru som tam vyrobil ja pri poslednom zjednocovani pravidla. :D
haldo11
Příspěvky: 78
Registrován: úte 16. srp 2011 12:04:48
Bydliště: Hlohovec

Re: ZSR 170

Příspěvek od haldo11 »

"ZSSK_170_100kmh.xml" ... v com su ine tieto pravidla oproti SZDC? Neskumal som to v RW_Tools, len ma to zaujima, ja som si takisto skusal upravit povodne pravidla roznymi zmenami parametrov, ci uz pre lepsie prevysenie, ale skor dlzku prechodnice so vzostupnicou, aby boli tieto dlhsie a realnejsie, no bezvysledne. :(
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Hekl338 »

Na ruskom fore vedu debatu o trati http://railworks2.ru/viewtopic.php?f=10 ... &start=240 Ak je tam niekto registrovany, skuste im to nejako vysvetlit. Problem robi to pravidlo, o ktorom som pisal, zrejme maju dojem, ze su niektore objekty rovnake, len v inej zlozke. To vsak nie je pravda. Ani to pravidlo, co som menil rovnake nie je...
erik227
Příspěvky: 11
Registrován: pát 26. pro 2014 11:48:06

Re: ZSR 170

Příspěvek od erik227 »

Prosím vás prečo keď mi spusti mapu tak je všetko biele sem tam vidno nejaký objekt prakticky je všetko biele :cry:
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Hekl338 »

Ak mas dennu dobu instalovanu (preto vzdy pisem, chce to vypis z logmate), tak to moze by nastavenim GK. Bez blizsich info sa vsak poradit neda.
Odpovědět