Stránka 8 z 10

Re: ZSR 170

Napsal: stř 23. pro 2015 9:42:48
od Hekl338
100 krat mozem kontrolovat, aj tak Roman odhalil chybu :D Vdaka. Chybala predzvest od Hornej Stubne k Odbocke. Na web som nahral opravu, takze staci stiahnut znovu. Co sa tyka UK trainsim objektov, zial tiez netusim, kde je to bez obmedzeni. V dobe, ked som to stahoval ja, nebol problem. A bez toho budete mat v trati hodne flasiek. Planovalo bolo, ze Pribovce uz budu dokoncene s krajinou a budovami, zial nemal som foto budov, tie som si musel nafotit opat sam, kedze ziadny dobrovolnik sa nenasiel. Dalsie pokracovanie trate bude opat zalezat na dostupnosti fotiek a ochote ludi.

Re: ZSR 170

Napsal: stř 23. pro 2015 9:55:47
od Roman
100 krat mozem kontrolovat, aj tak Roman odhalil chybu
Já tam taky jel stokrát, ale teprve když tam bylo stůj a profrčel Jsem ho, tak mně to trklo :D.
Dalsie pokracovanie trate bude opat zalezat na dostupnosti fotiek a ochote ludi
Klasika. Všichni by chtěli třistaosmdesátky, ešusy, osmsetdesítky s hyper realistickým ovládáním, tratě z Aše až do Košic, samozřejmě zdarma, ale ani ty blbý fotky nikdo neudělá. Přitom se vsadím, že minimálně 50% přítomných se focení železnice víceméně věnuje :roll:

Re: ZSR 170

Napsal: stř 23. pro 2015 10:59:03
od Dodo
Hekl338 píše: Dalsie pokracovanie trate bude opat zalezat na dostupnosti fotiek a ochote ludi.
Stačí potom napísať SZ kde a čo treba, není problém ísť niečo nafotiť na trati ZA-KE (ale to ty v pláne stavať nemáš) alebo ZA - BB - ZV.

Re: ZSR 170

Napsal: stř 23. pro 2015 11:24:18
od anry
Vlastik píše:
Oddy_CZ píše:Ahoj :) muže mi někdo prosím poradit ? Při stahování věcí se zaseknu vždy u tohoto .... Nevím co s tím vůbec ...
Někde tu byl link na jiný server kde jsou umístěny všechny tyto free objekty UK bez čekání,ale najít to je nad moje síly.
http://www.trainsimdev.com/forum/downloads.php?cat=22

Re: ZSR 170

Napsal: stř 23. pro 2015 12:15:28
od Oddy_CZ
Tak díky chlapi už vše funguje jak má a krásně se jezdí :) Jinak Hekle máš to hodně pěkný !!

Re: ZSR 170

Napsal: čtv 24. pro 2015 12:36:37
od kuboss
trať je ÚCHVATNÁ. Naozaj som unesený. Detail, cit pre rozmiestnenie. Perfektné.

vedel by mi niekto pomôcť s logom? (počas jazdy po trati ďalšie errory nevyskakujú - ale nefunguje mi na 749 VZ - na predchadzajucej verzii trati fungoval?)
[RunTimeError 12:27:31] No animation.
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer::setupGeometryOutputs()
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer.cpp : 719
[RunTimeError 12:27:31] No animation.
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer::setupGeometryOutputs()
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer.cpp : 719
[RunTimeError 12:27:31] No animation.
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer::setupGeometryOutputs()
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer.cpp : 719
[RunTimeError 12:27:31] No animation.
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer::setupGeometryOutputs()
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer.cpp : 719
[RunTimeError 12:27:31] No animation.
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer::setupGeometryOutputs()
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer.cpp : 719
[RunTimeError 12:27:40] Verify failed:
[RunTimeError 12:27:40]
[RunTimeError 12:27:40] cDriverInterface.cpp : 1058
[RunTimeError 12:27:40]
[RunTimeError 12:27:40] Expression: scoreReasonWnd
[RunTimeError 12:27:40]
[RunTimeError 12:27:40]
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 316 = LoadTexturesForOrigin: (0, 0) - (2, 12) newOffsets (0, 1)
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_32
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_-24
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_-16
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_-8
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_00
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_08
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_16
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_24
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-24_32
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-24_-24
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-24_-16
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-24_16
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-24_24
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_32
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_-24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_-16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_-8
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_00
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_08
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_32
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_-24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_-16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_-8
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_00
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_08
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_32
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_-24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_-16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_-8
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_00
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_08
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_32
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_-24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_-16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_-8
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_00
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_08
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_32
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_-24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_-16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_-8
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_00
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_08
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_32
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_-24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_-16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_-8
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_00
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_08
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_24

Re: ZSR 170

Napsal: čtv 24. pro 2015 12:46:25
od Hekl338
Tie textury hlasi vsetkym, to mozes ignorovat, robi to u vsetkych trati. Tie prve riadky nemam tusenie, co to pise, na chyb. objekt to nevypada.

Re: ZSR 170

Napsal: čtv 24. pro 2015 12:59:42
od kuboss
V tom pripade nechyba v readme nic. Skvela praca.. Naozaj klobuk dolu. Roman vyrobil skvele vozidla, Ty skvelu trat - radost mat volny cas ;)

Re: ZSR 170

Napsal: čtv 24. pro 2015 23:20:30
od Roman
...ale nefunguje mi na 749 VZ...
Nefunguje Ti VZ nebo není funkční přenos návěstí na opakovač? V prvním případě bych potřeboval více podkladů k odstranění problému. Pokud nejde jen přenos návěstí, tak je to v pořádku. Na základě mnou vzneseného dotazu Hekl povypínal přenos kódu u návěstidel v trati.
...Roman vyrobil skvele vozidla...
Nejsem si vědom, že bych nějaké vozidlo vyrobil. Vše to Jsou Pikkovi modely ;)

Re: ZSR 170

Napsal: čtv 24. pro 2015 23:47:07
od kuboss
Pardon, uvediem na pravu mieru: nefunguje prenos navesti - ak sa smiem spytat, preco to bolo potrebne vypnut?
A ospravedlnujem sa pikku-mu, vydali ste spolocne skvele modely ;)

Re: ZSR 170

Napsal: čtv 24. pro 2015 23:49:35
od Hekl338
Na 170 ke prenos nie je, preto bol vypnuty.

Re: ZSR 170

Napsal: pát 25. pro 2015 0:14:43
od alesmafia1
hned další skvělá vlastnost RW :) zatím jediné návěstidlo které mi koduje LS90 je vjezdové do Horné Štubně

Re: ZSR 170

Napsal: ned 27. pro 2015 14:57:09
od Lazarus
Ahojte som tu nový, posledné Trainz ktoré som hral bolo 2006 a 2009 a aj to je už pár rokov, mám orig. krabicové verzie. Ale keď sa tak pozerám na obrázky máp/modelov do Train 2016 tak to je už iná káva, vyzerá to luxusne a vôbec som netušil že cz/sk modelári robia niečo aj do nových verzii Trainz, preto som rozmýšľal že by som si na steame zobral Train 2016 je teraz aj v akcii a chcem sa opýtať ktoré z tých DLC vlastne potrebujem do mapy 170 zbežne som fórum prebehol, spomína sa tu dosť často ten European Loco & Asset Pack (dobré by bolo keby mi napísal priamo autor mapy ktoré kúpil on) Brutálna je aj tá úzkorozchodná trať nad ňou som tiež rozmýšľal... inými slovami ktoré DLC-čka potrebujem na tieto cz/sk mapy ? vďaka za odpovede dúfam že nespamujem :)

Re: ZSR 170

Napsal: ned 27. pro 2015 16:42:27
od kuboss
Vsetky tieto info su k dispozici v readme - stiahni mapu, otvor prilozeny textovy subor a tam to je.
Z komercnych je to european assets pack, sherman hill.. viac nepamatam :D

Re: ZSR 170

Napsal: ned 27. pro 2015 17:05:42
od NGe
Lazarus píše:Ahojte som tu nový, posledné Trainz ktoré som hral bolo 2006 a 2009 a aj to je už pár rokov
Jen chci upozornit, že Train simulator 2016, nemá nic společného z Trainz, vychází spíše z MSTS :)

Re: ZSR 170

Napsal: ned 27. pro 2015 17:18:49
od Lazarus
Jasan vravím je to pár rokov čo som nehral Trainz tak sa to pekne pomenilo... pozeral som tie DLC-čka no iba 3 tam treba to nie je až také hrozné... na steam ich je po chuja a všetky stoja aj v zľave 1800 eur čo je choré.. toľko som dal za comp ;)

Re: ZSR 170

Napsal: ned 27. pro 2015 19:10:35
od scor
Lazarus píše:Jasan vravím je to pár rokov čo som nehral Trainz tak sa to pekne pomenilo...
Nic se nezměnilo.

Trainz (Auran) stále existuje - nyní vyšla nejnovější verze Trainz New Era. Ale tohle forum se zabývá úplně jiným (odlišným) simulátorem - Train Simulator (Railworks). Tyto simulátory jsou zcela odlišné a nejsou vzájemně kompatibilní.

Re: ZSR 170

Napsal: ned 27. pro 2015 19:23:10
od Josef72
Ukončete prosím flame, stejně to půjde do koše.

Re: ZSR 170

Napsal: pon 09. kvě 2016 0:06:32
od Hekl338
Trochu som skusil ozivit nocnu sceneriu v TS. Zazrak sa moc nekonal, hoci som tajne dufal :mrgreen: Ale o nieco to je snad lepsie...
Obrázek Obrázek Obrázek
Pre efekt sa da pouzit aj lans flare, zial ma to zasadny nedostatok-vidiet to len z jedneho smeru :D Takze dobre pouzitelne z kabu a smeru, kde je flare natocene, inak moc nie.
Obrázek

Re: ZSR 170

Napsal: pon 09. kvě 2016 10:23:47
od kuboss
Pekna vecerna atmoska.. :) lens flare sa ale vklada priamo do mapy co? Keby sa to dalo previazat so scenarom, tak by sa to nastavilo v smere prijazdu.. ale inak je to fakt naprd, ak stanica (vacsinou) nie je koncova.

inak velmi sa mi paci aj ten detail, ze kazda lampa svieti inou farbou..jedna bielo, jedna oranzovo.. casto to tak byva - zase o krok blizsie k realite 8-)