![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Stydlivý :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
(omlouvám se za částečný OT)
Já s tím mám špatné zkušenosti. Když jsem to udělal tak jak popisuješ (řezal jsem okna o 16 vrcholech aby to vypadalo), rozstřelilo se to do všech stran a nešlo s tím nic dělatkiski píše:Ja keď robím guľaté okna, rovno vysekávam guľaté okná, nesekám najprv štvorec. No a potom si dám zobraziť na označenom polygóne trianguláciu, aby som videl, ako mi to po aplikovaní vyhladzovacích skupín bude hádzať svetlo, a poprpípade niektoré hrany upravím - vytvorím nové, nejaké možno zmažem, atď... Postupov je mnoho, hlavný je výsledok... Každý modelár si časom nájde ten svoj.
Tak to je super heleBlade77 píše:Kolegové, tak se zadařilo, ten superboolean ani nenapáchá tolik škody a vytvořil jen to, co musel. Z mé praxe modelaření, jsem okna vysekával jen jednou - před pěti lety, u svého úplně prvního modelu Ampz, pak už ne, vše bylo řešeno alfou, což tady tak dobře nejde, ale asi to má, co do sebe. Tohle je druhý pokus... Ano, ještě to potřebuje trošku srovnat do bočnic, někde to mírně bliká.
//KN1F3Cz: Nějaké zvuky nahrané mám, ale jen pro Y/B, u ARmpee bych ponechal alias na zvuky z vozů Xee, či Bdmpee, ty k tomuto vozu budou sedět solidně.