Stránka 1 z 1

problém s exportom z 3ds max

Napsal: pon 19. pro 2016 17:30:28
od popocatepetel
Dobrý deň prajem!
Vedel by mi, prosím vás, niekto pomôcť? V 3ds Max 2011 (skúsil som aj v 2015) som si vytvoril model, otextúroval, pomenoval podľa pravidiel, uložil, ale pri exporte do .IGS mi vyhodí chybu: "Error Non RW material found ... . Failed to export geometry". Možno to tu na fóre je, ale nejako som to nenašiel, len niečo, čo sa týkalo staršej verzie Maxka.
za odpoveď vopred ďakujem

Re: problém s exportom z 3ds max

Napsal: pon 19. pro 2016 17:43:49
od Kal000px
Nemáš tam nastavený materiál pro objekt. ;)

Re: problém s exportom z 3ds max

Napsal: pon 19. pro 2016 18:23:13
od kiski
Presnejšie, materiál, ktorý máš na objekt aplikovaný, nie je RWMaterial, ale zrejme nejaký obyčajný 3ds Max native...

Re: problém s exportom z 3ds max

Napsal: pon 19. pro 2016 18:40:54
od popocatepetel
Ďakujem vám veľmi pekne za skorú odpoveď. Materiálom to nebolo. Materiál a textúry som mal dobre, ale pri exportovaní som namiesto na "export selected" klikol na "export" a teraz som to skúsil opačne a vyšlo to, export funguje, teda, aspoň myslím, že to bolo tým. Teraz zase musím vyriešiť to, že v hre môj model nevidím. Samozrejme, označím si v editore "moju tvorbu", ale z modelu vidím len ten "súradnicový roh". Takže idem maturovať ďalej. Dlho som do tohto simulátora nemodeloval.
Pekný deň prajem.
s pozdravom popocatepetel

Re: problém s exportom z 3ds max

Napsal: sob 22. dub 2017 15:57:12
od TSsarňák
Zdravím
Mám taký problém že keď vyexportujem do TS budovu (z 3DSmax) tak sa mi nezobrazí v BP maximálne čo sa mi zobrazí je objekt bez texstur