Stránka 1 z 3

Diskuze o (ne)dostupnosti objektů, adresářové struktuře, ...

Napsal: ned 22. led 2017 16:22:34
od Vlastik
latich píše:Zdravím,nevím proč,ale mezi Týništěm nad Orlicí a Bolehoští mi od křižování tratí na mostě až po Bolehošť zmizely koleje nebo jsem si je nedopatřením smazal.Porad mi někdo co mi chybí popřípadě,kde se to dástáhnout.Díky.latich
Pokud chybi koleje v tomto useku je potreba mit koleje od Kamata z trati 321,po most je nova pokladka z Tyniste od Romana kolejivo.
Pokud jsi je smazal,tak si znovu nainstaluj trat,ale nezda se mi to jako pravdepodobne.

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 22. led 2017 17:31:07
od Roman
Vlastik píše:
latich píše:Zdravím,nevím proč,ale mezi Týništěm nad Orlicí a Bolehoští mi od křižování tratí na mostě až po Bolehošť zmizely koleje nebo jsem si je nedopatřením smazal.Porad mi někdo co mi chybí popřípadě,kde se to dástáhnout.Díky.latich
Pokud chybi koleje v tomto useku je potreba mit koleje od Kamata z trati 321,po most je nova pokladka z Tyniste od Romana kolejivo.
Pokud jsi je smazal,tak si znovu nainstaluj trat,ale nezda se mi to jako pravdepodobne.
To je přesně ale rten bordel, a také jeden z důvodů,. proč jsem stáhnul TT z downloadu.
Platí to pro všechny stavitele. Používá se co komu přijde pod ruku, pak v assets packu dají kolikrát ke stažení neaktuální věci a přepíše se to některým v jiných funkčních tratích. No a pak chybí textury, objekty se nezobrazí správně a další.... A můžu to psát pořád dokola a je to marný, je to marný, je to marný.
Jen jsem zvědav na ten bordel, až budou stavitelé používat v trati duplicitní koleje a objekty i když jsem jim to pěkně roztřídil :mrgreen: . To bude guláš na "n". :roll:

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 22. led 2017 18:07:18
od Vlastik
Roman píše:
Vlastik píše:
latich píše:Zdravím,nevím proč,ale mezi Týništěm nad Orlicí a Bolehoští mi od křižování tratí na mostě až po Bolehošť zmizely koleje nebo jsem si je nedopatřením smazal.Porad mi někdo co mi chybí popřípadě,kde se to dástáhnout.Díky.latich
Pokud chybi koleje v tomto useku je potreba mit koleje od Kamata z trati 321,po most je nova pokladka z Tyniste od Romana kolejivo.
Pokud jsi je smazal,tak si znovu nainstaluj trat,ale nezda se mi to jako pravdepodobne.
To je přesně ale rten bordel, a také jeden z důvodů,. proč jsem stáhnul TT z downloadu.
Platí to pro všechny stavitele. Používá se co komu přijde pod ruku, pak v assets packu dají kolikrát ke stažení neaktuální věci a přepíše se to některým v jiných funkčních tratích. No a pak chybí textury, objekty se nezobrazí správně a další.... A můžu to psát pořád dokola a je to marný, je to marný, je to marný.
Jen jsem zvědav na ten bordel, až budou stavitelé používat v trati duplicitní koleje a objekty i když jsem jim to pěkně roztřídil :mrgreen: . To bude guláš na "n". :roll:
Nastesti jak uz jsem psal tak od kazdeho pouzivam dva druhy kolejiva,takze to ma svoje duvody,ale co ctu zde tak kazdy nato mame jiny nazor,to je dobre. nicmene nepotrebuji 20 druhu sterku kdyz i z noveho bude jednou stary a obracene.
Stale ja jsem v teto trati pouzil jen 2 druhy kolejiva,neni to pestrobarevne ,ale zase mam prehled co jsem stavel a cim jsem to stavel. Nepotrpim si moc na barevnost. Takze pokud je stanice jednobarevna (hlavni koleje) je to umysl.

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 22. led 2017 18:24:45
od KaMat
Roman píše:
Vlastik píše:
latich píše:Zdravím,nevím proč,ale mezi Týništěm nad Orlicí a Bolehoští mi od křižování tratí na mostě až po Bolehošť zmizely koleje nebo jsem si je nedopatřením smazal.Porad mi někdo co mi chybí popřípadě,kde se to dástáhnout.Díky.latich
Pokud chybi koleje v tomto useku je potreba mit koleje od Kamata z trati 321,po most je nova pokladka z Tyniste od Romana kolejivo.
Pokud jsi je smazal,tak si znovu nainstaluj trat,ale nezda se mi to jako pravdepodobne.
To je přesně ale rten bordel, a také jeden z důvodů,. proč jsem stáhnul TT z downloadu.
Platí to pro všechny stavitele. Používá se co komu přijde pod ruku, pak v assets packu dají kolikrát ke stažení neaktuální věci a přepíše se to některým v jiných funkčních tratích. No a pak chybí textury, objekty se nezobrazí správně a další.... A můžu to psát pořád dokola a je to marný, je to marný, je to marný.
Jen jsem zvědav na ten bordel, až budou stavitelé používat v trati duplicitní koleje a objekty i když jsem jim to pěkně roztřídil :mrgreen: . To bude guláš na "n". :roll:
Ještěže existuje RW_Tools :D Taky se mi často stává, že zalesňuju a najednou mám v ruce 221_smrk :D :D

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 22. led 2017 18:25:55
od KaMat
Já bych s dvěma druhy štěrku rozhodně reálnou trať nestavěl....

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 22. led 2017 18:41:38
od Roman
Vlastik píše:
Nastesti jak uz jsem psal tak od kazdeho pouzivam dva druhy kolejiva,takze to ma svoje duvody,ale co ctu zde tak kazdy nato mame jiny nazor,to je dobre. nicmene nepotrebuji 20 druhu sterku kdyz i z noveho bude jednou stary a obracene.
Stale ja jsem v teto trati pouzil jen 2 druhy kolejiva,neni to pestrobarevne ,ale zase mam prehled co jsem stavel a cim jsem to stavel. Nepotrpim si moc na barevnost. Takze pokud je stanice jednobarevna (hlavni koleje) je to umysl.
Evidentně vůbec nevíš, co mám na mysli :D. I ty dva druhy kolejiva mohou být duplicitní.
Co se rozmanitosti textur týká, tak se divím :o . Ty Jsi byl vždy ten, co prosazuje milion variant u všeho a byl to Tvůj oblíbený argument pro obhajobu užívání tvých objektů ;) . Spíš mě zaráží, proč podporuječ stále nekonečné množství traťových pravidel, která jsou daleko větší zlo než textura koleje :roll: .
KaMat píše: Ještěže existuje RW_Tools :D Taky se mi často stává, že zalesňuju a najednou mám v ruce 221_smrk :D :D
Tak stromy jsou zrovna ukázkový příklad :D. Duplicitní jsou ve všech tratích. Od doby, co vydal Hekl svůj Assets pack je to úplně nomální Luďo :D

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 22. led 2017 18:42:56
od Vlastik
KaMat píše:Já bych s dvěma druhy štěrku rozhodně reálnou trať nestavěl....
No 2 druhy dreva,beton,koridor + rezave a je to 7 to je odpovidajici pro me. :D

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 22. led 2017 18:47:39
od Vlastik
. Ty Jsi byl vždy ten, co prosazuje milion variant u všeho a byl to Tvůj oblíbený argument pro obhajobu užívání tvých objektů
Ano,ze zacatku jsem si to myslel psal se rok 2007 kdy jsem chtel ze to bude pestrejsi,ale jak clovek starne tak vsechno opada. Takze dnes se spokojim s malem,od vseho. Cim vic vseho tim vetsi bordel.

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 22. led 2017 18:50:19
od KaMat
Vlastik píše:
KaMat píše:Já bych s dvěma druhy štěrku rozhodně reálnou trať nestavěl....
No 2 druhy dreva,beton,koridor + rezave a je to 7 to je odpovidajici pro me. :D
Napsal jsi to dobře. Odpovídající pro tebe. ;)

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 22. led 2017 19:13:34
od Michal
Roman píše: Tak stromy jsou zrovna ukázkový příklad :D. Duplicitní jsou ve všech tratích. Od doby, co vydal Hekl svůj Assets pack je to úplně nomální Luďo :D
Myslíš, že smazáním TT a nabídnutím, že každému staviteli tratě to vyexportuješ do jeho assets, se situace zlepší? Já bych řekl, že to bude ještě větší bordel. :mrgreen:

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 22. led 2017 19:24:54
od Roman
Michal píše:
Roman píše: Tak stromy jsou zrovna ukázkový příklad :D. Duplicitní jsou ve všech tratích. Od doby, co vydal Hekl svůj Assets pack je to úplně nomální Luďo :D
Myslíš, že smazáním TT a nabídnutím, že každému staviteli tratě to vyexportuješ do jeho assets, se situace zlepší? Já bych řekl, že to bude ještě větší bordel. :mrgreen:
Ale to už pak je věc stavitelů a já od toho dávám ruce pryč. A hlavně nemusím řešit souvislosti s TT. TT byl největší omyl a chyba. Bohužel mě tenkrát nenapadlo, že nebudou využívat stavitelé věci dané ke stažení ale budou brakovat trať :( .

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 22. led 2017 19:59:38
od Vlastik
Spíš mě zaráží, proč podporuječ stále nekonečné množství traťových pravidel, která jsou daleko větší zlo než textura koleje :roll: .
Omyl nepodporuji,ale proste to tak je,dnes uz bych udelal od kazde verze prestavniku jen rychlost 40 a dalsi by si navolil uzivatel sam.
Nicmene tak jako prezivaji Michalovi objekty z RS tak prezivaji i moje tam byla trochu jina struktura a nejsem si plne jist jestli tam slo editovat rychost pres vyhybky. Jako prvni me na napad privedl nemec kdyz zacal tvorit trat a protoze komercni addony neobsahovali a do dnes neobsahuji prestavniky tak jsem po jeho vzoru co rychost to prestavnik,melo to svoje vyhody v tom ze kazda rychlost ve vyhybce mela i nejnizsi polomer pojezdu,tak se docililo toho jestli je mozne bezpecne tu vyhybku projet,dnes kdyz to vidim tak tohle autor nesleduje a potom to pekne skube. Takze to melo vyhody,dalsi ze tenkrat nebyla moznost editace rychlosti pres vyhybky,pouze v prime koleji,a jak pisu tak jak prezivaji Michalovi tak prezivaji moje,je treba si uvedomit ze dost objektu vznikala od zacatku RS, a tak to slo dal. Kdysy hit 3D koleje na kterem to bylo cele postaveno se rychle promenil. Kdyz vysel RW tak jsem pouze upravoval stavajici objekty a potom co udelali jinak stiny nebo nasvit tak to slo do kopru vsechno. Jako treba video z RW kde jsou 3D koleje bez problemu bylo vsechno sjizde.
https://youtu.be/1zD7vRXImb4
Nikde se nic neklepalo,neskubalo a dali se projet i velke stanice s 3D kolejivem,dnes by to spadlo.

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 22. led 2017 20:01:54
od Radek
Roman píše: TT byl největší omyl a chyba. Bohužel mě tenkrát nenapadlo, že nebudou využívat stavitelé věci dané ke stažení ale budou brakovat trať :( .
Romane, nesouhlasím s tebou. TT byla první trať, kterou jsem začal v RW jezdit a do dneška se k ní rád vracím. Je to trať na kterou mám nejlepší seznámí a velmi mě baví taky kvůli tomu, že má spoustu scénářů.... Jediné, co bych jí mohl trochu vytknout je to, že jsi na ní přestal pracovat a nerozšiřuješ jí.

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: pon 23. led 2017 18:11:09
od Hekl338
Romane, mozes mi povedat, co ma spolocne moj assets s nejakymi duplicitami, aky je problem? :?:

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: pon 23. led 2017 21:26:45
od Roman
Hekl338 píše:Romane, mozes mi povedat, co ma spolocne moj assets s nejakymi duplicitami, aky je problem? :?:
Úplně všechno ;) .
Prakticky všechny objekty, které Jsi přesunul do CS_addon/Hekl, jsou v ostatních tratích duplicitně. Třeba Trundova vegetace, Švecovy domky a další mraky objektů. Liší se jen Provider/Product. Jednou je to CS_addon/Trunda a pak zase CS_addon/Hekl. Prostě stavitelé to tam sekají jak to přijde pod ruku :). Není to chyba Tvá ale dotyčných autorů tratí, kteří zaškrtají mraky Provider/Product a pak to kolikrát ani nepoužijí :)
Ale příště už se raději na Tebe odkazovat nebudu, když Jsi hned podrážděný. Omlouvám se.

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: pon 23. led 2017 21:59:55
od Vlastik
Roman píše:
Hekl338 píše:Romane, mozes mi povedat, co ma spolocne moj assets s nejakymi duplicitami, aky je problem? :?:
Úplně všechno ;) .
Prakticky všechny objekty, které Jsi přesunul do CS_addon/Hekl, jsou v ostatních tratích duplicitně. Třeba Trundova vegetace, Švecovy domky a další mraky objektů. Liší se jen Provider/Product. Jednou je to CS_addon/Trunda a pak zase CS_addon/Hekl. Prostě stavitelé to tam sekají jak to přijde pod ruku :). Není to chyba Tvá ale dotyčných autorů tratí, kteří zaškrtají mraky Provider/Product a pak to kolikrát ani nepoužijí :)
Ale příště už se raději na Tebe odkazovat nebudu, když Jsi hned podrážděný. Omlouvám se.
Tohle uz jsem jednou psal,ze kazdy autor si ty objekty pojmenuje podle sebe a pak tu vznikaji nekolik duplicit 170,221,SZDC a pod. jenomze pokud to chci v te trati mit kompletni tak to tam nainstalovat musim i kdyz tam jsou 3-4 duplicitni 50 modeu a podobne,tady Roman udelal chybu ze nechal kazdemu volnou ruku aby si to pojmenoval nebo predelal podle sebe,opravdu zacina v tom byt gulas hlavne ze mame vsichni vsechno trojate. No defakto ted uz neni nic tak je to jedno.

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: pon 23. led 2017 22:09:26
od Hekl338
Podrazdeny? Netusim, ako si na to dosiel, ale to je fuk :). Normalne som sa spytal, normalne si mi odpovedal. TS som pol roka poriadne nesledoval, tak som myslel, ze mozno mi nieco uniklo a kedze som bordelar, ocakaval som, ze sa na nieco prislo :D Inak s kritikou stavitelov suhlasim, ale radsej uz nic nepisem. Ze Kamatova trat je plna addonov, pochopim, zacal v dobe, ked bolo prd a upravit to teraz by uz asi ani nebolo mozne. Ale prekvapuje ma, ze tento nesvar sa opakuje aj v novoznikajucich projektoch. Nedavno som dokonca videl trat s dennou dobou railsimulatoru, ked je tma aj na prave poludnie.

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: pon 23. led 2017 23:28:38
od KaMat
No nevím jestli už to možné není ale určitě se o to pokusím :D Mám to v plánu. Ono bohužel není jednoduché stavět s "ničím". Každý autor má něco užitečného a je hodně složité ten objekt nepoužít. To prostě tak svrbí prsty, že to nejde. Ono nakonec to má důvod proč kujoni měli 10x jeden a ten samej objekt ale dřív mi to prostě nedocházelo. S tím zalesňováním je to pravda. Taky si za ty chyby můžu sám. Ono když se v seznamu hledal strom, tak bylo mnohem rychlejší najít 170*** než cs*** (píšu z paměti). Jak už ale bylo několikrát zmíněno. Může si za to jen samotný stavitel tratě.

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: úte 24. led 2017 15:45:17
od Michal
Každopádně je z toho pěkná kovbojka, kterou zrovna teď odskákal Míla a jeho trať. :) Já osobně v této džungli nemá chuť cokoliv instalovat a zprovozňovat. :?

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: úte 24. led 2017 16:34:20
od Roman
Všechno dělení vzniklo na základě struktury adresářů tak, jak to má vývojář hry. Asi to má nějaký důvod, že :?: :!: Dokonce k tomuto došlo postupně, kdy na základě nějakého update engine byla změněna kompletní struktura adresářů.
Já se této variantě přikláním hlavně proto, že stavitel dostane vše potřebné a může to dát jednoduše ke stažení s tratí. Po stažení a správné instalaci bude vše funkční. Prioritně jde o koleje, které jsou důležité. Konkrétně na trati od Míly je vidět, že opravdu hodně uživatelů nemá vše podstatné.
Osobně jsem přesvědčen, že toto řešení je správné. Když bych nebyl, už kdysi bych to Heklovi rozmlouval a neposkytl mu svoje modely k přesunutí do jeho assets.
Veškerou odpovědnost za funkčnost nese poté autor tratě.
Kdysi mě vytáčelo, že něco někomu nefungovalo a všude bylo odkazováno na testovací trať. Přitom nečastější problém, denní doba, je samostatně ke stažení u Hekla. Stromy, domy také...

Míla to bohužel odskákal proto, že se zde nakumulovaly tyto problémy.
Já osobně jsem kdysi testoval TT tak, že jsem dal z assets pryč vše, co nebylo použito. A dodnes nemám staženo kdeco je k mání. Proto nemám spousta free tratí.

Možná by stálo za to přesunout tuto diskusi někam jinam a vhodně pojmenovat. Tam se pak může řešit tato problematika. Udělal bych to, ale raději ne. Zase bych to odskákal :).