DXTBmp - zvláštní textury

Otázky, problémy a nejasnosti při tvorbě modelů a skinů
Odpovědět
Tezemis
Příspěvky: 94
Registrován: pon 31. črc 2017 14:37:43

DXTBmp - zvláštní textury

Příspěvek od Tezemis »

Ahoj, mám takový problém a chtěl bych se Vás zeptat, zda-li jste se s tímto problémem již setkali a jestli případně nevíte, v čem je problém a jak problém vyřešit. Chtěl bych si pro sebe naskinovat jeden model. Když zapnu program DXTBmp, ve kterém otevřu skin z MSTS a objeví se textury modelu, místo výkresu vlaku se mi zobrazí takovýto obraz, který je celý v šumu: https://ctrlv.cz/Pfsv. Nemáte s tímto někdo zkušenost případně co s tím? Za každou radu děkuji.
juro
Příspěvky: 36
Registrován: ned 27. pro 2015 21:25:16

Re: DXTBmp - zvláštní textury

Příspěvek od juro »

niesom si istý, ale nebude to mať niečo s tým že to má "zamiešaný" alfa kanál ?
Uživatelský avatar
Pets
Příspěvky: 106
Registrován: čtv 03. bře 2016 17:34:54
Bydliště: Brno

Re: DXTBmp - zvláštní textury

Příspěvek od Pets »

Já to řeším tak, že změním formát přes program AceIt. Pak už se to v DXTBmp zobrazí normálně. Takto získané skiny pro RW bez souhlasu autorů doporučuji používat jen pro vlastní potřebu.
Naposledy upravil(a) Pets dne ned 07. led 2018 16:48:11, celkem upraveno 3 x.
Tezemis
Příspěvky: 94
Registrován: pon 31. črc 2017 14:37:43

Re: DXTBmp - zvláštní textury

Příspěvek od Tezemis »

Já právě vůbec netuším. Když tam zkusím dat jiný model, tak se vykreslí správně, ale u některého (a je to menšina) se mi vykreslí takto zašumělý. A samozřejmě, je to jen pro osobní potřebu.
Tezemis
Příspěvky: 94
Registrován: pon 31. črc 2017 14:37:43

Re: DXTBmp - zvláštní textury

Příspěvek od Tezemis »

Tak zkouším otevřít texturu v tom Aceit, texturu nahraju, formát mám dát DXT1? A potom tlačítko Aceit. Takto jsem to udělal, vytvořila se nová textura, ale v programu DXTBmp je textura stále zašumělá.
Uživatelský avatar
Pets
Příspěvky: 106
Registrován: čtv 03. bře 2016 17:34:54
Bydliště: Brno

Re: DXTBmp - zvláštní textury

Příspěvek od Pets »

DTX 1 ne, vyber RGB+alpha / Input file, Outputh file, název souboru, uložit, vybrat Formát, AceIt!/
Danzas32
Příspěvky: 29
Registrován: pon 19. bře 2018 20:10:14

Re: DXTBmp - zvláštní textury

Příspěvek od Danzas32 »

ja mam taky ten acelt ale kdyz tam otevru zasumnelou texturu tak kdyz ukladam mam dat kuju ace files? A co ji mam jeste povolit16 bit dither nebo Use zlib compresion?Nebo create cab bitmap a jeste jedna vec kdyz to ulozim musim to jeste otevrit v tga tool? nebo hned dxt bmp?
Odpovědět