Stránka 1 z 1

DXTBmp - zvláštní textury

Napsal: ned 07. led 2018 11:40:17
od Tezemis
Ahoj, mám takový problém a chtěl bych se Vás zeptat, zda-li jste se s tímto problémem již setkali a jestli případně nevíte, v čem je problém a jak problém vyřešit. Chtěl bych si pro sebe naskinovat jeden model. Když zapnu program DXTBmp, ve kterém otevřu skin z MSTS a objeví se textury modelu, místo výkresu vlaku se mi zobrazí takovýto obraz, který je celý v šumu: https://ctrlv.cz/Pfsv. Nemáte s tímto někdo zkušenost případně co s tím? Za každou radu děkuji.

Re: DXTBmp - zvláštní textury

Napsal: ned 07. led 2018 16:03:49
od juro
niesom si istý, ale nebude to mať niečo s tým že to má "zamiešaný" alfa kanál ?

Re: DXTBmp - zvláštní textury

Napsal: ned 07. led 2018 16:26:52
od Pets
Já to řeším tak, že změním formát přes program AceIt. Pak už se to v DXTBmp zobrazí normálně. Takto získané skiny pro RW bez souhlasu autorů doporučuji používat jen pro vlastní potřebu.

Re: DXTBmp - zvláštní textury

Napsal: ned 07. led 2018 16:42:13
od Tezemis
Já právě vůbec netuším. Když tam zkusím dat jiný model, tak se vykreslí správně, ale u některého (a je to menšina) se mi vykreslí takto zašumělý. A samozřejmě, je to jen pro osobní potřebu.

Re: DXTBmp - zvláštní textury

Napsal: ned 07. led 2018 17:11:55
od Tezemis
Tak zkouším otevřít texturu v tom Aceit, texturu nahraju, formát mám dát DXT1? A potom tlačítko Aceit. Takto jsem to udělal, vytvořila se nová textura, ale v programu DXTBmp je textura stále zašumělá.

Re: DXTBmp - zvláštní textury

Napsal: pon 08. led 2018 9:37:36
od Pets
DTX 1 ne, vyber RGB+alpha / Input file, Outputh file, název souboru, uložit, vybrat Formát, AceIt!/

Re: DXTBmp - zvláštní textury

Napsal: čtv 31. kvě 2018 14:50:16
od Danzas32
ja mam taky ten acelt ale kdyz tam otevru zasumnelou texturu tak kdyz ukladam mam dat kuju ace files? A co ji mam jeste povolit16 bit dither nebo Use zlib compresion?Nebo create cab bitmap a jeste jedna vec kdyz to ulozim musim to jeste otevrit v tga tool? nebo hned dxt bmp?