Tvorba modelov začiatky

Otázky, problémy a nejasnosti při tvorbě modelů a skinů
emu

Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od emu » čtv 24. úno 2011 9:58:24

Zdravím, mám záujem vytvárať modely pre RailWorks 2 nejaké tutorialy alebo tipy ako začať modelovať v 3D Maxe?

Uživatelský avatar
750225
Příspěvky: 32
Registrován: úte 08. pro 2009 18:52:26

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od 750225 » čtv 24. úno 2011 19:20:56

Zdravím něco je zde http://krs.web2001.cz/ ale o tom asi víš,dost návodů na stavbu se dá použít i např. z MSTS nebo TRS ale pak je třeba se podívat jak objekt exportovat to už nevím ale ta stavba by snad měla být stejná ;)
Jinak přeji co nejvíce úspěchů a ať se daří!

emu

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od emu » čtv 24. úno 2011 22:25:34

750225 píše:Zdravím něco je zde http://krs.web2001.cz/ ale o tom asi víš,dost návodů na stavbu se dá použít i např. z MSTS nebo TRS ale pak je třeba se podívat jak objekt exportovat to už nevím ale ta stavba by snad měla být stejná ;)
Jinak přeji co nejvíce úspěchů a ať se daří!
vďaka moc :)

Uživatelský avatar
750225
Příspěvky: 32
Registrován: úte 08. pro 2009 18:52:26

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od 750225 » pát 25. úno 2011 12:01:13

Není vůbec za co! :) ;) ;)

Jurajs_89
Příspěvky: 627
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Jurajs_89 » stř 28. pro 2011 22:54:55

Zdravím.
Je tu někdo, kdo otevře projekty z Maxe 10, a chtěl by mi pomoci? Díky.
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D

Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1891
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Roman » čtv 29. pro 2011 0:26:30

Jurajs_89 píše:Zdravím.
Je tu někdo, kdo otevře projekty z Maxe 10, a chtěl by mi pomoci? Díky.
Ozvi se na SZ ;)

Vlastik

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Vlastik » čtv 29. pro 2011 0:31:05

Zdravím, mám záujem vytvárať modely pre RailWorks 2 nejaké tutorialy alebo tipy ako začať modelovať v 3D Maxe?
Ahoj,pokud máš už nějákou představu ohledně modelové scény ,tak ti klidně pomohu ale podmínka je umět modelovat,kdyžtak napiš SZ.

KaMat
Příspěvky: 1198
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od KaMat » sob 08. zář 2012 22:14:57

Nechci zakladat nove tema tak se zeptam tady.
Jde nastavit u modelu viditelnost treba na 10km nebo i vice ?

Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Josef72 » sob 08. zář 2012 23:14:28

Více je zbytečný, hra vykresluje pokud vím na 10km maximálně. Jinak se každý objekt zobrazuje podle nastavení LODů. 1_1000_ObjektA se bude např. zobrazovat na 1000 něco, protože LODy nefungují podle metrické soustavy, ale jejich ( anglické ). Takže by ve tvém případě měl být objekt 1_10000_ObjektA např. Ale nikdy jsem to na takovou vzdálenost nezkoušel.

Co to bude za objekt, King Kong ?

KaMat
Příspěvky: 1198
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od KaMat » sob 08. zář 2012 23:42:02

Modelar nejsem takze me jen zajimala odpoved :) Jinak by slo o vysilac na Javorovem ktery je od trati celkem vzdaleny ale videt je tak si myslim ze by nebylo spatne kdyby byl videt i ve hre :D :D

Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1891
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Roman » ned 09. zář 2012 7:02:25

Pochybuji, že se zrovna vysílač na takovou vdalenost vykreslí. Efekt to má tak u vzdálených hor...

KaMat
Příspěvky: 1198
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od KaMat » ned 09. zář 2012 9:42:23

ok nebudu resit :)

juros
Příspěvky: 52
Registrován: sob 04. črc 2009 11:15:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od juros » pon 10. zář 2012 17:29:17

Ahoj, mam taky problem, namapoval som texturu cez dva polygony a na ich hranici mi to preblikava pri pohybe kamery v RW do takehoto bieleho pasika aky je tu vidiet:
Obrázek

Skontroloval som teda najprv ci som texturu presne a dobre namapoval ale do nicoho bieleho suradnice nezasahuju tak neviem.

Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Josef72 » pon 10. zář 2012 18:17:42

Je v tom místě i přechod dvou polygonů ( hrana ) ?

juros
Příspěvky: 52
Registrován: sob 04. črc 2009 11:15:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od juros » pon 10. zář 2012 18:27:47

Ano v tom mieste sa polygony spajaju.

Hekl338
Modelář
Příspěvky: 927
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Hekl338 » pon 10. zář 2012 18:40:00

A robi to aj ked si k tomu uplne blizko? Suradnice mozno mas presne, ale vplivom mipmapingu (cim dalej ides od objektu) to preblikavat moze. Taketo veci je dobre vzdy mapovat s presahom textury 2-3 pixely, nech je istota.

juros
Příspěvky: 52
Registrován: sob 04. črc 2009 11:15:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od juros » pon 10. zář 2012 18:53:03

Zacina to robit asi ked som 2 a viac metrov od objektu

Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Josef72 » pon 10. zář 2012 19:01:31

Takto nevím, ale když narazím na problém, tak zkusím udělat podobný objekt, tedy stěnu svisle přepůlenou, a namapuju na ni texturu ( třeba jinou ). Pak zkouším a porovnávám. Ale s dělenými polygony jsem měl problém, když jsem dělal mostky. Vypadalo to hrozně, jakmile jsem začal oddalovat kameru. Ale 2m je krátká vzdálenost, to je divný.

Hekl338
Modelář
Příspěvky: 927
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Hekl338 » pon 10. zář 2012 19:07:37

To je fakt, to je dost malo. Vertexy zvarene mas? Pokial ano, sku ten presah v mapovani. Na nasich bananoch je to tiez delene, ale tam to nerobi, lebo ten presah tam je. Poskusaj,za to nic nedas.

juros
Příspěvky: 52
Registrován: sob 04. črc 2009 11:15:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od juros » pon 10. zář 2012 19:38:24

Tak som vyskusal dat tomu poriadne velku rezervu na oboch stranach a prestalo to. Teraz uz len to postupne zuzovat a najst tu hranicu aby to vyhovovalo.

Odpovědět