Dílna Hekl
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Hekl
Jasne, cim mene prebito, tim rychleji pryc. Ja to beru podle traxxe, ale predpokladam, ze by to melo byt ve smes stejne.
magnetový "cvok"
Re: Dílna Hekl
No, stará nespolehlivá dakovka je trochu něco jiného než moderní elektronicky řízené brzdné systémy . Není horší brzda (snad krom Matrosov). Šílená náchylnost na přebití je známá věc . Proto se na lokomotivách naší produkce používalo nastavení jak má Michal na videu.
Re: Dílna Hekl
Mám se tešit i na ARR?
Re: Dílna Hekl
zdravím ako mám spojazdniť na 151-350 reflektor
Re: Dílna Hekl
Hlavně záleží jakou máš verzi hry.erik227 píše:zdravím ako mám spojazdniť na 151-350 reflektor
Re: Dílna Hekl
Tam ti reflektor svietit nebude a zrejme ani nebude model fungovat ako ma. Warez verzie nepodporujeme.
Re: Dílna Hekl
Musím uznat,že je to asi to nejlepší (hlavně české) co jsem do téhle hry viděl. Autorovi (autorům) patří velké uznání za snažení a trpělivost to vše nascriptovat a rozchodit.
Když už si tak hrajete s tou brzdou,tak určitě vše dle reálu. Pěkně ven a odcucat soupravu . A když už je to do těch detailů co tak jízda v N-ku Bylo by to super zpestření brzdit BP-čkem
A ještě dotaz - Třeba na 350-ce mě docala vadí,že jakmile přejdu ze stanoviště na stanoviště ovládací prvky se vrátí do své "základní" polohy (světla,osvětlení, OBE) . Nešlo by to udělat tak,aby si pamatovaly svou poslední polohu ?
Pro zjednodušení a rychlejší obrat - je přece zbytečné furt dávat brzdič do závěru, protože když vypnu řízení zaúčinkují mi inverzní ventily
Když už si tak hrajete s tou brzdou,tak určitě vše dle reálu. Pěkně ven a odcucat soupravu . A když už je to do těch detailů co tak jízda v N-ku Bylo by to super zpestření brzdit BP-čkem
A ještě dotaz - Třeba na 350-ce mě docala vadí,že jakmile přejdu ze stanoviště na stanoviště ovládací prvky se vrátí do své "základní" polohy (světla,osvětlení, OBE) . Nešlo by to udělat tak,aby si pamatovaly svou poslední polohu ?
Pro zjednodušení a rychlejší obrat - je přece zbytečné furt dávat brzdič do závěru, protože když vypnu řízení zaúčinkují mi inverzní ventily
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: ned 15. bře 2015 11:27:01
- Bydliště: Prešov
Re: Dílna Hekl
Je to správný postup protože při jakékoliv změně je potřeba sebou klíč k řízení a udělat několik kroků než se dá přejít na druhé stanoviště ,takže vlastně všechno znovu nahodit.Proto se kolikrát při jednoduchém posunu ani na druhé stanoviště nepřecházelo aby se nezdržovala doprava viz Hlavní n.A ještě dotaz - Třeba na 350-ce mě docala vadí,že jakmile přejdu ze stanoviště na stanoviště ovládací prvky se vrátí do své "základní" polohy (světla,osvětlení, OBE) . Nešlo by to udělat tak,aby si pamatovaly svou poslední polohu ?
To Michal:
myslím že TS od verze 2014 podporuje klasicky dvě verze kabin ,pokud si vezmu řadu class 91 od DTG tak každá strana lokomotivy má jiné čelo a funkční i prvky.Jinak by to nebylo možné provozovat.
Re: Dílna Hekl
Ad Vlastik :
U elektriky je třeba ty kroky udělat, bo srojovna. A nejsem si jist jak by zareagovalo dejme tomu eso na vypnutí řízení se zaplým HV a zvedlými sběračí. Nejspíš by zareagovalo jak po stisku "hřibu" ne . Myslím,že HV by se odpojil,protože ovládací obvod HV hlídá i zaplé řízení 1. nebo 2. stanoviště,ne ? .Sběrače by šli potom dolů, odpojení,uzemnění, ne ?
K tomu pohybu po 350-ce -
Nevím jak je na tom Mirel , neměl jsem ho ještě nikde ,ale pamatuje si při přechodu nastavený režim,ne ?
U elektriky - sběrač, HV, řízení, ne ?
O dalších okolnostech jako kopresor a ventilator se asi nemá cenu bavit,že AAA ?
Je jedno světla se mi zdá,že byly vždy nezávisle na řízení (teď je to moderní dávat závisle na klíči řízení a jinak se rozsvítí jen "obsazení vozidlo") ,stejně jako přístroje,osv. kabiny, ventilátorky.
K tomu OBE1 - je vlastně jedno v jaké zůstane poloze přeci. Stačí jen vypnout řízení.Není třeba s tím stále verglovat. Viz princip BSE ,ale neříkám,že je to správně dle obsluhy lokomotivy.
U elektriky je třeba ty kroky udělat, bo srojovna. A nejsem si jist jak by zareagovalo dejme tomu eso na vypnutí řízení se zaplým HV a zvedlými sběračí. Nejspíš by zareagovalo jak po stisku "hřibu" ne . Myslím,že HV by se odpojil,protože ovládací obvod HV hlídá i zaplé řízení 1. nebo 2. stanoviště,ne ? .Sběrače by šli potom dolů, odpojení,uzemnění, ne ?
K tomu pohybu po 350-ce -
Nevím jak je na tom Mirel , neměl jsem ho ještě nikde ,ale pamatuje si při přechodu nastavený režim,ne ?
U elektriky - sběrač, HV, řízení, ne ?
O dalších okolnostech jako kopresor a ventilator se asi nemá cenu bavit,že AAA ?
Je jedno světla se mi zdá,že byly vždy nezávisle na řízení (teď je to moderní dávat závisle na klíči řízení a jinak se rozsvítí jen "obsazení vozidlo") ,stejně jako přístroje,osv. kabiny, ventilátorky.
K tomu OBE1 - je vlastně jedno v jaké zůstane poloze přeci. Stačí jen vypnout řízení.Není třeba s tím stále verglovat. Viz princip BSE ,ale neříkám,že je to správně dle obsluhy lokomotivy.
Re: Dílna Hekl
Vlastik - tipujem, že Class 91 od DTG má vlastne len SingleCab, ktorý je ale vymodelovaný ako dve rozdielne stanovištia. Preto pri prechode jedno vyzerá inak ako to druhé... Alebo sa mýlim??
Braňo
Re: Dílna Hekl
Co je potřeba pro přechod na druhé stanoviště udělat tak to jsem rozepisoval v jiném vlákně hlavně pro ty co je to zajímalo takže pokud s tím máš problém ,tak proštuduj tohle vlákno kde se můžeš samozřejmě vyjádřit:Ondráš píše:Ad Vlastik :
U elektriky je třeba ty kroky udělat, bo srojovna. A nejsem si jist jak by zareagovalo dejme tomu eso na vypnutí řízení se zaplým HV a zvedlými sběračí. Nejspíš by zareagovalo jak po stisku "hřibu" ne . Myslím,že HV by se odpojil,protože ovládací obvod HV hlídá i zaplé řízení 1. nebo 2. stanoviště,ne ? .Sběrače by šli potom dolů, odpojení,uzemnění, ne ?
K tomu pohybu po 350-ce -
Nevím jak je na tom Mirel , neměl jsem ho ještě nikde ,ale pamatuje si při přechodu nastavený režim,ne ?
U elektriky - sběrač, HV, řízení, ne ?
O dalších okolnostech jako kopresor a ventilator se asi nemá cenu bavit,že AAA ?
Je jedno světla se mi zdá,že byly vždy nezávisle na řízení (teď je to moderní dávat závisle na klíči řízení a jinak se rozsvítí jen "obsazení vozidlo") ,stejně jako přístroje,osv. kabiny, ventilátorky.
K tomu OBE1 - je vlastně jedno v jaké zůstane poloze přeci. Stačí jen vypnout řízení.Není třeba s tím stále verglovat. Viz princip BSE ,ale neříkám,že je to správně dle obsluhy lokomotivy.
http://www.railsimulator.simtrains.eu/v ... =29&t=1094
Nemá smysl zde se více o tom rozepisovat pokud to není zapracováno v modelu pro které prioritně to vlákno slouží.
Re: Dílna Hekl
Pěkná práce, ale určitě to bude chtít poladit zvuky, minimálně lepší nahrávky s větším vzorkováním, tohle mi přijde jako 11khz co se používalo v MsTs.
Nahrávky máme na 2x163 a 362.Mám verze se šroubovym a pístovym kompresorem.
Nahrávky máme na 2x163 a 362.Mám verze se šroubovym a pístovym kompresorem.
Re: Dílna Hekl
Pěkné to nemá chybu.
Re: Dílna Hekl
Pekné! Bude to klenot mimochodom, uz iba debugujes, alebo este ides nieco skriptovat?
Re: Dílna Hekl
Vludnost clenov fora sa opat raz nezaprela je to testovacia jazda, pre mna ukazka ze to jazdi. To neznamena, ze ostatne rezimy jazdy nefunguju kazdopadne dakujem za odpoved