Moho zdaru
![Zvolání :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
No nechci ti do toho mluvit,ale měl by jsi trochu upravit tu kabinu,předně natočit VZ,rychloměr aby byl korektně vidět,dál trochu víc sklopit ten plech s měřákama je to moc utopené protože defakto rám půltu převyšuje kraj okna,takhle je to jako dost placaté,jinak další až o tom až to bude vydané.kiski píše:Ešte aby som to uviedol na pravú mieru ohľadne tých zvukov- zmeny sa budú týkať viac menej len zvukov kompresora, HV (ten tam ešte nie je vôbec), pakeťákov, trochu brzdičov a húkačky. Kontroleru sa dotkem už len zľahka, a zvuku trakčákov, vrzgania kolies a dobrzďovania vôbec - z jednoducheho dôvodu - lepšie nevie zohnať už nik, koho poznám... To len aby sa zasa nečakali nejaké extra veľké zmeny. V a A metrom trošku dodám pružnosti, ale tiež už nie moc.
Wowkiski píše:Vlastik prepáč, ale v kabíne sa nič už meniť nebude. Možno to neodpovedá presne realite, ale tak holt, nejak som to vymodelovať musel, veľa som porovnával s fotkami, a snažil som sa najlepšie, ako som vedel. Ono to nie je totiž len o objektoch, ale aj o textúrach, a tieňoch v nich zapečených. Nevieš si ani predstaviť, koľko by to bolo roboty, a to nehovorím o tom, že keby som naklonil viac pult, tak by som navyše musel nanovo všetko animovať, a vôbec nie je isté, že by som sa s tými ručičkami valcových merákov trafil tak presne ako teraz... V čase tvorby som tam totiž mal kopec pomocných objektov kvôli zarovnávaniu pivotov pre rotácie, ktoré sa potom zmazali, a ja som to neuložil, lebo som nepredpokladal, že to ešte budem prerábať. Čiže sorry, ale robiť s tým už nebudem nič. Hráči sa s tým budú musieť zmieriť. Konieckoncov, až také zlé to hádam nie je... Moji testeri sa zatiaľ nestažovali.
Pre porovnanie:
real:
http://img1.rajce.idnes.cz/d0102/3/3311 ... .jpg?ver=0
model:
http://img1.rajce.idnes.cz/d0102/3/3311 ... .jpg?ver=0
Výškové pomery vrch pultu - rám okna sú zhruba tie isté, rovnako aj sklon pultu. Netvrdím, že presne, ale ako vravím, snažil som sa. Určite prerábať nič nebudem.
Takhle to vypadá dobře ,ale je třeba se nato podívat z pohledu strojvedoucího třeba zde ti to pomůže:kiski píše:Vlastik prepáč, ale v kabíne sa nič už meniť nebude. Možno to neodpovedá presne realite, ale tak holt, nejak som to vymodelovať musel, veľa som porovnával s fotkami, a snažil som sa najlepšie, ako som vedel. Ono to nie je totiž len o objektoch, ale aj o textúrach, a tieňoch v nich zapečených. Nevieš si ani predstaviť, koľko by to bolo roboty, a to nehovorím o tom, že keby som naklonil viac pult, tak by som navyše musel nanovo všetko animovať, a vôbec nie je isté, že by som sa s tými ručičkami valcových merákov trafil tak presne ako teraz... V čase tvorby som tam totiž mal kopec pomocných objektov kvôli zarovnávaniu pivotov pre rotácie, ktoré sa potom zmazali, a ja som to neuložil, lebo som nepredpokladal, že to ešte budem prerábať. Čiže sorry, ale robiť s tým už nebudem nič. Hráči sa s tým budú musieť zmieriť. Konieckoncov, až také zlé to hádam nie je... Moji testeri sa zatiaľ nestažovali.
Pre porovnanie:
real:
http://img1.rajce.idnes.cz/d0102/3/3311 ... .jpg?ver=0
model:
http://img1.rajce.idnes.cz/d0102/3/3311 ... .jpg?ver=0
Výškové pomery vrch pultu - rám okna sú zhruba tie isté, rovnako aj sklon pultu. Netvrdím, že presne, ale ako vravím, snažil som sa. Určite prerábať nič nebudem.
Tak do toho nemluvVlastik píše: No nechci ti do toho mluvit....
A není problém s nastavením kamery (pozice, zorné pole) spíš než s modelem?Vlastik píše:Takhle to vypadá dobře ,ale je třeba se nato podívat z pohledu strojvedoucího třeba zde ti to pomůže:
https://www.youtube.com/watch?v=63q4UQ1iQPs
Prostě ta kabina respektivě půlt je moc utopená,ale jak říkám je to tvoje věc.