Modely Kal000px
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned 06. zář 2015 17:54:33
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
Re: Modely Kal000px
Tak to je bomba.
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: stř 26. srp 2015 14:42:59
- Bydliště: Podbořany
Re: Modely Kal000px
BOMBAAA
Re: Modely Kal000px
Ahoj Kal000px kdyby jsi potřeboval vyfotit cokoli z úseku České Budějovice-Summerau stačí mi napsat mám to kousek jsem z Kamenného Újezdu 4tá zastávka z Č.B
Re: Modely Kal000px
Ty jo to čelo mi na ni nějak nesedí Podle mě je ten předek moc posunutý dopředu.
Re: Modely Kal000px
Možná je to ale jen tím že tam není textura a úhel také může klamat no..
Jinak je to parádní počin A zeptám se jak dopadl ten city elefant co se tu kdysi objevil?
Jinak je to parádní počin A zeptám se jak dopadl ten city elefant co se tu kdysi objevil?
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Kal000px
Hlavně by to chtělo porovnat kolmé pohledy z boku a zepředu. Tyhle šikmé jsou dost matoucí. Ten obrázek z Blenderu vypadá fakt divně.
Re: Modely Kal000px
A tých trinaglov, tých tam ale bude trochu zredukovať odporúčam, sám vieš, že fotoextúra urobí veľa, ak je správne vytieňovaná... Inak sa aj lepšie zostavy pri 5 rušňoch tejto rady v jednej stanici zapotia. Modelovo ale slušné. Veľmi slušné.
Braňo
Re: Modely Kal000px
Ještě vám to sem hodím z jinýho úhlu, třeba to bude lepší nebo taky ne.
Kiski: dekuju jsem na 110k poly, takze to bude zahul, ale zkusím udelat znovu podvozky, ty modelovany pružiny berou hrozne moc
Kiski: dekuju jsem na 110k poly, takze to bude zahul, ale zkusím udelat znovu podvozky, ty modelovany pružiny berou hrozne moc
Jede jede mašinka..
Re: Modely Kal000px
Podobné číslo som aj odhadoval Oko vidí Len pre tvoje info - môj Plecháč má okolo 55000 trianglov, Lamina sa bude pohybovat pri podobnom čísle. Pochopiteľne v prvom LODe, potom to klesá.
Braňo
Re: Modely Kal000px
Podle té třetí fotky to vypadá že ty ochozy jsou prostě hrozně velké, jinak super práce a přeju pevné nervy
PS: Přikládám fotku na porovnání.
PS: Přikládám fotku na porovnání.
Re: Modely Kal000px
Já je zmenšoval na polovinu
To už bude zkreslení kamery spíš
To už bude zkreslení kamery spíš
Jede jede mašinka..
Re: Modely Kal000px
Nemůžu si pomoct, ale dle fotky ten předek se schůdky bude mít uprostřed tak +10-20cm proti konci kabiny. U Tebe to vypadá tak + půl metru.
Nemyslím to zle, ale mě to z renderu přijde, že mašina vypadá jako naštvaný yorkshir
Edit - ony ty schůdky by dle fotky měly začínat cca na místě, kde Ti začíná oblouk kabiny.
Nemyslím to zle, ale mě to z renderu přijde, že mašina vypadá jako naštvaný yorkshir
Edit - ony ty schůdky by dle fotky měly začínat cca na místě, kde Ti začíná oblouk kabiny.
Re: Modely Kal000px
Jojo, už to vidím, děkuju změny zkusím zapracovat a vysledky sem pak zase dam
Jede jede mašinka..
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Kal000px
Já z toho mám stejný pocit jako Saša. Až sem příště budeš dávat render, udělej opravdu kolmý boční pohled. Určitě to jde nastavit v každém modelovacím programu. Tohle je z nějakého podhledu.
Jinak by mě fakt zajímalo, podle čeho jsi to modeloval. V SZ jsi mi na to neodpověděl, tak třeba se pochlubíš veřejně.
Jinak by mě fakt zajímalo, podle čeho jsi to modeloval. V SZ jsi mi na to neodpověděl, tak třeba se pochlubíš veřejně.
Re: Modely Kal000px
Možná by nebylo od věci modelovat mašinu dle výkresu, než podle oka
http://media1.wgz.cz/images/media1:50ff ... pakcrd.PNG (sice asi starší verze, ale rozměry by měly sedět)
http://media1.wgz.cz/images/media1:50ff ... pakcrd.PNG (sice asi starší verze, ale rozměry by měly sedět)