Modely Kal000px
Re: Modely Kal000px
Modeloval jsem to nejdriv podle výkresu, jak sem daval kosak, a pak podle textury a fotek, takze bude chyba tam. Ale délka masiny pres narazniky sedi, takze bude spis potreba trochu posunout kabinu jeste.
Jede jede mašinka..
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Kal000px
Víš co by bylo ideální? Kdybys měl fotky nějaké reklamky a tu si tam zkusil naskinovat. Tak bys okamžitě poznal, kde ti to nesedí rozměrově a deformuje se to.
Re: Modely Kal000px
Jojo, to je pravda. Ale to musim počkat na Mildu, az bude mit zas na to cas, aby dal dohromady textury to je nad moje sily
Jede jede mašinka..
Re: Modely Kal000px
Na to, ci mu to sedi staci aplikovat stvorcekovu texturu, v maxku je, neviem ako blender. A myslim, ze to bude pokrutene ako dvojka plech
Re: Modely Kal000px
Súhlas Alebo natiahnuté, resp. zmrštené ako guma v trenkách Ale inak naozaj slušná práca, musel sa s tým popasovať.
Braňo
Re: Modely Kal000px
Mám to na tu čtverečkovou texturu mapovat znovu? Nebo tím to asi ztratí smysl, co?
Jede jede mašinka..
Re: Modely Kal000px
A co celo? Takto mi to pripada, ze niekde mas stvorceky a niekde obldzniky.
Re: Modely Kal000px
Trošku se to deformuje na tom přechodu bok čelo, ale to bylo šílený vymodelovat.. Tam se to pak snad nějak spraví texturou, doufám, že to Milda všechno nějak vykouzlí.
Jede jede mašinka..
Re: Modely Kal000px
Jede jede mašinka..
Re: Modely Kal000px
Omyl - modelovanie je to najľahšie. Najťažší je skript - súvisí s ním totiž mnoho a mnoho reštartov, korekcií, skúšaní, atď... Model raz postavíš na koľaje a viac-menej je hotovo... možno ešte malé korekcie a úpravy shaderov, ale zďaleka nie je na ňom toľko práce ako na skripte. A pritom to je len jeden taký malý súborík
Braňo
Re: Modely Kal000px
Díky Demovi za povolení pro export jeho vozu do RW, zbývá doladit pár chyb v textuře a opravit coupling pivoty a vůz může jít ven. Díky patří taky Dodovi za opravu textur
Jede jede mašinka..
Re: Modely Kal000px
Super, tenhle vůz mi přesně chyběl
Re: Modely Kal000px
Ja tam vidím ešte ďalší problém......Za oknom hajzlu chýba textúra mliečneho okna......a vidieť na stenu kupáku......Toto by sa patrilo opraviť tiež. Buď tam domodelovať plane s textúrou a alfu nechať, alebo zobrať alfu.......Krajné okná majú mať priehľadnosť len na strane chodbičky.
Re: Modely Kal000px
Ano, za sklo domodelovat plane so shaderom Tex-hajzlove okno bude v noci svietit , nebude vidiet dovnutra a sklo pred nim vytvori dojem skutocneho skla. Takto je to riesene u predoslych vozov. Mna ale zaujali tie tmave pruhy na koncoch textury strechy a boku. Co to ma presne za shader?
Re: Modely Kal000px
CRR: Jojo, řezal jsem jak zběsilý a na hajzliky jsem zapomnel dodelam tam za to plošku s texturou a je to ma to tedy v noci svitit?
Hekl: TrainBumpSpecEnvMask tusim, mel by to byt stejný shader jak na x6x. Černých pruhu jsem si vsiml az po upozorneni Demem, to je nejaky divny artefakt vyhlazovani, ale pomohlo po celem voze rozdelit duplicitni polygony a znovu modifikatorem rozrezat hrany
Hekl: TrainBumpSpecEnvMask tusim, mel by to byt stejný shader jak na x6x. Černých pruhu jsem si vsiml az po upozorneni Demem, to je nejaky divny artefakt vyhlazovani, ale pomohlo po celem voze rozdelit duplicitni polygony a znovu modifikatorem rozrezat hrany
Jede jede mašinka..
Re: Modely Kal000px
Svietiť rozhodne...