Stránka 2 z 6
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: ned 13. kvě 2012 21:08:53
od smekac
Ještě jedna blbůstka...
image hosting
Foto, export: Já
Model, textury: David Javurek
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: ned 13. kvě 2012 22:21:33
od KaMat
blbustka ale hodi se docela hodne
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: ned 13. kvě 2012 22:55:48
od smekac
Já vím, takových kravinek není nikdy dost.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: pon 14. kvě 2012 22:22:37
od smekac
Protože "vlastním" i strojírny tak pomaloučku, polehoučku pokračujem ...
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: čtv 17. kvě 2012 21:18:06
od smekac
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: čtv 17. kvě 2012 22:59:10
od smekac
Dnes už snad poslední ...
vyexportováno, ozkoušeno - letim spát.
picture hosting
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: pát 18. kvě 2012 17:43:22
od M@ster
Jo moc pekny
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: stř 23. kvě 2012 21:39:21
od smekac
Rozšířil jsem sadu reléových domků
upload pictures
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: ned 27. kvě 2012 21:23:37
od smekac
Víkendový výplod práce v 3dsmax
... tentokrát rozvodna ze zst. Lipník nad Bečvou
adult image hosting
Foto: David Hájek
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: čtv 31. kvě 2012 8:44:52
od smekac
Něco nového se nám tu rodí
free image hosting
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: čtv 31. kvě 2012 14:59:58
od KaMat
parada
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: pát 01. čer 2012 22:53:32
od smekac
Opět lehký pokrok co se týče stínů díky Josef72...
free image hosting
ještě z toho udělat LOFT a budu spokojenej
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: pát 01. čer 2012 23:22:37
od Roman
Pokud tam máš byť jen jeden příčnej polygon, tak z toho lof neuděláš. Jen v případě, že ocelovou konstrukci a zábradlí přidáš jako populační geometrii.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: pát 01. čer 2012 23:30:12
od smekac
Jo, a myslíš že by si nějak v kostce mohl poradit jak na to ? Protože podle Michalova manuálu se asi nikam nepohnu
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: sob 02. čer 2012 10:26:19
od Josef72
Udělej si v ose "Y" jednoduchý objekt jen s čelním polygonem. Třeba "Plane" nebo "Box", kterému necháš jed jednu stranu. Délka takového objektu bude stejná jako je dělka mostu, třeba 20m. Je důležité poznamenat, že všechny body čelní hrany taženého objektu (průřez) musí být na 0 v rovině Z. V ose "Y" budeš mít vertexi v pozici 0 resp 20 ( při délce 20m). Texturu použij jenoduchou, třeba 64x64px s alfakanálem, protože tento tažený objekt nesmí být ve hře vidět, bude sloužit jako objekt, na který se bude vázat samotný most. Jako shader použij "LoftTexDiffTrans.FXů a nastav v materiálech průhlednost (TRANS).
Pak si otevři model mostu, ten vycentruj normálně na nulu. Exportuj do hry, vytvoř blueprint s jedním rozdílem. Nezadávej název objektu pro editor hry. Potom objekt exportuj do hry.
Nakonec vytvoř blueprint pro tažený loft objekt a v místě blueprintu, kde se zadává populační geometrie zadej objekt mostu. Přesněji řečeno prostřední geometrie. Akorát si už nepamatuju, zda se zadává soubor "IGS" nebo je tam odkaz na "XML" soubor. Ale to zjistíš sám. Nakonec zadej údaj, podle kterého se bude objekt mostu pravidelně opakovat při tažení loftu. Jelikož jsem jako příklad uvedl 20m, zadalo by se v tomto případě 20m. Následuje export do hry.
Je to jen hrubý popis, vše je v manuálech , které přeložil Michal. Tebe se bude týkat hlavně od bodu 5.1
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: ned 03. čer 2012 16:29:20
od smekac
Takže jestli správně chápu tak udělám LOFT, pruhledný plane v délce mostu, pak udělám most jako scenery taky se svým bluprintem ale bez názvu, pak nový LOFT blueprint kde to vše spojím, mno jdu se na to mrknout
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: ned 03. čer 2012 16:50:08
od Josef72
Jenom dva blueprinty. Jeden pro "Loft" objekt a druhý pro "Scenery" objekt.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: ned 03. čer 2012 16:58:41
od smekac
Při vyplnování toho loft blueprintu mám ten scenery zadat do sekce middle geometry BPID a tu délku nastavuju na konci blueprintu jak je Minimum a Maximum width ?
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: ned 03. čer 2012 17:06:56
od Josef72
Myslím že ne. Ale už si to přesně nepamatuju. Mělo by to být popsáno v manuálu.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Napsal: ned 03. čer 2012 17:38:04
od smekac
Tak myslím že loft jsem pokořil
image upload
Díky všem zůčastněným