No a k tomu u té lokomotivy 40 -ti stránkový manuál ,fakt vtipnéJosef72 píše:Italské lokomotivy, údajně novinka. Nevyzkoušeno :
http://www.rotabili-italiani.org/sito/l ... riche.html
FS E645-646
FS E645-646
Re: Nekomerční addony_vozový park
Parádna práca. Po hodine koumania sa mi s tým podarilo rozbehnúť. Pritom je to tak triviálne a netreba stláčať všetko, čo tam je.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Inak, to sa len mne stáva, že RW je pri týchto dvojičkách občas padá ? Pri iných addonoch sa mi to nestávalo.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Padá to. Skoro pořád. Prakticky jsem si zajezdil jen se sólo mašinou ve volné jízdě....
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: sob 22. bře 2014 22:50:53
Re: Nekomerční addony_vozový park
No já to rozjel asi po 15 minutách koumání a zatím se žádný pád nekonal
Jezdím na Romanově trati, ale jen volné jízdy.
Jezdím na Romanově trati, ale jen volné jízdy.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Ja tiež jazdím voľné jazdy aj vyše hodiny. Akurát, že po uložení a nasledovnom načítaní sa mi po kliknutí na hociktorú dvojičku RW porúča do winu, ostatné addony to nerobia.
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: sob 22. bře 2014 22:50:53
Re: Nekomerční addony_vozový park
áha, tak já to zkusím také. Mám uloženou pozici a uvidím jestli to padne
Teď sem to zkusil a následoval pád.
Teď sem to zkusil a následoval pád.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Nejvíc mě štve, že mi to padá , jakmile připojím jakékoliv vozy. Ježdění bez nich mě nebere. Je to škoda.
Ještě je na můj vkus použit nevhodný shader. Asi použily TrainBumpSpecEnv.fx ale lepší by byl TrainBumpSpecEnvMask.fx a nebo by stačil, jelikož to jsou starý šunky, TrainBumpSpec.fx. Ale to je jen můj soukromý názor .
Pro naše účely je tam jedna zajímavá věc, kterou jsme zatím nedokázaly zprovoznit. Začíná se s prázdnými vzduchojemy a kompresor je funkční až po zapnutí HV. Vím, že je to funkční u parních lokomotiv, kde jsem na to narazil, když jsem pro Honzu zprovozňoval jednu čoudu, ale u elektriky nebo motoru jsem to ještě nikde neviděl.
Ještě je na můj vkus použit nevhodný shader. Asi použily TrainBumpSpecEnv.fx ale lepší by byl TrainBumpSpecEnvMask.fx a nebo by stačil, jelikož to jsou starý šunky, TrainBumpSpec.fx. Ale to je jen můj soukromý názor .
Pro naše účely je tam jedna zajímavá věc, kterou jsme zatím nedokázaly zprovoznit. Začíná se s prázdnými vzduchojemy a kompresor je funkční až po zapnutí HV. Vím, že je to funkční u parních lokomotiv, kde jsem na to narazil, když jsem pro Honzu zprovozňoval jednu čoudu, ale u elektriky nebo motoru jsem to ještě nikde neviděl.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Vypadá to, že to je ale podvod . Vše je ve skriptu. Pokud dám F5, tak je jímka nafoukaná. Ale samozřejmě nic nechodí, rozhodující jsou animace v kabině. Taky řešení .
Jinak, co se vlastní simulace týká, je to jednoznačně zatím to nejlepší. Absolutní špička. Jediné vozy, které se mi nakonec povedlo připojit bez pádu hry, byly defaultní od Kuju. Pak s tím nákladem to byla jízda . Než jsem si to ošahal, tak byl každou chvilku venku vypínač . Šuntovat lze na každém hospodáru. Paráda. Ale nakonec jsem ten náklad rozjel tak, že tam bylo možné naházet i poslední šunt . Opravdu je to ale jen pro fajnšmekry. Kdo má třeba trochu problémy s naší 151 tak to pro něj nemá vůbec význam. To nemluvím o oživení, ale i vlastní jízda s nákladním vlakem je síla. Nedokážu si to představit ve scénáři, kde bych musel hlídat i návěstidla . Tady jsem měl pořád plné ruce práce a ještě to moje očumování okolo.... . Samozřejmě jsem chtěl aby to jelo co nejrychleji a ne tam něco naházet a zevlovat
Jinak, co se vlastní simulace týká, je to jednoznačně zatím to nejlepší. Absolutní špička. Jediné vozy, které se mi nakonec povedlo připojit bez pádu hry, byly defaultní od Kuju. Pak s tím nákladem to byla jízda . Než jsem si to ošahal, tak byl každou chvilku venku vypínač . Šuntovat lze na každém hospodáru. Paráda. Ale nakonec jsem ten náklad rozjel tak, že tam bylo možné naházet i poslední šunt . Opravdu je to ale jen pro fajnšmekry. Kdo má třeba trochu problémy s naší 151 tak to pro něj nemá vůbec význam. To nemluvím o oživení, ale i vlastní jízda s nákladním vlakem je síla. Nedokážu si to představit ve scénáři, kde bych musel hlídat i návěstidla . Tady jsem měl pořád plné ruce práce a ještě to moje očumování okolo.... . Samozřejmě jsem chtěl aby to jelo co nejrychleji a ne tam něco naházet a zevlovat
Re: Nekomerční addony_vozový park
vyzera to fajne, snad sa do toho pustim. Mimochodom, tu vec s kompresorom ma podobne aj nemecka BR 103 od vR ak sa nemylim.. skuste pozret ako to maju spravene oni
Re: Nekomerční addony_vozový park
Paradoxne prázdne vzduchojemy ako medzikrok pri oživovaní, sú takto dané zbytočne. Nech mám v brzdovom potrubí akékoľvek straty, tie sa doplnia doslova z ničoho a hlavný vzduchojem si stále drží hodnotu okolo 9,5 Baru bez rozdielu, či pracujem s vlakovým brzdičom alebo prídavným.
Inak súhlasím, jazda je parádna, akurát, šuntovanie akosi neviem ovládať. Skúšal som vekslovať tým malým ovládačom a nevšimol som si žiadne zmeny, zrejme som niečo robil zle.
Inak súhlasím, jazda je parádna, akurát, šuntovanie akosi neviem ovládať. Skúšal som vekslovať tým malým ovládačom a nevšimol som si žiadne zmeny, zrejme som niečo robil zle.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Jo, to je správně, ale musíš být na hospodáru, ta kontrolka (zelená, bílá...) co bliká pak svítí trvale. A dole za kontrolerem jsou schované male zelené číslíčka, indikace šuntu. Bez šuntů to potom při přechodu škubne. Se šunty je to krásně plynulé.
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: sob 22. bře 2014 22:50:53
Re: Nekomerční addony_vozový park
Já tedy s připojením vozů nemám problém. Dnes ji zkusím taky trošku naložit, ráno sem tahnul jen pár nových vozu od Pikka.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Hmmm, tak mě ne .
Mohl by to celé nějaký moderátor přesunout do samostatného vlákna? Dík.
Mohl by to celé nějaký moderátor přesunout do samostatného vlákna? Dík.
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: sob 22. bře 2014 22:50:53
Re: Nekomerční addony_vozový park
Nesmíte ty vozy připojit v editoru ale najet na ně
Re: FS E645-646
Keď na to tak pozerám, nie je to náhodou ten rušeň čo ho CRW dotiahlo zo Slovinska na Slovensko ?
http://www.railtrains.sk/modules/AMS/ar ... oryid=1129
http://www.railtrains.sk/modules/AMS/ar ... oryid=1129
Re: FS E645-646
Komu se ježdění s těmito mašinkami líbí, může zkusit tento scénář, který jsem vytvořil . Pro objektivitu je tam přiložen i soubor Falls AWT s opravenou váhou vozu (myslím, že to Pikku ještě neaktualizoval). Tak se nelekněte. Předem upozorňuju, že je to hodně těžký scénář. Já to zajel s odřenýma ušima . Berte to jako beta verzi, protože to nikdo netestoval.
http://modely-msts.cz/RW/FS_E645_Pn46003.rwp
http://modely-msts.cz/RW/FS_E645_Pn46003.rwp
Re: FS E645-646
Z iného súdka. Tentokrát pri načítaní uloženého free screnára vlak s dvojičkou RW nepadne. Akurát, že mnoho prvkov je neovládateľných, všetky kontrolky vysvietené a vozidlo sa napriek tomu nedá oživiť. Takže smola pre autora a aj pre mňa, celý pack ide do koša.