Modely Kiski
Re: Modely Kiski
Ano, Bobiny sú stavané v maxe. Pozriem sa nato, ale nič nesľubujem. Všetky resetyXform robím vždy pred animáciami.
Ešte by som rád vedel, ako je možné animovať stierače, ktoré idú proti sebe tak, aby ich rotácie išli vždy do kladných čísel. Toto je možné len u jedného stierača - u toho, ktorý sa točí v smere hodinových ručičiek. U druhého to už len z princípu nepôjde, logika nepustí - točí sa naopak a s resetnutým pivotom by logicky išiel do záporných čísel.... Alebo mi to teda nejak vysvetlite...
Ešte by som rád vedel, ako je možné animovať stierače, ktoré idú proti sebe tak, aby ich rotácie išli vždy do kladných čísel. Toto je možné len u jedného stierača - u toho, ktorý sa točí v smere hodinových ručičiek. U druhého to už len z princípu nepôjde, logika nepustí - točí sa naopak a s resetnutým pivotom by logicky išiel do záporných čísel.... Alebo mi to teda nejak vysvetlite...
Braňo
Re: Modely Kiski
@kiski: Takhle, když jdeš 0 - plusové hodnoty, nebo 0 - mínusové hodnoty, tak je to v pohodě. Jen bys neměl jít přes ten hraniční bod, tj. 0, 180stupňů.
@Roman: V Blenderu je to u těch 180ti stupňů i popsaný bug exportéru - nevěřil bys, co to dělá za zvěrstva. Každopádně jsi mě zaujal s 360° animací - mám nutkání to zkusit na ventilátorech... (Tedy převést do Maxu a export a nějak napasovat na 854ku )
@Roman: V Blenderu je to u těch 180ti stupňů i popsaný bug exportéru - nevěřil bys, co to dělá za zvěrstva. Každopádně jsi mě zaujal s 360° animací - mám nutkání to zkusit na ventilátorech... (Tedy převést do Maxu a export a nějak napasovat na 854ku )
Re: Modely Kiski
Podobne ako Roman - u niektorých pakeťákov použivam 720° rotáciu, a nikdy problém nebol. To len tieto stierače takto blbnú...
Braňo
Re: Modely Kiski
Ale řekl bych, že to asi nebude animace typu "BackAndForthContinuous", či se pletu? Stěrače jsou prostě své
Re: Modely Kiski
Už jsem psal výše, že se to mizení netýká jen animovaných objektů. A typ animace na to nemá vliv. Mizí občas i statické objekty....sasule píše:Ale řekl bych, že to asi nebude animace typu "BackAndForthContinuous", či se pletu? Stěrače jsou prostě své
Re: Modely Kiski
Je to samotnou hrou. Staci si obcas vsimat vonkajsi pohlad a pomalicky otacat kamerou. V istom uhle miznu tiene z objektov, niektore objekty zmiznu uplne, pritom v zabere stale su. Engine je zrejme nastaveny tak, co je mimo "zaber", hra nenacita. V principe je to aj spravne, hre to odlahci. V istych uhloch to skratka nepracuje uplne dobre. V dev/shaders je na to priamo subor, ktory to osetruje. Narzil som na to davnejsie v jednej debate na zahr. fore. Ak tomu clovek rozumie, da sa to upravit. V podstate je tam aj nastavenie chovania materialov, hmly, vykreslovanie tienov atd. Len to je pre skusenych, ked som raz vrtal v tienoch, dosiahol som akurat to, ze filtrovali pozadie
Re: Modely Kiski
To Jsi dopadl ještě dobře , mně se pak ve scéně nenačetlo prakticky nic a následovala integrita . Ale to už je dávno, co jsem tam něco měnil.....Hekl338 píše:Je to samotnou hrou. Staci si obcas vsimat vonkajsi pohlad a pomalicky otacat kamerou. V istom uhle miznu tiene z objektov, niektore objekty zmiznu uplne, pritom v zabere stale su. Engine je zrejme nastaveny tak, co je mimo "zaber", hra nenacita. V principe je to aj spravne, hre to odlahci. V istych uhloch to skratka nepracuje uplne dobre. V dev/shaders je na to priamo subor, ktory to osetruje. Narzil som na to davnejsie v jednej debate na zahr. fore. Ak tomu clovek rozumie, da sa to upravit. V podstate je tam aj nastavenie chovania materialov, hmly, vykreslovanie tienov atd. Len to je pre skusenych, ked som raz vrtal v tienoch, dosiahol som akurat to, ze filtrovali pozadie
Re: Modely Kiski
Nie nie, to je 4%-ný rušňovodič... Má rád hlavne výpravcov . Nemôžeš ich predsa odseparovať od zbytku ľudstva
Inak čakal som, kto si to všimne prvý, ale nikto nič, až teraz ty... Bola to z mojej strany taká malá skúška pozornosti.
Modelované cez makehuman, moc mi to nevyšlo, no...
Inak čakal som, kto si to všimne prvý, ale nikto nič, až teraz ty... Bola to z mojej strany taká malá skúška pozornosti.
Modelované cez makehuman, moc mi to nevyšlo, no...
Braňo
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Kiski
magnetový "cvok"
Re: Modely Kiski
Update na v1.13, podrobnosti na začiatku vlákna. Bugy hláste. Ale len bugy, nie vaše nevedomosti... Ďakujem.
Braňo
Re: Modely Kiski
Vážení hráči, chcel by som sa opýtať, či si ten update Bobín, resp. novú verziu 1.13 aj niekto vôbec stiahol, a ak áno, či všetko funguje ako má... Chápem, že Eso je proste Eso, a so starou korčuľou akou je Bobina , už veľa ľudí nehráva, ale nejaký ten feedback by predsa len nezaškodil. Potom človek nevie, že či je všetko také dokonalé, alebo naopak všetko naprd. Vďaka za pochopenie
Braňo
Re: Modely Kiski
No já jsem vyměnil eso za tu bobinu (eso zůstalo uvízlé někde na tratipro vlak) a transport aut, hned v těžké chumelenici a v úseku úhřiněves-benešov, kde jak na potvoru mrtvola na přejezdu v mnichovice a senohraby porucha výhybky,takový je scénář.kiski píše:Vážení hráči, chcel by som sa opýtať, či si ten update Bobín, resp. novú verziu 1.13 aj niekto vôbec stiahol, a ak áno, či všetko funguje ako má... Chápem, že Eso je proste Eso, a so starou korčuľou akou je Bobina , už veľa ľudí nehráva, ale nejaký ten feedback by predsa len nezaškodil. Potom človek nevie, že či je všetko také dokonalé, alebo naopak všetko naprd. Vďaka za pochopenie
Pro mě milejší bobina nebo šestikolo,kde jsem si udělal scénář u kamat trati,je to kus historie.
Re: Modely Kiski
Re: Kiski
Já s ní jezdím dost často a líbí se mi.
Zároveň děkuji všem ,co vytváří vozidla ,tratě,mise a ost.věci pro CZ a SK RW.
Já s ní jezdím dost často a líbí se mi.
Zároveň děkuji všem ,co vytváří vozidla ,tratě,mise a ost.věci pro CZ a SK RW.
Re: Modely Kiski
Presne tak Michal, nevedomosti hlásiť nemáte, ale konkrétne ty máš od Boba toľko informácií, že minimálne v tvojom prípade vyzerá tvrdenie o tom, že ju nepoznáš, dosť komicky No, možno ju nepoznáš z praxe, ale teóriou si nabitý dosťMichal píše:Já jsem si to stáhl, ale zatím neinstaloval. Stačí ti takový feedback? Jinak si myslím, že většina z nás včetně mě tu mašinu nezná, takže cokoliv podezřelého je naše neznalost a tu nemáme hlásit.
Vďaka teda aspoň za niečo všetkým, čo sa zúčastnili prieskumu
Braňo
Re: Modely Kiski
Osobne si myslím, že to bude mať súvis s TCH a s nastavením maximálnej rýchlosti, ale potom mi je záhadou, prečo to nerobí stále... Posledné šunty SP by mali byť 94, 100, 100% výkonu, tak sme to tuším nastavovali.
Inak s V43 by som to neporovnával. Tá má úplne iný algoritmus nastavovania výkonu ako Bobina. Zatiaľ čo u Bobín je to len priraďovanie hodnoty z preddefinovaného poľa, u V43 je to výpočet pomocou vzorca. Mám totiž zdroják skriptu V43 k dispozícií. Tým chcem povedať len to, že u V43 to môže mať iný pôvod ako u Bobín.
Inak s V43 by som to neporovnával. Tá má úplne iný algoritmus nastavovania výkonu ako Bobina. Zatiaľ čo u Bobín je to len priraďovanie hodnoty z preddefinovaného poľa, u V43 je to výpočet pomocou vzorca. Mám totiž zdroják skriptu V43 k dispozícií. Tým chcem povedať len to, že u V43 to môže mať iný pôvod ako u Bobín.
Braňo
Re: Modely Kiski
Stačí si otevřít soubor "141_TrEffVsThrottle.dcsv" a ihned bude jasné, proč dochází ke snížení výkonu při zadání vyššího jízdního stupně