Modely Kiski
-
- Příspěvky: 109
- Registrován: pát 21. led 2011 19:11:58
Re: Modely Kiski
Ahoj Kiski. Aj som zabudol - Šťastné a veselé Vianoce. Chcem sa Ťa spýtať, rozdiel medzi laminou a plecháčom , myslím čo sa modelu do simulátora týka, by bol aký? Len v "kasni", kabíne a EDB?
Re: Modely Kiski
No ,prešiel som toho plecháčika , je to super , len možno čo by som vylepšil :
zvuk kompresora ( ten zo 15x sa mi tam nehodí , v skutočnosti má kompresor na 24x úplne iný zvuk )
zvuk ventilátorov , lebo mi príde , že tie ,čo sú tam , sú z 210 , a celkovo ,tie ventilátory sa trocha inač v skutočnosti správajú. Oni sa totiž, ako to povedať , postupne znižujú , ale zároveň , keď pridáš viac , tak idú zas viac .Dobre je to vidieť tu , hneď na začiatku : https://www.youtube.com/watch?v=CDGURfsjGok .
V railworkse totiž idú furt naplno .
Samozrejme netreba to brať ako kritiku ,ani nič také , lebo ja sám by som nič také nedokázal , len hovorím ,čo by sa dá zlepšovať .To je všetko .
Prajem pekný prvý sviatok vianočný .
zvuk kompresora ( ten zo 15x sa mi tam nehodí , v skutočnosti má kompresor na 24x úplne iný zvuk )
zvuk ventilátorov , lebo mi príde , že tie ,čo sú tam , sú z 210 , a celkovo ,tie ventilátory sa trocha inač v skutočnosti správajú. Oni sa totiž, ako to povedať , postupne znižujú , ale zároveň , keď pridáš viac , tak idú zas viac .Dobre je to vidieť tu , hneď na začiatku : https://www.youtube.com/watch?v=CDGURfsjGok .
V railworkse totiž idú furt naplno .
Samozrejme netreba to brať ako kritiku ,ani nič také , lebo ja sám by som nič také nedokázal , len hovorím ,čo by sa dá zlepšovať .To je všetko .
Prajem pekný prvý sviatok vianočný .
-
- Příspěvky: 109
- Registrován: pát 21. led 2011 19:11:58
Re: Modely Kiski
Tak jasné, pre Teba , ako modelára,to nie je "LEN". Myslel som tým to, že vlastne podvozky, rám, zvuky (asi, v plechovke som ešte nesedel), prakticky asi aj ovládanie/skripty, to má rovnaké. Teda, až na tú EDB-čku. Netuším s čím je pri tvorbe takejto mašinky, myslím ako komplet, od hľadania podkladov, fotenia, cez prácu v 3ds maxe, textúry, zvuky až po chovanie sa HDV v simulátore, najviac práce. Každopádne klobúk dole. A veľmi pekne ďakujem za akúkoľvek novú mašinku. Pre mňa ,ako bývalého rušňovodiča ,je to takmer jediná možnosť ako sa previesť v kabíne HDV.
Re: Modely Kiski
Zvuky sa použili také, aké boli k dispozícií. Zvuk ventilátora je z 240, aj keď tak možno neznie. Ono rokmi tie ventilátory a poťažmo aj zvuky znejú kadejak, záleží to hlavne od toho, na aký konkrétny stroj ten čo zvuk nahráva, naďabí... Viem ako sa ventilátory správajú, aj v RW je kolísanie ošetrené, ale možno nie tak presne ako v reále.mvedo píše: ↑úte 25. pro 2018 9:52:43 No ,prešiel som toho plecháčika , je to super , len možno čo by som vylepšil :
zvuk kompresora ( ten zo 15x sa mi tam nehodí , v skutočnosti má kompresor na 24x úplne iný zvuk )
zvuk ventilátorov , lebo mi príde , že tie ,čo sú tam , sú z 210 , a celkovo ,tie ventilátory sa trocha inač v skutočnosti správajú. Oni sa totiž, ako to povedať , postupne znižujú , ale zároveň , keď pridáš viac , tak idú zas viac .Dobre je to vidieť tu , hneď na začiatku : https://www.youtube.com/watch?v=CDGURfsjGok .
V railworkse totiž idú furt naplno .
Samozrejme netreba to brať ako kritiku ,ani nič také , lebo ja sám by som nič také nedokázal , len hovorím ,čo by sa dá zlepšovať .To je všetko .
Prajem pekný prvý sviatok vianočný .
Ad zvuk kompresora - treba aj špecifikovať, o ktorý kompresor sa jedná. Ak o pomocný, tak iný zvuk k dispozícií nebol. Ak o hlavné kompresory, tak sú to klasiky 3DSK100, a ten zvuk tam aj je.
Braňo
Re: Modely Kiski
Myslím hlavné , viem ,že je to úplne rovnaké , ale predsa sa mi zdá, že na 24x znejú tie kompresory inač .
Re: Modely Kiski
Tak sú to predsa len odlišné skrine - Laminátka vs Plecháč vs Banán, preto to možno znie ináč. Zvuky boli nahrávané na ČD 150, ale typ kompresora bol ten istý. A to je to hlavné.
Braňo
Re: Modely Kiski
Zvuk sa líši aj od toho ako to je v osadené v strojovni. Celkom najlepšie je nahrať práve tú radu na ktorej to robíš. Ale to už je folklór, že nejsou lidi. Osobne si myslím že aké koľvek zlepšenie si vyžaduje aktivitu zo strany žiadateľa. Ísť nahrať atď......Ja som ešte nemal čas ale prejdem sa tiež.
Re: Modely Kiski
To je jasné , že tieto faktory to ovplyvňujú .
To je jasné , že tieto faktory to ovplyvňujú . Mimochodom , ja som nejaké zvuky ešte 24.3.2018 na plecháčka nahrával ,ako s nimi zarobil kiski ,to neviem .
CRR144 píše: ↑úte 25. pro 2018 16:40:46 Zvuk sa líši aj od toho ako to je v osadené v strojovni. Celkom najlepšie je nahrať práve tú radu na ktorej to robíš. Ale to už je folklór, že nejsou lidi. Osobne si myslím že aké koľvek zlepšenie si vyžaduje aktivitu zo strany žiadateľa. Ísť nahrať atď......Ja som ešte nemal čas ale prejdem sa tiež.
To je jasné , že tieto faktory to ovplyvňujú . Mimochodom , ja som nejaké zvuky ešte 24.3.2018 na plecháčka nahrával ,ako s nimi zarobil kiski ,to neviem .
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 03. čer 2015 3:17:16
- Bydliště: russia
Re: Modely Kiski
Dobrý den, řekněte mi, jak je mohu spojit.Jaké klávesy je třeba stisknout.Zkoušel jsem to, ale nikdy jsem to nedokázal.
Re: Modely Kiski
Aktivácia, resp. deaktivácia dvojčlenného riadenia je možná len pri vypnutom HV, so spínačom
riadenia v polohe 0, zaradenej NULOVEJ odbočke, zabrzdenej lokomotívnej brzde aspoň na 2bar,
a v stoji.
Google translator:
Активация, соотв. деактивация двухстороннего управления возможна только при выключенном ВН с помощью переключателя
рулевое управление в положении 0, введено нулевое ответвление, тормозной локомотивный тормоз минимум 2бар,
и стоя.
riadenia v polohe 0, zaradenej NULOVEJ odbočke, zabrzdenej lokomotívnej brzde aspoň na 2bar,
a v stoji.
Google translator:
Активация, соотв. деактивация двухстороннего управления возможна только при выключенном ВН с помощью переключателя
рулевое управление в положении 0, введено нулевое ответвление, тормозной локомотивный тормоз минимум 2бар,
и стоя.
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 03. čer 2015 3:17:16
- Bydliště: russia
Re: Modely Kiski
Zkoušel jsem to a tlak byl nastaven na 2bar .Nepracovat
Možná dělám něco špatně, stiskl jsem a , .
přední ( ,) zadní (.)
V mém případě jsem se snažil připojit k druhé lokomotivě zezadu
Obecně nic není jasné, přesto děkuji za odpověď
Možná dělám něco špatně, stiskl jsem a , .
přední ( ,) zadní (.)
V mém případě jsem se snažil připojit k druhé lokomotivě zezadu
Obecně nic není jasné, přesto děkuji za odpověď
Re: Modely Kiski
Активация, соотв. деактивация двустороннего управления возможна только при выключенном главном выключателе !!!!
...v potrubí musí být více jak 2 bary a musí být vypnutý ! hlavní vypínač !
...v potrubí musí být více jak 2 bary a musí být vypnutý ! hlavní vypínač !
Re: Modely Kiski
Presne. Je vidieť, že ukazateľ trolejového napätia ti ukazuje stále okolo 25kV. Takže HV je zapnutý inak by neboli zdvihnuté zberač/e. A aj spínač riadenia musí byť v polohe 0. Nestačí zhodiť HV pomocou tlačítka. NÁVOD!!!!
Braňo
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 03. čer 2015 3:17:16
- Bydliště: russia
Re: Modely Kiski
Díky moc jsem to vyřešil.Jen nechápu, je to jen pro krásu?Jen když jsem je spojil s druhou lokomotivou, která nefunguje.
Re: Modely Kiski
Pre akú krásu? Po spojení je druhá lokomotíva riadená prvou. Zdvíha podľa nej zberače, riadi hlavný vypínač, nastavuje výkon podľa prvej a aj šuntuje podľa prvej. A aj brzdí. Nevidím dôvod, aby to bolo len pre krásu...
Braňo
Re: Modely Kiski
Po propojení lokomotiv je potřeba nahodit hlavní vypínač do polohy " II ".
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 03. čer 2015 3:17:16
- Bydliště: russia
Re: Modely Kiski
Ahoj, promiň, nechtěl jsem ti ublížit.Tvoje auto je fakt dobrý.Prostě jsem to hned nevyřešil.Děkuji vám za tipy.