Nemáš nastavený nějaký sklon při pokládce kolejí ? Toto se vztahuje na všechny loft objekty....
Ano, bylo to tím. Akorát , že je to tak nastavený jako výchozí stoupání. Když si vytvořím novou mapu podle šablony "TestTrack", tak je nastavené jako výchozí stoupání kolejí přímo do nebe. Už mě nic nepřekvapuje.
Když jsem dnes dolaďoval zimní textury mostků, zjistil jsem, že při pohledu v ose kolejí vznikají i při krátké vzdálenosti od mostku tyhle ohyzdné pruhy napříč mostkem. To co vidíte jsou ve skutečnosti hrany polygonů. Tak jsem to stopnul, protože tohle je hnus. Moje měsíční práce letí komínem, snaha ušetřit jednu texturu navíc byla zbytečná.
Takže se můžu vrátit skoro na začátek, mostky budou mít dvě textury 1024x1024 px s tím, že dám k dispozici i stejné objekty s polovičními texturami. Ať si každý vybere. Takže vydání odsunuté na neurčito.
Zajímalo by mě, jestli je to způsobeno špatným "antialiasingem". Není normální, aby se jeden objekt rozdělený na polygony takhle vykresloval.