Modely Kal000px

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pikku
Příspěvky: 149
Registrován: sob 07. čer 2008 14:57:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Pikku »

kiski píše: sob 29. zář 2018 21:08:21...Ono je to beztak celkom sranda - na jednej strane každý plače, aby bolo ovládanie čo najreálnejšie, na strane druhej každý jazdí v čo najjednoduchšom režime - A, D, W, S, Q, X, Space, B...
Ono je to jinak. Ta malá skupina, která vyžaduje nejreálnější ovládání modelu je hlasitá a každého s jiným názorem nevybíravě znectí. Takže ostatní jsou zticha a doufají v nějaké „user friendly“ ovládání - A, D, W, S, Q, X, Space, B...
Uživatelský avatar
Břetislav
Příspěvky: 79
Registrován: ned 17. čer 2018 20:29:34
Bydliště: Příbram

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Břetislav »

Echineo píše: sob 29. zář 2018 21:18:00 Ja s tebou súhlasím. A chcem len dodať, že podľa mňa nemá cenu robiť nejako brutálne prepracované modely aj z toho dôvodu, že síce simulátor umožňuje pridanie značného počtu možností pochybujem, že samotný tvorcovia hry využívajú toto na 100% tak prečo by ste mali vy čo to robíte zadarmo.
Ten simulátor nie je stavaný na niečo brutálne ale skôr na jednoduché modely a funkcionalitu takú aká v nej bola pri zrode. Predsa len je to hra z 2009. Ako príklad pridám trať Hagen - Siegen. (veď tam neboli ani len násypy a ani bohvieako prepracované vlaky, dvere sa otvárali ako do kadibúdy). Ale to je len môj skromný názor. Cením si všetky vaše modely už len z toho dôvodu, že ja by som niečo také úžasné nevytvoril a nie to ešte robil to zadarmo.
Celá pravda. Já bych ČeskoSlovenské autory jen a jen uctíval, že si s tím dají na 100% práci, a dávají to zadarmo (kam se hrabe VR a jeho "předražené" modely, které jsou o 60% méně zpracované).
Jako, já bych na té lokomotivě taky nechtěl mít vše, a kdyby, tak za peníze. K tomu zbytku, máš zase pravdu, vždy, když si koupíš nějakou mapu od např. RSC nebo DTG, tak mají ty jednoduché modely s tím defaultním ovládáním. A já si taky cením všeho, co pro nás vytváříte, i tu krabici 809/810. Prostě všeho. I nových objektů, že si s tím někdo dá práci to nafotit a pak vytvořit, i nových map, třeba ta podkrusnohorska magistrala a okoli je za mě taky super, i když to nemá své objekty, no prostě hrozně moc! Děkujeme :)
Díky českým autorům do RW nikdy nepřestávám ztrácet chuť v hraní RW.
popocatepetel
Příspěvky: 109
Registrován: pát 21. led 2011 19:11:58

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od popocatepetel »

Pikku píše: sob 29. zář 2018 23:52:08
kiski píše: sob 29. zář 2018 21:08:21...Ono je to beztak celkom sranda - na jednej strane každý plače, aby bolo ovládanie čo najreálnejšie, na strane druhej každý jazdí v čo najjednoduchšom režime - A, D, W, S, Q, X, Space, B...
Ono je to jinak. Ta malá skupina, která vyžaduje nejreálnější ovládání modelu je hlasitá a každého s jiným názorem nevybíravě znectí. Takže ostatní jsou zticha a doufají v nějaké „user friendly“ ovládání - A, D, W, S, Q, X, Space, B...
Ahojte. Ono je to asi tak, ten, čo na tom jazdil, alebo sa v tom aspoň ako tak vyzná, by chcel na mašine asi všetky náležitosti, ktoré sa dajú nasimulovať. Ako príklad uvediem 363-ku, na nej sú aj chyby, na vectronoch je prehadzovanie krajiny, rôzne serepetičky, na gorilách je prechod, čo sa mňa týka, bral by som v lamine nasimulovanú AGL-ku, na 813-kach pri štarte a teste to 4-násobné "odfúknutie", odpájanie motorových skupín na elektrikách atd. Proste ako zo života rušňovodiča. Ale to by asi autori modelov nič iné nerobili ako sedeli pri PC a venovali sa modelom. Každopádne som rád za to, čo máme, a že to vôbec máme. Veľa zdaru pri ďalšej tvorbe a čo najmenej blbých poznámok od užívateľov prajem našim autorom. :D
Uživatelský avatar
Břetislav
Příspěvky: 79
Registrován: ned 17. čer 2018 20:29:34
Bydliště: Příbram

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Břetislav »

Asi tak! ;)
Díky českým autorům do RW nikdy nepřestávám ztrácet chuť v hraní RW.
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od CRR144 »

Pokiaľ je to verne simulované,tak to máš na prvotný výcvik ako stvorené. Mám rád aj jednoduché modely aj zložité. Ja osobne nekritizujem a nepodceňujem ani jednu skupinu.
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 555
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Michal »

JachyHm píše: pát 28. zář 2018 23:51:46 No a pak je tu filozofická otázka. Má vůbec cenu do simulátoru něco takového dělat? Nemám si pak radši rovnou pustit video z jízdy vlaku?
Tohle může napsat jenom někdo, kdo na cílovku v kombinaci s Mirelem nikdy nejel. :mrgreen: Já bych řekl, že je tam dvojnásobek práce oproti klasickému režimu ARR. :) Prostě se musíš starat o dva neodbytné systémy, přičemž každý si žije svým vlastním životem a s tím druhým nekomunikuje. :roll:
Ale to je jedno. Já bych CB do simulátoru taky nedělal. ;)
Pechy150
Příspěvky: 10
Registrován: sob 02. zář 2017 22:37:32

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Pechy150 »

AVV by byla opravdu pěkná třešnička na dortu (380). Ale také jsem toho názoru, že to tolik lidí neocení. Pokud jo, tak ať se ozvou. To radši ten čas využij na psaní jiných skriptů pro jiné modely :mrgreen: Je to opravdu perfektní práce, které si cením!
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Aby se neřeklo, že nic nedělám, tak tady jsou nějaké novinky ohledně 380. Už zbývá jen pár věcí na doladění a hurá do světa. :)
https://www.youtube.com/watch?v=8i4pPIEQ_bg
Jede jede mašinka..
Uživatelský avatar
Břetislav
Příspěvky: 79
Registrován: ned 17. čer 2018 20:29:34
Bydliště: Příbram

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Břetislav »

Tvoje tvorba je čím dál lepší a lepší, vypadá to, že ti dám donate, a to Armpee je taky krásný! Like pro video a veliká pochvala pro autora :)
Díky českým autorům do RW nikdy nepřestávám ztrácet chuť v hraní RW.
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od kiski »

...pekný stierač :)...
Braňo
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Roman »

kiski píše: pon 12. lis 2018 9:01:35 ...pekný stierač :)...
Ale ta animace není opravena snad rok :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Už jsem to opravil :mrgreen:
Jede jede mašinka..
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od kiski »

Tak natoč aj nové video, aby ti to ešte ďalší nepísali :) veď vidíš, ako sme sa s Romanom chytili :) :) :)
Braňo
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

WIP
Obrázek
Obrázek
Jede jede mašinka..
Roumenis666
Příspěvky: 1
Registrován: pát 01. úno 2019 10:57:16

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Roumenis666 »

Vypadá to fakt krásně!:)
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od CRR144 »

Neporovnateľne lepšie oproti prvému nástrelu.
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Díky. :)
Jede jede mašinka..
Jack.Grave
Příspěvky: 116
Registrován: úte 02. bře 2010 4:51:40
Bydliště: Praha

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Jack.Grave »

Pánové, se zvýšeným zájmen sleduji postupný vznik a vývoj tohodle adonu pro TS20xx, jenom by mne zajímalo zda bude možnost pro "tovární nátěr" t.j. ČD modro-šedé plynule měnit čísla lokomotiv z editoru. Jiank našel sem ve svojí zbírce dlc celkem zajímavý kousek scriptu na měnění čísel a bočních tabulek u lokomotiv za podmínky že boční cedulky jsou child object: (upraveno pro Škoda 109E)

Kód: Vybrat vše

--hlavička skriptu
-- Loco Number
gLocoNumber = "";
(... k*rva hodně řádků skriptu)

-- Nameplates
		logoDigit = string.sub (gLocoNumber, 1, 5);
		
		if logoDigit == "380 001-8" then -- Nameplate is 380 001-8
		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 001-8", 1);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 002-6", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 003-4", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 004-2", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 005-9", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 006-7", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 007-5", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 008-3", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 009-1", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 010-9", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 011-7", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 012-5", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 013-3", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 014-1", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 015-8", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 016-6", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 017-4", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 018-2", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 019-0", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 020-8", 0);				

 		elseif  logoDigit == "380 002-6" then -- Nameplate is 380 002-6
 			
 			Call( "*:ActivateNode", "Name380 001-8", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 002-6", 1);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 003-4", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 004-2", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 005-9", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 006-7", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 007-5", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 008-3", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 009-1", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 010-9", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 011-7", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 012-5", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 013-3", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 014-1", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 015-8", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 016-6", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 017-4", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 018-2", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 019-0", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 020-8", 0);	
			
			--a tak dál do zblnutí než se dostaneme k loko číslo 380 020-8	
Jack
"Grau, teurer Freund, ist alle Theorie" J.W Goethe
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

A je to tu!
S Jáchymem a Mildou jsme pro vás konečně připravili model Škoda 109E. Zde si můžete všichni stáhnout první (po pár opravách už několikátou :mrgreen: ) veřejnou BETA verzi 0.93b.
https://rw.jachyhm.cz/download/2019/04/je-to-tu/
Jakýkoliv feedback či návrhy na vylepšení jsou vítány. Manuál taky bude nejspíš muset projít nějakou úpravou. :) Jen doplňuji, že při přechodu ze stanoviště na stanoviště je potřeba vypnout řízení na aktivním stanovišti (buď rovnou přepínačem, nebo stiskem tlačítka pro přechod a poté přepínačem, loko pak nestáhne sběrače).
Jede jede mašinka..
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od CRR144 »

Na túto mašinu som zvedaví. Jazdil som na tom 6 rokov.
Odpovědět