Stránka 15 z 20

Re: Modely Kal000px

Napsal: sob 29. zář 2018 23:52:08
od Pikku
kiski píše: sob 29. zář 2018 21:08:21...Ono je to beztak celkom sranda - na jednej strane každý plače, aby bolo ovládanie čo najreálnejšie, na strane druhej každý jazdí v čo najjednoduchšom režime - A, D, W, S, Q, X, Space, B...
Ono je to jinak. Ta malá skupina, která vyžaduje nejreálnější ovládání modelu je hlasitá a každého s jiným názorem nevybíravě znectí. Takže ostatní jsou zticha a doufají v nějaké „user friendly“ ovládání - A, D, W, S, Q, X, Space, B...

Re: Modely Kal000px

Napsal: ned 30. zář 2018 7:59:51
od Břetislav
Echineo píše: sob 29. zář 2018 21:18:00 Ja s tebou súhlasím. A chcem len dodať, že podľa mňa nemá cenu robiť nejako brutálne prepracované modely aj z toho dôvodu, že síce simulátor umožňuje pridanie značného počtu možností pochybujem, že samotný tvorcovia hry využívajú toto na 100% tak prečo by ste mali vy čo to robíte zadarmo.
Ten simulátor nie je stavaný na niečo brutálne ale skôr na jednoduché modely a funkcionalitu takú aká v nej bola pri zrode. Predsa len je to hra z 2009. Ako príklad pridám trať Hagen - Siegen. (veď tam neboli ani len násypy a ani bohvieako prepracované vlaky, dvere sa otvárali ako do kadibúdy). Ale to je len môj skromný názor. Cením si všetky vaše modely už len z toho dôvodu, že ja by som niečo také úžasné nevytvoril a nie to ešte robil to zadarmo.
Celá pravda. Já bych ČeskoSlovenské autory jen a jen uctíval, že si s tím dají na 100% práci, a dávají to zadarmo (kam se hrabe VR a jeho "předražené" modely, které jsou o 60% méně zpracované).
Jako, já bych na té lokomotivě taky nechtěl mít vše, a kdyby, tak za peníze. K tomu zbytku, máš zase pravdu, vždy, když si koupíš nějakou mapu od např. RSC nebo DTG, tak mají ty jednoduché modely s tím defaultním ovládáním. A já si taky cením všeho, co pro nás vytváříte, i tu krabici 809/810. Prostě všeho. I nových objektů, že si s tím někdo dá práci to nafotit a pak vytvořit, i nových map, třeba ta podkrusnohorska magistrala a okoli je za mě taky super, i když to nemá své objekty, no prostě hrozně moc! Děkujeme :)

Re: Modely Kal000px

Napsal: ned 30. zář 2018 8:02:07
od popocatepetel
Pikku píše: sob 29. zář 2018 23:52:08
kiski píše: sob 29. zář 2018 21:08:21...Ono je to beztak celkom sranda - na jednej strane každý plače, aby bolo ovládanie čo najreálnejšie, na strane druhej každý jazdí v čo najjednoduchšom režime - A, D, W, S, Q, X, Space, B...
Ono je to jinak. Ta malá skupina, která vyžaduje nejreálnější ovládání modelu je hlasitá a každého s jiným názorem nevybíravě znectí. Takže ostatní jsou zticha a doufají v nějaké „user friendly“ ovládání - A, D, W, S, Q, X, Space, B...
Ahojte. Ono je to asi tak, ten, čo na tom jazdil, alebo sa v tom aspoň ako tak vyzná, by chcel na mašine asi všetky náležitosti, ktoré sa dajú nasimulovať. Ako príklad uvediem 363-ku, na nej sú aj chyby, na vectronoch je prehadzovanie krajiny, rôzne serepetičky, na gorilách je prechod, čo sa mňa týka, bral by som v lamine nasimulovanú AGL-ku, na 813-kach pri štarte a teste to 4-násobné "odfúknutie", odpájanie motorových skupín na elektrikách atd. Proste ako zo života rušňovodiča. Ale to by asi autori modelov nič iné nerobili ako sedeli pri PC a venovali sa modelom. Každopádne som rád za to, čo máme, a že to vôbec máme. Veľa zdaru pri ďalšej tvorbe a čo najmenej blbých poznámok od užívateľov prajem našim autorom. :D

Re: Modely Kal000px

Napsal: ned 30. zář 2018 8:36:25
od Břetislav
Asi tak! ;)

Re: Modely Kal000px

Napsal: pon 01. říj 2018 11:26:20
od CRR144
Pokiaľ je to verne simulované,tak to máš na prvotný výcvik ako stvorené. Mám rád aj jednoduché modely aj zložité. Ja osobne nekritizujem a nepodceňujem ani jednu skupinu.

Re: Modely Kal000px

Napsal: úte 02. říj 2018 16:38:22
od Michal
JachyHm píše: pát 28. zář 2018 23:51:46 No a pak je tu filozofická otázka. Má vůbec cenu do simulátoru něco takového dělat? Nemám si pak radši rovnou pustit video z jízdy vlaku?
Tohle může napsat jenom někdo, kdo na cílovku v kombinaci s Mirelem nikdy nejel. :mrgreen: Já bych řekl, že je tam dvojnásobek práce oproti klasickému režimu ARR. :) Prostě se musíš starat o dva neodbytné systémy, přičemž každý si žije svým vlastním životem a s tím druhým nekomunikuje. :roll:
Ale to je jedno. Já bych CB do simulátoru taky nedělal. ;)

Re: Modely Kal000px

Napsal: čtv 04. říj 2018 17:39:10
od Pechy150
AVV by byla opravdu pěkná třešnička na dortu (380). Ale také jsem toho názoru, že to tolik lidí neocení. Pokud jo, tak ať se ozvou. To radši ten čas využij na psaní jiných skriptů pro jiné modely :mrgreen: Je to opravdu perfektní práce, které si cením!

Re: Modely Kal000px

Napsal: ned 11. lis 2018 23:30:52
od Kal000px
Aby se neřeklo, že nic nedělám, tak tady jsou nějaké novinky ohledně 380. Už zbývá jen pár věcí na doladění a hurá do světa. :)
https://www.youtube.com/watch?v=8i4pPIEQ_bg

Re: Modely Kal000px

Napsal: pon 12. lis 2018 7:07:51
od Břetislav
Tvoje tvorba je čím dál lepší a lepší, vypadá to, že ti dám donate, a to Armpee je taky krásný! Like pro video a veliká pochvala pro autora :)

Re: Modely Kal000px

Napsal: pon 12. lis 2018 9:01:35
od kiski
...pekný stierač :)...

Re: Modely Kal000px

Napsal: pon 12. lis 2018 18:24:19
od Roman
kiski píše: pon 12. lis 2018 9:01:35 ...pekný stierač :)...
Ale ta animace není opravena snad rok :lol: :lol: :lol:

Re: Modely Kal000px

Napsal: úte 13. lis 2018 0:03:56
od Kal000px
Už jsem to opravil :mrgreen:

Re: Modely Kal000px

Napsal: úte 13. lis 2018 8:05:31
od kiski
Tak natoč aj nové video, aby ti to ešte ďalší nepísali :) veď vidíš, ako sme sa s Romanom chytili :) :) :)

Re: Modely Kal000px

Napsal: čtv 20. pro 2018 20:31:31
od Kal000px
WIP
Obrázek
Obrázek

Re: Modely Kal000px

Napsal: pát 01. úno 2019 11:20:40
od Roumenis666
Vypadá to fakt krásně!:)

Re: Modely Kal000px

Napsal: pát 01. úno 2019 18:47:44
od CRR144
Neporovnateľne lepšie oproti prvému nástrelu.

Re: Modely Kal000px

Napsal: pát 01. úno 2019 19:51:57
od Kal000px
Díky. :)

Re: Modely Kal000px

Napsal: pát 22. bře 2019 13:48:20
od Jack.Grave
Pánové, se zvýšeným zájmen sleduji postupný vznik a vývoj tohodle adonu pro TS20xx, jenom by mne zajímalo zda bude možnost pro "tovární nátěr" t.j. ČD modro-šedé plynule měnit čísla lokomotiv z editoru. Jiank našel sem ve svojí zbírce dlc celkem zajímavý kousek scriptu na měnění čísel a bočních tabulek u lokomotiv za podmínky že boční cedulky jsou child object: (upraveno pro Škoda 109E)

Kód: Vybrat vše

--hlavička skriptu
-- Loco Number
gLocoNumber = "";
(... k*rva hodně řádků skriptu)

-- Nameplates
		logoDigit = string.sub (gLocoNumber, 1, 5);
		
		if logoDigit == "380 001-8" then -- Nameplate is 380 001-8
		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 001-8", 1);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 002-6", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 003-4", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 004-2", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 005-9", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 006-7", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 007-5", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 008-3", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 009-1", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 010-9", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 011-7", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 012-5", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 013-3", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 014-1", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 015-8", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 016-6", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 017-4", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 018-2", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 019-0", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 020-8", 0);				

 		elseif  logoDigit == "380 002-6" then -- Nameplate is 380 002-6
 			
 			Call( "*:ActivateNode", "Name380 001-8", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 002-6", 1);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 003-4", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 004-2", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 005-9", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 006-7", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 007-5", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 008-3", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 009-1", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 010-9", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 011-7", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 012-5", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 013-3", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 014-1", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 015-8", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 016-6", 0);
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 017-4", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 018-2", 0);	
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 019-0", 0);		
			Call( "*:ActivateNode", "Name380 020-8", 0);	
			
			--a tak dál do zblnutí než se dostaneme k loko číslo 380 020-8	
Jack

Re: Modely Kal000px

Napsal: stř 03. dub 2019 11:25:09
od Kal000px
A je to tu!
S Jáchymem a Mildou jsme pro vás konečně připravili model Škoda 109E. Zde si můžete všichni stáhnout první (po pár opravách už několikátou :mrgreen: ) veřejnou BETA verzi 0.93b.
https://rw.jachyhm.cz/download/2019/04/je-to-tu/
Jakýkoliv feedback či návrhy na vylepšení jsou vítány. Manuál taky bude nejspíš muset projít nějakou úpravou. :) Jen doplňuji, že při přechodu ze stanoviště na stanoviště je potřeba vypnout řízení na aktivním stanovišti (buď rovnou přepínačem, nebo stiskem tlačítka pro přechod a poté přepínačem, loko pak nestáhne sběrače).

Re: Modely Kal000px

Napsal: stř 03. dub 2019 18:12:19
od CRR144
Na túto mašinu som zvedaví. Jazdil som na tom 6 rokov.