Dílna JachyHm

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Vlastik
Příspěvky: 389
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od Vlastik »

Modelově chybí předělat stěny stanoviště, kde jsem se rozhodl, že je to až moc nepřesné a že to budu muset předělat,
Doslo na moje slova,hlavne se kazdeho zajima 1-2 trida ZS.
Vsak stale plati prislovi dvakrat mer a jednou rez,obracene to moc nefunguje.
Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 381
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od sasule »

Video je hezké, sice to trochu vypadá jako zběsilé klikání kdesi po mašině :-), co mi moc neříká (zatím).

K té blbuvzdornosti - asi nejjednodušší cestu bych viděl přes nějakou sadu kontrolních příznaků (mámZapnutKlíč, mámZařazenSměr, mámZvednutýSběrač, atd.) a v Update funkci bys na to nějak reagoval. Jinými slovy si v Update ověříš, co (potřebné pro start) se Ti změnilo a dle toho se zachováš.
Např. hlavní vypínač můžu zapnout, pokud je splněno: mámZvednutýSběrač a tlakVzduchu > 6.321 (tohle je pochopitelně pitomost pro názornost).

Nějaká chyba - shodíš příznaky a zareaguješ nějak. Není to čistě z mé hlavy, myslím, že podobný "návod" psal Michal.

Teď nevím, zda během přecházení mezi kabinami zůstanou zachovány proměnné vozidla, ale pro tyto případy zase můžeš použít ovládací prvky, co nebudou vidět a budou mít stavy 0,1.

Na modelu jsem si všiml problikávání polygonů na zpětném zrcátku (pohled z kabiny), pak to podivně problikává na střeše, na mříži, která drží sběrač. Nemáš tam třeba "double-sided" textury/materiál? Nebo nemáš tam zduplikované polygony? A řekl bych, že páka vlakové brzdy je trochu moc zapuštěná (možná se blbě exportovala animace)
mrkvakj
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 24. pro 2015 17:00:56

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od mrkvakj »

Neviem ci ti to pomoze, ale dvere na dopyt maju vozidla Frankfurtskeho U-bahnu od Altera ;)
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od kiski »

Mna zaujal ten "operačný" skok pri vzduchotechnike - tesne pred naplnením vzduchojemov máš potrubie na nule (ak to teda je brzdove potrubie, neviem, nepoznám tú mašinu), ale potom sa na chvíľu pozrieš mimo barometre a pri opätovnom pohľade späť už je všetko natlakované. Pritom páka brzdiča je stále v rovnakej polohe ako predtým.

Má to tak byť? Ak hej, tak potom som nič nepovedal.
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od Kal000px »

Já bych měl spíš jednu otázku ohledně vyřešení zvuků. Když mám zvuk rychloměru daný na ovladač Hasler a na zadní mašině zapnu baterky, tak začne hrát, zvuk má fade out vzdálenost 15 metrů, takže by to nemělo být slyšet ani při zařazení dvou mašin vedle sebe. Ale jakmile se vrátím na první mašinu a zapnu baterky, tak najednou jedou dva zvuky v sobě, ačkoliv je tam instance group.. Netušíte někdo, jak to vyřešit?
Jede jede mašinka..
Uživatelský avatar
JachyHm
Příspěvky: 128
Registrován: stř 08. říj 2014 17:43:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od JachyHm »

Vlastik píše:Doslo na moje slova
Bohužel, nebo díky bohu? Nedošlo... Pokud vím, ty jsi zmiňoval problémy s pultem, na ten šahat nebudu.. Neseděl mi strop u čela a předělat to nešlo, takže budu muset celé stěny dělat znova.
sasule píše:K té blbuvzdornosti - asi nejjednodušší cestu bych viděl přes nějakou sadu kontrolních příznaků (mámZapnutKlíč, mámZařazenSměr, mámZvednutýSběrač, atd.)
No, to právě mám, ale ty podmínky jsou tak složité, že pokud se pokusíš já nevím nahodit automat bez MG, tak se ti to asi zacyklí a už to nenahodíš vůbec... :( Jenom tady těch kontrolních hodnot (vesměs relé), které mám číslované jako na mašině, protože v tom se vyznám je 211 :? Tzn. od někde V11 až po asi R300 jsou vybraný ty nejdůležitější věci pro RW...
sasule píše:Teď nevím, zda během přecházení mezi kabinami zůstanou zachovány proměnné vozidla
Zůstanou :?, což ale na druhou stranu docela potřebuju, protože třeba baterky musíš mít nahozený na obouch stanovištích, aby ti všechno fungovalo, to samý pozičky... V zadu nastavuješ červený, v předu bílý... Tohle všechno zatím funguje krásně přes ConsistMessage, kde mám zatím definovaných nějaký 300 vláken (na tvoje doporučení jsem to čísloval číslem linky, co je použité na mašině a před to jsem nacpal těch 460, tzn. třeba 460112 je hlavní vypínač a zatím to funguje krásně, nesetkal jsem se s větším problémem...
sasule píše:Na modelu jsem si všiml problikávání polygonů na zpětném zrcátku (pohled z kabiny)
Zpětné zrkátko je celé nějaké divné... Já jsem se pokoušel dělat jakoby prostě zpětný zrcátko, nebo alespoň, že by bylo vidět dveře otevřeno / zavřeno, ale zatím to teda úplně nefunguje :mrgreen:
sasule píše:Nebo nemáš tam zduplikované polygony?
Mám, ale od nějaké té nějaké z posledních verzí mašiny se mi do exterierového modelu nechtělo moc hrabat.. :mrgreen: Jenom vím, že mám ještě problém, že když se podívám jakoby směrem dozadu na vlak pod malinkym úhlem blízko mašiny, tak jsou skoro všechny konce ploch takový divně červený :? To taky upřímně moc nevím, co s tím...
sasule píše:A řekl bych, že páka vlakové brzdy je trochu moc zapuštěná (možná se blbě exportovala animace)
Jo to je, o tom vím, pravděpodobně animace, protože v Blenderu se to tváří OK ;)
sasule píše:Video je hezké, sice to trochu vypadá jako zběsilé klikání kdesi po mašině
Tak mě šlo především o ty zvuky, že to nezní tak úděsně jako v předchozích videích, ačkoli to pořád není ideální... A to víš no, když na tom člověk jezdí a má na Lidči na obrat většinou tak -2 minuty, tak se naučí to rychle shazovat a nahazovat :mrgreen:
mrkvakj píše:Neviem ci ti to pomoze, ale dvere na dopyt maju vozidla Frankfurtskeho U-bahnu od Altera
Pomůže, díky moc, zkusím se podívat jak to vypadá a kdyžtak mu napíšu... Zrovan s Alterrem už jsem tuším něco řešil, ačkoli to asi nebylo RW ;)
kiski píše:Mna zaujal ten "operačný" skok pri vzduchotechnike - tesne pred naplnením vzduchojemov máš potrubie na nule (ak to teda je brzdove potrubie, neviem, nepoznám tú mašinu), ale potom sa na chvíľu pozrieš mimo barometre a pri opätovnom pohľade späť už je všetko natlakované. Pritom páka brzdiča je stále v rovnakej polohe ako predtým.

Má to tak byť? Ak hej, tak potom som nič nepovedal.
Nemá... tam zase narážím na problém, že já nevím, jak by se potrubí mělo správně chovat... Tam mám zatím udělanou nějakou funkci PotrubiRucicka = math.min(potrubiHry,vzduchojem-1) ale není to použitý, protože nevím, jak by se to mělo chovat, ve chvíli, kdy používám pro počítání vzduchu engine hry a najednou přepnu kompresor do 0... Vím, že prostě logicky při každým brždění musí ubývat vzduch ve vzduchojemu, ale netuším jak spočítat kolik ho má ubýt a jak rychle :?
A hlavně tohle ti nikdo přesně neřekne... Protože každý panťák to má totálně jinak seřízené... Já jsem zatím řešil jenom, že při každém položení mašiny na trať jí to náhodně vygeneruje (zas tak náhodně ne, vybírá to ze seznamu) světla, protože každý panťák má světla na stanovišti úplně jinak barevné... Zatím jsem zažil modré, zelené, klasických padesát odstínů žluti, ale i už aji červené jsem viděl...
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od kiski »

A hlavně tohle ti nikdo přesně neřekne...
Blbosť. Chovanie brzdových systémov je všeobecne dané, a dočítať sa o tom môžeš kade-tade na internete. Ono totiž nejde o to, či je to panťák alebo nie. Princíp minimálne u tých HDV, ktoré momentálne premávajú po tratiach v Čechách a na Slovensku je rovnaký (ak sa mýlim, poprosím opraviť).

Stačí si pozrieť Michalove Eso pri nahadzovaní, ako sa správa, a z toho už budeš vedieť, čo a ako. Síce panťák nemá BSE, ale BS2, odpovedajúce polohy na ňom však nájdeš.
Vlastik
Příspěvky: 389
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od Vlastik »

Bohužel, nebo díky bohu? Nedošlo... Pokud vím, ty jsi zmiňoval problémy s pultem, na ten šahat nebudu.. Neseděl mi strop u čela a předělat to nešlo, takže budu muset celé stěny dělat znova.
No mozna mas kratkou pamet,ale to neni nic neobvykleho tak ti to pripomenu:
Zcela ta kabina neodpovida skutecnosti,pult je taky takovy roztahany ,je videt ze je to z Trainz,presne takhle roztahany je pult na 163,kvalitu textur nelze hodnotit z videa,urcite ale nejsou vyrezana okna ,to degraduje cely model. Interier je videt ze je napojovana terxtura kde pulka je tmava,druha svetla,pochybuji ze by to tak bylo udelane.
Dalsi me na videu zarazi to jak se snazis zkouset ovladace ktere nejsou funkcni,stale na neco mackat nebo prepinat,prijde mi jako kdyby ten model ten put delal nekdo jiny nebo nekdo jiny toci to video,preci musis vedet ze kdyz neco udelam co je funkcni nebo co je udelano,dost je to videt v poslednim videu a to okate.
Stačí si pozrieť Michalove Eso pri nahadzovaní, ako sa správa, a z toho už budeš vedieť, čo a ako. Síce panťák nemá BSE, ale BS2, odpovedajúce polohy na ňom však nájdeš.
Kdyz uz tak bych se spise zameril na polohy brzdy co ma Pikku 479,co se tyce brzd,preci jen BSE a BS2 jsou velky rozdil.
Uživatelský avatar
JachyHm
Příspěvky: 128
Registrován: stř 08. říj 2014 17:43:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od JachyHm »

kiski píše: Blbosť. Chovanie brzdových systémov je všeobecne dané....Princíp minimálne u tých HDV, ktoré momentálne premávajú po tratiach v Čechách a na Slovensku je rovnaký
To vím, ale mě nejde o princip, ale o přesné hodnoty, o kolik se to změní za sekundu v nouzovém plnění, na prvním zoubku, na druhém zoubku atd... A to ti opravdu nikdo neřekne... Takže jediné řešení je si to někdy na mašině změřit stopkama. ;) A k tomu se teď jen tak úplně asi nedostanu...
Vlastik píše:Dalsi me na videu zarazi to jak se snazis zkouset ovladace ktere nejsou funkcni,stale na neco mackat nebo prepinat,prijde mi jako kdyby ten model ten put delal nekdo jiny nebo nekdo jiny toci to video
Já to video ale opravdu netočil... Zaprvé bych to uploadoval tak rok a za 2. bych tam měl tak -10 FPS kdybych se to pokoušel natáčet :mrgreen: Ve hře to utáhnu na 15-20 FPS v pohodě, ale jak zapnu Fraps, spadne to asi a 1 max.. :(

Akorát nevím, jak bych měl hře říct, že každý zoubek se zvedá tlak o 0.2 BAR přibližně :? Zkoušel jsem něco jak má Pikku na 749, ale tam to rozhodně nefunguje... :?
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 555
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od Michal »

JachyHm píše:Ve hře to utáhnu na 15-20 FPS v pohodě...
Tomu říkáš v pohodě? :mrgreen:
Je fakt, že ty hodnoty okolo vzduchu ti nikdo pořádně neřekne. Já je bral odhadem. U něčeho jsem udělal hrubý výpočet a poslal na konzultaci. Výsledek byl buď "jo, to by tak odpovídalo" nebo "to je totálně mimo". :lol:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od Roman »

Brzdy nespočítáš. Tedy nechci se Tě dotknout :). Těch proměnných tam je spousta. Pokud chceš vědět, o kolik se sníží tlak vzduchu za nějakou dobu, máš nejlepší to změřit. Jinak by Jsi musel počítat, jak daleko je od hlavní jímky přes brzdič k rozvaděči (počítat s průrazností vzduchu), následně k pomocnému vzduchojemu + jeho objem. Poté objem brzdových válců a jejich vzdálenost přes rozvaděč od pomocného vzduchojemu, přidat objem řídícího vzduchojemu a zohlednit to, že se plní pře dýzu, která sníží rychlost plnění / proudění vzduchu. Dále započítat nějaký koeficient netěsnosti, kdy při nižším tlaku jsou ztráty menší a lineárně se zvětšují s nárůstem tlaku v systému. Také je třeba počítat s opotřebením manžety (těsnění) brzdových válců kdy při naplnění (zabrzdění) válce dochází ke ztrátám tlaku.
Ohledně brzdiče. Jelikož BS2 je čistě mechanický, i zde přímo v ovladači dochází ke ztrátám díky opotřebení komponentů, které nejsou stejné u každého brzdiče.
Pokud to shrnu, neexistují dva brzdné systémy , které by se chovaly stejně. I při technických kontrolách kdy se vše měří a zapisuje do protokolu se pohybuješ v nějakých tolerancích daných předpisem pro konkrétní brzdový systém / vozidlo. Pro Tebe u celé jednotky by to bylo ještě složitější, neboť budeš muset započítat ztráty vzduchu po celé délce jednotky a pracovat naopak s průrazností vzduchu pro správnou reakční dobu rozvaděče konkrétního vozidla v soupravě. A protismykový systém... jistě víš, jak to funguje a ten má taky vliv na celkovou spotřebu vzduchu v průběhu brzdění.
Také musíš pracovat se spotřebou vzduchu pomocných pohonů, ve Tvém případě hlavně dveře.
Pokud máš nějaký kontakt s dílnou a chceš to řešit, poptej se jaké konkrétní hodnoty zapisují ohledně brzdy do protokolu prohlídek (zpravidla technické kontroly). Tam máš dané tolerance se kterými můžeš posléze pracovat.
Když to shrnu, osobně bych u brzdy řešil skriptem maximálně přebití , ostatní bych nechal být. Pokud to neděláš jako Michal, tedy proto, že tě to baví a chceš vyřešit ten konkrétní problém. Ale ani u esa jsem nepozoroval žádný zásadní vliv skriptované brzdy na chování soupravy v prostředí simulátoru . Když to děláš jen proto, že to má udělané někdo jiný a chceš se mu přiblížit, tak to neřeš. Stejně to nemá nějaký zásadní význam pro koncové uživatele. Ti spíše ocení celkový vzhled vozidla a kabiny.

Netřeba bráti můj názor jako stěžejní ale je podložen nějakou praxí ;).

Edit: Třeba by šlo pro výpočty použít i tato tabulka http://vytapeni.tzb-info.cz/tabulky-a-v ... -v-potrubi
Vlastik
Příspěvky: 389
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od Vlastik »

Hele ,treba ti to pomuze dale se zdokonalovat v 460,podle toho se dobre ucilo ohledne jednotek.
https://ulozto.cz/!MKpobA94dTDb/dostal-rada-460-zip
Uživatelský avatar
JachyHm
Příspěvky: 128
Registrován: stř 08. říj 2014 17:43:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od JachyHm »

Michal píše: Tomu říkáš v pohodě? :mrgreen:
U mě je to v pohodě... Já Eso nezapnu skoro vůbec, kolem 7 FPS, jak rozsvítím, tak to spadne do nepoužitelných hodnot :mrgreen:
Michal píše: Je fakt, že ty hodnoty okolo vzduchu ti nikdo pořádně neřekne.
No, ono hlavně jak zmínil Roman pod tebou je opravdu každá jednotka má totálně jinak...
Roman píše:Pokud to neděláš jako Michal, tedy proto, že tě to baví a chceš vyřešit ten konkrétní problém.
Kdyby mě to nebavilo a nedělal jsem to pro to, že je to moje nejoblíbenější mašina, tak už je to dávno vydané s default zvuky a bez scriptu... No, mě šlo spíš o to, že na všech mašinách, včetně Michalova Esa vemeš za brzdu a okamžitě začne zvyšovat tlak... Což je absolutně nereálné... Na 460 mám vykoukané, že pod nějaké 2 vteřiny nezareaguje nikdy, ani na nouzový plnění... Ale zase je to kus od kusu... A ten brzdič... Ono na 749 to bohužel taky není co zub to cca. 0.2... Ono to taky není úplně přesně, co jsem kdysi počítal, tak i podle protokolů to vycházelo na nějaký 1.86 nebo tak nějak... Ale to je jedno, každopádně mě se to chová tak, že ačkoli "GraduatedSelfLap" mám od 24% tedy první zoubek, tak reálně "brzdit" to začne od nějakých 63-4 procent, kdy to z 0.4 BAR skokově naroste skoro na dva :? To se ale bojím, že asi nepůjde zase nepůjde řešit o moc jinak, než scriptem, kdy budu hlídat,

Kód: Vybrat vše

if BS2 > 0.22 and BS2 <= 0.87 (poslední zoubek) then
   if TlakVeValcich < AktuálníZoubek * PocetZoubku/MaxProvozníTlak
      then Call("SetControlValue","TrainBrakeControl",0,PolohaPlneni)
   elseif TlakVeValcich > AktuálníZoubek * PocetZoubku/MaxProvozníTlak
      then Call("SetControlValue","TrainBrakeControl",0,PolohaJizda)
   else
      Call("SetControlValue","TrainBrakeControl",0,PolohaSelfLapped)
   end
end
Otázka je, jak udělat tu opožděnou reakci... :? A pak taky jak udělám uzamykatelnou polohu brzdiče.. Kdy když BS == 0.87 then to můžu zamknout, to je mi jasný, ale co pak.. Co se má stát, když odemknu brzdič na druhé straně? Protože když tenhle dám do Release, tak to bude odbržďovat celou soupravu, ale když ho dám do SelfLapped, tak zas nebude odbržďovat vůbec ne? :? Nebo RW počítá brzdy jenom podle aktuálního stanoviště a rádoby druhé ignoruje?
Vlastik píše:Hele ,treba ti to pomuze dale se zdokonalovat v 460,podle toho se dobre ucilo ohledne jednotek.
Co to je za věc? Já to ve škole nestáhnu, ale mám pocit, že to mám... Ale zase, tam jsou napsané hodnoty, co 460 měly před 40 lety, když vyjely z linky, ale to je absolutně mimo hodnoty aktuální... A ty ti prostě nikdo neřekne... Nejlepší řešení asi bude, že si dojdu v Olomouci na dílnu a zprůměruju hodnoty třeba 2-3 panťáků a z toho budu vycházet..
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 555
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od Michal »

Já mám u esa defaultní chování brzd, tedy takové, které vychází z nastavených parametrů blueprintu. Jediné navíc je prvotní zprovoznění a pak pro efekt přebití a švih. Ale to je opravdu jen efekt na manometru. Kdybych to zprovoznil reálně, tak by se spousta lidí divila, proč se po zastavení už nemůžou znovu rozjet. :twisted:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od Roman »

Mě přijde ta BS2 jak to máš skriptované zbytečně složitá. Nevím.
U 749 jsme to řešil jednoduše virtuálem BS2 který se rovná TrainBrakeControl. U něj jsem definoval potřebné hodnoty (Release, MinimalReduction... ) tak, aby to přibližně sedělo. Dál jsem to neřešil, to mi stačí bohatě. Pokud chceš zpoždění, tak netuším, jak přímo ovládat simulační funkce. Maximálně bych já osobně uměl zpozdit animaci ručičky, ale vlastní napuštění brzdového válce, to nemám šajn jak toho hře šáhnout. Kdysi jsem zkoušel něco nacvakat do simulačního skriptu, ale s určitými hodnotami jsem nehnul.... Právě brzda si nenechala cokoli změnit. Tak, jak je to zadané v simulačním blueprintu, tak mi to chodí ve hře... Ale třeba to jde a někdo to zvládne.
Pokud by Jsi na tom zpoždění reakční doby trval, asi by to chtělo zpozdit rekci TrainBrakeControl oproti ovladači BS2. Samozřejmě by Jsi musel virtuálně animovat tlak v HP v závislosti na poloze BS2. Pak by Jsi opravdu dosáhl toho, aby souprava vlaku začala brzdit až s určitou časovou prodlevou (zpravidla u průběžné bez EP tak 2. a více vteřin). Dokonce by se ten koeficient prodlevy dal měnit dle délky soupravy což lze do skriptu vytáhnout. Pak by to bylo zajímavé... Samozřejmě si nikdo nesmí dát diagnostiku F5 :D.
Ber to s rezervou. Je to jen moje teoretizování. Prakticky jsem to nikdy neřešil a nehodlám se s tím ani zabývat :)
Uživatelský avatar
JachyHm
Příspěvky: 128
Registrován: stř 08. říj 2014 17:43:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od JachyHm »

Michal píše:Já mám u esa defaultní chování brzd, tedy takové, které vychází z nastavených parametrů blueprintu. Jediné navíc je prvotní zprovoznění a pak pro efekt přebití a švih. Ale to je opravdu jen efekt na manometru. Kdybych to zprovoznil reálně, tak by se spousta lidí divila, proč se po zastavení už nemůžou znovu rozjet. :twisted:
Takže u tebe třeba vůbec není nascriptované vypnutí kompresorů s už nafoukanou mašinou? :o
Roman píše:Samozřejmě si nikdo nesmí dát diagnostiku F5 :D.
Tak tady to, co jsem psal já by právě fungovalo i, kdyby se podíval pod F5, akorát procenta brzdiče by se asi ukazovala nějak divně :mrgreen: Ale tak to je třeba i u 380... Tam mám definované procenta maximálně podle sebe, takže 0 ReleaseLapped, 33 SelfLapped, 66 Full Service, 1 Emergency a ovládám to manuálně scriptem... Nad tím zpožděním jsem přemýšlel a asi by to šlo udělat normálně že

Kód: Vybrat vše

if ZoubekStary ~= Zoubek then
   ZpozdeniBrzdice = ZpozdeniBrzdice + time
   if ZpozdeniBrzdice >= DelkaSoupravy * 0,0163 then
      udělej co máš udělat
else
   ZpozdeniBrzdice = 0
end
Kde délka soupravy je 211 metrů u čtyřvozové, tedy *0,0163 = nějakých cca. 2sec
Ozkouším to, jak přijdu domů ;)
Horší je a to je i u 460, že jak do toho někdo hrábne v F4, už se to nesrovná a bude to dělat brikule, jelikož ve scriptu vždycky pracuju jenom s + a - od aktuální hodnoty, nikdy nenastavuju přesnou hodnotu, to mi u 460 nefungovalo úplně jak jsem si představoval... Takže jak do toho šáhneš, už se to nesrovné... A nějaké ovládání přes F4? Vůůůbec.. Vím, že se nějak dá nastavit vlastní HUD panel, kde budou použité moje ovladače, ale zatím nevím jak ani jsem k tomu nikde nic nenašel :(
K tomu variabilnímu vzduchu, to mám už teď, ono bohužel asi nejde zjišťovat délku vlaku, ale vzhledem k tomu, že se dá celkem spolehlivě určit, že 460 bude vždycky jezdit jenom se 460 a 063, tak se to dá počítat z hmotnosti, resp. mám udělanou nějakou "primitivní indikaci soupravy" kdy pošlu na zadní mašinu dotaz na složení, a ona odpoví "460" a každá 063, co si to přečte, tak k tomu přidá "+063" a každá další 460 "+460" takže ve finále mi vyleze string třeba "460+063+063+063+460" který se dá díky těm +kám jednodušše dělit na jednotlivé části a počítám tím třeba kolik vzduchu má ubýt při otevření dveří atd., plus se to zobrazuje na METRAckym rychloměru v počtu náprav, kde to jakoby simuluje, že si to METRA pamatuje :) Ale to už jsou takový píčovinky... :mrgreen:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od Roman »

JachyHm píše:ono bohužel asi nejde zjišťovat délku vlaku
GetConsistLength() :?: :?: :?:
Uživatelský avatar
JachyHm
Příspěvky: 128
Registrován: stř 08. říj 2014 17:43:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od JachyHm »

Roman píše:GetConsistLength() :?: :?: :?:
No, tak teď fakt nevím, jestli je chyba u mně, nebo má 4 vozová jednotka 21 metrů... Nebo je to v nějakých Britských divnomírách? :?: :shock:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od Roman »

Podle manuálu v metrech...
Uživatelský avatar
JachyHm
Příspěvky: 128
Registrován: stř 08. říj 2014 17:43:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna JachyHm

Příspěvek od JachyHm »

Roman píše:Podle manuálu v metrech...
Pak dělám něco špatně, protože u 4 vozové jednotky mi to vrací přesně "21.632" :?
Odpovědět