Dílna Hekl

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Povodny model pre trainz vymodeloval Glocky, ktory ho poskytol pre RW:
Obrázek Obrázek
Moja malickost tomu dala vsetky tie omacky potrebne pre fungovanie v RW+nejake drobne upravy. Ostava uz len hodit na kolaje a animovat dvere. Model ako taky je na to pripraveny.
Mraca121
Příspěvky: 85
Registrován: ned 10. úno 2013 19:20:55

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Mraca121 »

Další vagónek do souprav - to je dobře. :) :)
malard
Příspěvky: 65
Registrován: úte 10. lis 2009 19:40:26

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od malard »

Paráda! Ty odlesky jsou super. :) Jinak zvuk dvěří nahraný máš? Že bych případně nahrál. :)
Uživatelský avatar
M@ster
Příspěvky: 164
Registrován: pát 18. lis 2011 16:36:21
Bydliště: Berlin
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od M@ster »

Jo jako vzdy moooooc Pekny. ;)
erikmir
Příspěvky: 32
Registrován: sob 29. zář 2012 13:24:04

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od erikmir »

Chlapi, musím povedať, že tie gorily ste vyladili do detailov :D
Dneska som išiel s 9 vozovým rýchlikom, rozbiehal som sa zo stanice a začal mi strielať jednosmerný hlavný vypínač. Najprv som myslel, že to bola sklzová ochrana, ale aj keď som sa rozbiehal na nižšie prúdy a pieskoval, tak aj tak stále to isté. Rozopol mi asi 8-krát. Urobil som aj kratšie video z toho (začal som natáčať asi po 6 nepodarených rozbehoch)
Našťastie som to opravil a nemusel som pýtať náhradné HDV. V cieľovej stanici som mal asi 7 minút sekeru.

Tu je aj video: http://www.youtube.com/watch?v=tqdv2_Ro ... e=youtu.be
Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 587
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od kuboss »

No jo, samocinka HV nebola tak uplne uvolnena :D ale tak pridalo na realite :D
erikmir
Příspěvky: 32
Registrován: sob 29. zář 2012 13:24:04

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od erikmir »

Aha, takže chyba obsluhy a nie porucha :D ale zišla by sa kontrolka ako na 151, ktorá svieti ked je v prevodniku vzduch.
AirVolk

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od AirVolk »

Žiadnu kontrolku netreba. Tam máš dva manometre to bohate stačí. Ani v reále tam nemáš žiadnu kontrolku na EDB. Máš tam len signalizáciu , že HDV sa preplo do režimu B , brzda. ALe či máš, alebo nemáš naplnený prevodník na to máš manometer. A keď už sme pri reále, tak naplnenie prevodníka ti nevypne HV, ale zhodí ti výkon do nuly, pretože sa nože s polohy J prepnú do polohy B.
erikmir
Příspěvky: 32
Registrován: sob 29. zář 2012 13:24:04

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od erikmir »

Tak nabudúce už aspoň budem vedieť. Ešte sa spýtam, načo slúži pakeťák naľavo od prepínača ventilátorov ?
AirVolk

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od AirVolk »

To je automatika pieskovania, ktorá v RW nefunguje.
AirVolk

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od AirVolk »

Funguje to tak, že na základe prúdových rozdielov na sklzových relé , ti vyhodnocuje sklz. Akonáhle relé zaznamenajú sklz tak automaticky zapieskuje dokiaľ sa prúdové rozdiely zase nedajú do normálu.....Porovnáva sa navzájom vstup a výstup oboch motorových skupín..

Čo sa týka kaby na 151, tak bol by to veľký problém upraviť kab 350 a tých zopár budíkov dať preč?
Vlastik

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Vlastik »

Čo sa týka kaby na 151, tak bol by to veľký problém upraviť kab 350 a tých zopár budíkov dať preč?
No problém by to nebyl ,ale je třeba si uvědomit jednu věc ,že pokud bude dělat kabinu někdo jiný (né spolek od Hekla ) tak se bude muset zase všechno překopat (myšleno názvosloví ),protože každý si to pojmenuje jinak a i animace a tudíž by se musel komplet předělat jak script tak i blueprint.
Pokud by Hekl dal k dispozici zdroják kabiny ,tak by to ušetřilo min ,70 %práce a skripta by se mohly zachovat ,pak by defakto stačilo jenom přeházet ovládací prvky v kabině a potáhnout novou texturou ,jinak asi by v tom problém nebyl ,ale jak píše Michal nejsou lidi .
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Roman »

Vlastik píše:
Čo sa týka kaby na 151, tak bol by to veľký problém upraviť kab 350 a tých zopár budíkov dať preč?
No problém by to nebyl ,ale je třeba si uvědomit jednu věc ,že pokud bude dělat kabinu někdo jiný (né spolek od Hekla ) tak se bude muset zase všechno překopat (myšleno názvosloví ),protože každý si to pojmenuje jinak a i animace a tudíž by se musel komplet předělat jak script tak i blueprint.
Pokud by Hekl dal k dispozici zdroják kabiny ,tak by to ušetřilo min ,70 %práce a skripta by se mohly zachovat ,pak by defakto stačilo jenom přeházet ovládací prvky v kabině a potáhnout novou texturou ,jinak asi by v tom problém nebyl ,ale jak píše Michal nejsou lidi .
Už asi před dvěma lety se Hekl vyjádřil v tom smyslu, že zdroják je k dispozici případným zájemcům ;) .
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Ano, ponuka plati, len sa obavam, ze je to k nicomu a nik sa nenajde. Zhodili sme sa v tom, ze sa treba pohnut z miesta a nebudeme ten kab 15x riesit, hoci v plane bol. Caka nas hromada x6x vselijakych verzii....
Vlastik

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Vlastik »

Michal píše:Ten skluz by se asi dal ošetřit. Zkusím to.

Kabina 151 - velký problém to je. Nejsou lidi. :mrgreen: Já mám i nafocenou originál kabinu pro 150.2.
Já mám foto zase ze 151 ,tak snad by se to dalo dát dohromady ,záleží na tom jak složitě to mají hoši udělané na 350 ,ale v zásadě jde o to přeházet pár prvků a zbytek domodelovat,což tak moc práce nezabere,možná by stálo zato si stím trochu vyhrát a naanimovat všechno,i větrák,ovšem záleží na tom jak Michal bude chtít se moc vrtat ve skriptech ,protože na obou je už i automatika ,což by bylo asi záhodno zapracovat. :lol:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Roman »

Vlastik píše:
Michal píše:Ten skluz by se asi dal ošetřit. Zkusím to.

Kabina 151 - velký problém to je. Nejsou lidi. :mrgreen: Já mám i nafocenou originál kabinu pro 150.2.
Já mám foto zase ze 151 ,tak snad by se to dalo dát dohromady ,záleží na tom jak složitě to mají hoši udělané na 350 ,ale v zásadě jde o to přeházet pár prvků a zbytek domodelovat,což tak moc práce nezabere,možná by stálo zato si stím trochu vyhrát a naanimovat všechno,i větrák,ovšem záleží na tom jak Michal bude chtít se moc vrtat ve skriptech ,protože na obou je už i automatika ,což by bylo asi záhodno zapracovat. :lol:


Že by na dvojkách byla automatika, tak o tom tedy nevím :) . Je tam automatický rozjezd při navoleném proudu na předvolenou rychlost, ale tomu bych neříkal automatika ....
AirVolk

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od AirVolk »

Pošlite mi fotodokumentáziu a aj zdroják. Pozriem sa na to.
Vlastik

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Vlastik »

Michal píše:Pro případ ztráty kódu máš možnost se přepnout do manuálu, tak jako v reálu. Výpadek musíš čekat při každém průjezdu okolo návěstidla. ;) Pokud vím, tak ani reální fírové to neženou na hranici maximální rychlosti, právě proto, že pak není moc času na adekvátní reakci. Takže místo 160 jeď cca 150 a pak nebudeš stát na každé mezi. :mrgreen:
Nedalo mi to a vytáhnul jsem z pomůcek co jsme měli ,a Michale ale pravda je trochu jiná ,a to je ten případ kdy jsem na to upozornoval ,že při delší vzdálenosti mezi návěstidly a ztrátou kodu ,se automaticky na modelu vyběhne křivka na 120 km/h ,a jediné co mohu udělat ,je to že mi mašina samočinně začne brzdit ,nešlo mi totiž do hlavy to že by strojvedoucí byl pořád nalepen na pultu a mačkal man ,takže možná by to stálo zapracovat do scriptů ,jenom se divím že na to nikdo neupozornil ,nikdo s 350 nejezdí více jak 120 km/h ,na trati kde je jsou návěstidla déle od sebe ?
Pomůcka říká toto:
9. Maximální rychlost podle návěstních znaků
Návěstní znaky mají tyto maximální povolené rychlosti:
 ZELENÁ (NO3) - 160 km/h při stabilním přenosu a 120 km/h při nestabilním přenosu;
 ŽLUTÁ (NO1) - 120 km/h;
 MEZIKRUŽÍ (NO4) - 40, 60, 80, 100 km/h (u ČD i 120 km/h);
 ČERVENÁ (NO2) - 40 km/h;
 bez přenosu - 120 km/h.
Je-li na návěstní opakovač do 5 sec po starém přenesen nový návěstní znak, pro který je maximální rychlost menší než
dosud platná maximální rychlost, pak je nutnost snižování rychlosti indikována na displeji. VZ1 začne modelovat brzdnou
křivku pro novou maximální rychlost. To se stane v případě, že opakovač přenáší povážlivější návěst nebo při rychlosti nad
120 km/h dojde ke ztrátě kódu.
Na povinnost snižování rychlosti je strojvedoucí upozorněn pomalu kmitajícím indikátorem NO10. Na displeji se snižuje
postupně maximální rychlost podle brzdné křivky. Strojvedoucí musí konat taková opatření, aby rychlost byla pod
generovanou křivkou.
Během modelování křivky může strojvedoucí přepnout zabezpečovač na MANUÁL (je-li mezi starým a novým znakem delší
doba než 5 sec, zavede se MANUÁL automaticky; též při vzniku smyku či skluzu při modelování brzdné křivky dojde
k automatickému přepnutí).
V případě přenosu znaku, který dovoluje vyšší rychlost je změna na displeji skoková.
Při ztrátě kódu platí poslední maximální rychlost 23 sec, je-li max. rychlost jako na nekódované trati (tj. 120 km/h). Při vyšší
rychlosti se generuje brzdná křivka na rychlost 120 km/h
V případě nejasností klidně natočím video.
Naposledy upravil(a) Vlastik dne čtv 20. úno 2014 17:44:43, celkem upraveno 2 x.
Vlastik

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Vlastik »

AirVolk píše:Pošlite mi fotodokumentáziu a aj zdroják. Pozriem sa na to.
Mohu to také zkusit ,nějákou praxi už mám.
AirVolk

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od AirVolk »

Vlasto funguje to dobre.......Keď idem s vlakom 140km//h a stratím kód okamžite musím dať manuál, alebo rýchlo brzdiť a to mi ver dosť razantne , inak s končím s NZ2 až na nule....
Odpovědět