Dílna Hekl

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Jurajs_89 »

Jasne, cim mene prebito, tim rychleji pryc. Ja to beru podle traxxe, ale predpokladam, ze by to melo byt ve smes stejne.
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Roman »

No, stará nespolehlivá dakovka je trochu něco jiného než moderní elektronicky řízené brzdné systémy :D. Není horší brzda (snad krom Matrosov). Šílená náchylnost na přebití je známá věc :) . Proto se na lokomotivách naší produkce používalo nastavení jak má Michal na videu.
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Jurajs_89 »

Uz mlcim....
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Dr.Energy
Příspěvky: 12
Registrován: úte 27. led 2015 14:50:21

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Dr.Energy »

Mám se tešit i na ARR? :mrgreen:
erik227
Příspěvky: 11
Registrován: pát 26. pro 2014 11:48:06

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od erik227 »

zdravím ako mám spojazdniť na 151-350 reflektor :?:
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od KaMat »

erik227 píše:zdravím ako mám spojazdniť na 151-350 reflektor :?:
Hlavně záleží jakou máš verzi hry.
erik227
Příspěvky: 11
Registrován: pát 26. pro 2014 11:48:06

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od erik227 »

Ts 2013
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Hekl338 »

Tam ti reflektor svietit nebude a zrejme ani nebude model fungovat ako ma. Warez verzie nepodporujeme.
Ondráš
Příspěvky: 5
Registrován: pát 22. bře 2013 14:59:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Ondráš »

Musím uznat,že je to asi to nejlepší (hlavně české) co jsem do téhle hry viděl. Autorovi (autorům) patří velké uznání za snažení a trpělivost to vše nascriptovat a rozchodit.

Když už si tak hrajete s tou brzdou,tak určitě vše dle reálu. Pěkně ven a odcucat soupravu :D . A když už je to do těch detailů co tak jízda v N-ku :?: Bylo by to super zpestření brzdit BP-čkem :lol:

A ještě dotaz - Třeba na 350-ce mě docala vadí,že jakmile přejdu ze stanoviště na stanoviště ovládací prvky se vrátí do své "základní" polohy (světla,osvětlení, OBE) . Nešlo by to udělat tak,aby si pamatovaly svou poslední polohu ?
Pro zjednodušení a rychlejší obrat - je přece zbytečné furt dávat brzdič do závěru, protože když vypnu řízení zaúčinkují mi inverzní ventily :D :D
...PS]_sCooBy10
Příspěvky: 11
Registrován: ned 15. bře 2015 11:27:01
Bydliště: Prešov

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od ...PS]_sCooBy10 »

ahojte potreboval by som pomoc na priloženom vagone nemam spojovač a potrebujem pomoc ako ho tam dostať


Obrázek
Vlastik

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Vlastik »

A ještě dotaz - Třeba na 350-ce mě docala vadí,že jakmile přejdu ze stanoviště na stanoviště ovládací prvky se vrátí do své "základní" polohy (světla,osvětlení, OBE) . Nešlo by to udělat tak,aby si pamatovaly svou poslední polohu ?
Je to správný postup protože při jakékoliv změně je potřeba sebou klíč k řízení a udělat několik kroků než se dá přejít na druhé stanoviště ,takže vlastně všechno znovu nahodit.Proto se kolikrát při jednoduchém posunu ani na druhé stanoviště nepřecházelo aby se nezdržovala doprava viz Hlavní n.

To Michal:
myslím že TS od verze 2014 podporuje klasicky dvě verze kabin ,pokud si vezmu řadu class 91 od DTG tak každá strana lokomotivy má jiné čelo a funkční i prvky.Jinak by to nebylo možné provozovat.
Ondráš
Příspěvky: 5
Registrován: pát 22. bře 2013 14:59:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Ondráš »

Ad Vlastik :
U elektriky je třeba ty kroky udělat, bo srojovna. A nejsem si jist jak by zareagovalo dejme tomu eso na vypnutí řízení se zaplým HV a zvedlými sběračí. Nejspíš by zareagovalo jak po stisku "hřibu" ne :?: . Myslím,že HV by se odpojil,protože ovládací obvod HV hlídá i zaplé řízení 1. nebo 2. stanoviště,ne ? .Sběrače by šli potom dolů, odpojení,uzemnění, ne ?
K tomu pohybu po 350-ce -
Nevím jak je na tom Mirel , neměl jsem ho ještě nikde ,ale pamatuje si při přechodu nastavený režim,ne ?
U elektriky - sběrač, HV, řízení, ne ?
O dalších okolnostech jako kopresor a ventilator se asi nemá cenu bavit,že AAA ;) ?

Je jedno světla se mi zdá,že byly vždy nezávisle na řízení (teď je to moderní dávat závisle na klíči řízení a jinak se rozsvítí jen "obsazení vozidlo") ,stejně jako přístroje,osv. kabiny, ventilátorky.

K tomu OBE1 - je vlastně jedno v jaké zůstane poloze přeci. Stačí jen vypnout řízení.Není třeba s tím stále verglovat. Viz princip BSE ,ale neříkám,že je to správně dle obsluhy lokomotivy.
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od kiski »

Vlastik - tipujem, že Class 91 od DTG má vlastne len SingleCab, ktorý je ale vymodelovaný ako dve rozdielne stanovištia. Preto pri prechode jedno vyzerá inak ako to druhé... Alebo sa mýlim??
Braňo
Vlastik

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Vlastik »

Ondráš píše:Ad Vlastik :
U elektriky je třeba ty kroky udělat, bo srojovna. A nejsem si jist jak by zareagovalo dejme tomu eso na vypnutí řízení se zaplým HV a zvedlými sběračí. Nejspíš by zareagovalo jak po stisku "hřibu" ne :?: . Myslím,že HV by se odpojil,protože ovládací obvod HV hlídá i zaplé řízení 1. nebo 2. stanoviště,ne ? .Sběrače by šli potom dolů, odpojení,uzemnění, ne ?
K tomu pohybu po 350-ce -
Nevím jak je na tom Mirel , neměl jsem ho ještě nikde ,ale pamatuje si při přechodu nastavený režim,ne ?
U elektriky - sběrač, HV, řízení, ne ?
O dalších okolnostech jako kopresor a ventilator se asi nemá cenu bavit,že AAA ;) ?

Je jedno světla se mi zdá,že byly vždy nezávisle na řízení (teď je to moderní dávat závisle na klíči řízení a jinak se rozsvítí jen "obsazení vozidlo") ,stejně jako přístroje,osv. kabiny, ventilátorky.

K tomu OBE1 - je vlastně jedno v jaké zůstane poloze přeci. Stačí jen vypnout řízení.Není třeba s tím stále verglovat. Viz princip BSE ,ale neříkám,že je to správně dle obsluhy lokomotivy.
Co je potřeba pro přechod na druhé stanoviště udělat tak to jsem rozepisoval v jiném vlákně hlavně pro ty co je to zajímalo takže pokud s tím máš problém ,tak proštuduj tohle vlákno kde se můžeš samozřejmě vyjádřit:
http://www.railsimulator.simtrains.eu/v ... =29&t=1094
Nemá smysl zde se více o tom rozepisovat pokud to není zapracováno v modelu pro které prioritně to vlákno slouží.
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od kiski »

Michal, si naozaj frajer... ešte sa musím veľa učiť... ;)
Braňo
Jirka
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 19. čer 2008 12:33:03

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Jirka »

Pěkná práce, ale určitě to bude chtít poladit zvuky, minimálně lepší nahrávky s větším vzorkováním, tohle mi přijde jako 11khz co se používalo v MsTs.

Nahrávky máme na 2x163 a 362.Mám verze se šroubovym a pístovym kompresorem.
horor4
Příspěvky: 144
Registrován: pát 11. úno 2011 21:22:11
Bydliště: Starý Plzenec

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od horor4 »

Pěkné to nemá chybu. :o
Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 587
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od kuboss »

Pekné! Bude to klenot ;) mimochodom, uz iba debugujes, alebo este ides nieco skriptovat?
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Jurajs_89 »

Pripada ti, ze jizda jen v nouzovem rezimu je uz vse, co tam bude? :roll:
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 587
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od kuboss »

Vludnost clenov fora sa opat raz nezaprela :roll: je to testovacia jazda, pre mna ukazka ze to jazdi. To neznamena, ze ostatne rezimy jazdy nefunguju ;) kazdopadne dakujem za odpoved
Odpovědět