Dílna Hekl

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Josef72 »

Máš to pěkné. Není nad autora s citem pro textury.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Narazil som na jednu zaujimavost, myslim ze Vlastik tu uz pred casom ukazoval podobny problem:
Obrázek Obrázek
Podla pozicie slnka nasvieteny bok je nasvieteny logicky, ovsem nenasvieteny, vznika tam ta tmava cmuha, ktora nedava nejaku logiku preco. Cele to ma spolocnu smooth skupinu, vertexy su pozvarane, material je TrainBasicObjectDifuse.fx(konecne sa mi podarilo prist na to, ako tam funguje cierna alfa). V msts to nerobi, v trainze tiez nie. Neviem, ci na to existuje nejaky figel, alebo to mam brat tak, ze jednoducho lepsie to nebude :roll: Vznika to len pri urcitych uhloch nasvietenia. Este doplnim, ze shaderom to nie je, to iste robi aj pri zakladnom texdiff. Takze bud sa musi specificky model pozvarat, alebo chyba RW.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Josef72 »

Podle mě je to hrou. Podobných "srágorovin" jsem si užil i s obyčejnými baráky. Někdy mi docházelo k deformaci objektu ( vizuálnímu), když jsem v 3D programu použil funkci "Bevel" nebo "Extrude" na podobjektové úrovni ( polygon ). Musel jsem volit jiný postup a pak to bylo ok. Záhada.

Nepomůže modifikátor "Edit normals", nebo jak se jmenuje ?
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

No poskusam este kadeco, lebo uz som vselijako tu cast clenil, zvaral, odzvaral, uz si pripadam ako v kocurkove :mrgreen: To je asi to jedine totiz, co ma brzdi. aby som sa venoval tvorbe blueprintu na engine, zatial je to scenery objekt pre jednoduche testovanie .
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Takze skusil som snad vsetko,no bez vysledku. Neviete niekto o nejako zahranicnom fore? Pamatam si raz davnejsie bolo nejake nemecke forum, kde bolo dost akt. modelarov, len akosi ho nemozem najst. Vdaka.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Josef72 »

Jack.Grave
Příspěvky: 116
Registrován: úte 02. bře 2010 4:51:40
Bydliště: Praha

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Jack.Grave »

:arrow: hekl338, nekde jsem četl,že to má cosi společného se stencil shadow, který by se podle nepotvrzených zvěstí něměl v RW3 objevit. Jiná možnost je vypnout stíny, některý modely zase dělají neplechu za tmy.Mají takový podivný "kovový lesk" což je snad záležitost alfa kanálu (nerozumim oč se jedná skinovaní nerozumim ani zamák. Jack
PS Hlavně je to snad již reportovaný bug. J
"Grau, teurer Freund, ist alle Theorie" J.W Goethe
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Josef72 »

Určitě to souvisí s tím, jak v současnosti funguje osvětlení ve hře. A to bude od nové verze zcela překopané plus nový engine. Počkal bych na září.
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Jurajs_89 »

Omlouvám se za OT, ale snad nikdy jsem se netěšil na září jako teď.
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Dobre, vdaka za reakcie. Je fakt, ze ktovie, co bude po update. Ja len dufam, ze tie shadery ako take budu stejne, nerad by som sa opat trapil skusanim, ktory sa ako sprava :D Urobim si animacie stieracov a pockam.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Hekl338 »

Cim viac na to pozeram, asi je ozaj najvyssi cas exportnut nejaku 36x, kvoli jednoduchosti. K blueprintu ma hadam niekto dokope, lebo to je v mojom pripade to najhorsie.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

Hekl338 píše:Cim viac na to pozeram, asi je ozaj najvyssi cas exportnut nejaku 36x, kvoli jednoduchosti. K blueprintu ma hadam niekto dokope, lebo to je v mojom pripade to najhorsie.
To by jsme do kupy daly..... Pokud zatím oželíme součinnost BSE-EDB a ARR ( musí se napsat v lua skriptu ) , tak můžeme vycházet z mého nastavení BR 143 . BSE umím nadefinovat a trakční charakteristiky naklepem v excelu, to je pohoda ;) . Jen jsem zatím nezkoušel nezávislé nastavení ovládání sběračů, tedy aby se sami nepřepínaly v závislosti na směru jízdy.
( možná by mohli moderátoři přesunout poslední příspěvky tam, kam patří... )
Vlastik

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Vlastik »

Jen jsem zatím nezkoušel nezávislé nastavení ovládání sběračů, tedy aby se sami nepřepínaly v závislosti na směru jízdy.
Něco jako je zde ;) :
http://www.youtube.com/watch?v=Swp-aS7X ... u_in_order
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Tak vdaka Romanovej pomoci som pochopil ako funguje svetlo v RW. Skusil teda nasvietit model lampy:
Obrázek
Myslite, ze je ok?
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Roman »

Dobrý....
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Tak este druha:
Obrázek
Akurat neviem, ci ma zmysel spravit aj verziu po troch lampach, ako bola predosla verzia. Trafit to svetlo v editore je o nervy :mrgreen:
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Josef72 »

Taky pěkný. Poslední dobou tady docela slušně svítíme :).
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Roman »

Josef72 píše:Taky pěkný. Poslední dobou tady docela slušně svítíme :).
To jo. Aby to nedpadlo tak, že do čs prostředí budeme mít jen lampy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Josef72 píše:Taky pěkný. Poslední dobou tady docela slušně svítíme :).
Niekde musim zacat :mrgreen: Mne robi stale najvacsi problem blueprint, takto ho aspon precvicim. Mam este jednu lampu, tak skusim ozivit aj tu.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

A posledna lampa, co mam:
Obrázek
Asi bude treba trochu zladit texturu s farbou svetla.
Odpovědět