Stránka 36 z 93

Re: Dílna Hekl

Napsal: stř 15. říj 2014 19:27:52
od Hekl338
Zaciname spravne svieit:
Obrázek

Re: Dílna Hekl

Napsal: stř 15. říj 2014 19:49:47
od horor4
No pěkné ;)

Re: Dílna Hekl

Napsal: stř 15. říj 2014 22:06:42
od kuboss
nádhera 8-) system svietenia bude ako u x5x? (pozicne, halogen, dialkove)? Mimochodom, este relativne davno som videl x6x screen s ledkovymi pozickami, existuje taka verzia?

Re: Dílna Hekl

Napsal: čtv 16. říj 2014 6:40:09
od slowly
V YT :) . Pěkný to máte.

Re: Dílna Hekl

Napsal: čtv 16. říj 2014 16:21:09
od kuboss
Chlapci vy ste ako vino... od modelu k modelu lepsi a lepsi!

Re: Dílna Hekl

Napsal: čtv 16. říj 2014 16:41:14
od Robo
Otázka modelu to najskôr nebude, tie sú nejaký ten piatok rovnaké. 8-)

Re: Dílna Hekl

Napsal: čtv 16. říj 2014 18:47:17
od kuboss
myslel som celkovo model lokomotivy x6x v hre. Myslim ze to z toho jasne vypliva ked sa bavime o scriptoch :)

Re: Dílna Hekl

Napsal: sob 18. říj 2014 8:18:50
od sawipa
Zdravím,

mám pár dotazů:

a) kdy bude pravděpodobné datum vydání x6x
b) pokud je problém ve zvucích, tak proč je nepoužijete z MSTS, když jsou dávno hotové
c) proč si neuděláte účet na PayPal ať Vám můžeme něco poslat ;)

Prosím o jejich zodpovězení.


Děkuji

S pozdravem

Patrick :ugeek:

Re: Dílna Hekl

Napsal: sob 18. říj 2014 9:45:15
od Dusan
Předpokládám, že následující PDFko znáte, ale pro jistotu ho sem dávám, kdyby se při vývoji hodilo:
http://telegrafroad.sweb.cz/71em_verze1.pdf
Je to 160stránkový manuál k lokomotivě 363.5 ;)

Michal píše:Systém bude obdobný. Tady jsem udělal malou ukázku:
http://youtu.be/fpd4aElQZv4
Na rozdíl od x5x pokud tady spálíte jednu halogenku v reflektoru, tak budete moct použít nouzové polohy reflektoru. ;)
Bohužel YouTube tomu dalo na frak degradací kvality. Nevím, kde je problém. :cry:
Světla jsou super. Napadlo mě, jestli někdo ví, jak moc/jak daleko mají ta světla v jednotlivých režimech svítit.
Třeba u existujících x5x mi připadá, že v první poloze jsou tak slabá, že nemá prakticky cenu je vůbec používat, takže pořád jezdím jenom s dálkovými, což asi není moc realistické...

Re: Dílna Hekl

Napsal: sob 18. říj 2014 12:42:14
od Hekl338
K svetlam sa vyjadrim ja. Bola to moja poziadvaka, z dovodu, ze kuzel nasvecoval neprimerane cez den objekty a povrch, coz nevypadalo moc realne. Preto je tlmeny reflektor nastavny tak malo, aby sa dalo jazdit cez den trojbodovym osvetlenim a nenasvecovalo to vsetko okolo. Takze je to isty kompromis. Dialkovy reflektor je nastaveny podla realu.

Re: Dílna Hekl

Napsal: sob 18. říj 2014 15:29:31
od Dusan
Díky za vysvětlení!

Re: Dílna Hekl

Napsal: ned 19. říj 2014 12:16:56
od Hekl338
Kebarko poskytol dalsie zdrojove subory od svojich modelov, za co mu patri vdaka. Tu je vysledok vcerajsieho snazenia, konkretne vozen Eanos:
Obrázek Obrázek Obrázek
Model dostal tradicne 5 stupnovy LOD. Nakaldov je celkom 8:drevo1, drevo2, srot, uhlie,ruda, repa, piesok, strk, poslednych 5 menovanych ma nakladku animovanu. Eanosov bude viac, z tohto modelu sa bude vychadzat. Nasledovat budu Falls,Smmps a Hadgs. Nejaky termin vydania netusim, pretoze je toho celkom dost, takze az po dokonceni vsetkeho.

Re: Dílna Hekl

Napsal: ned 19. říj 2014 12:26:10
od juros
Parada! Tak drzim palce.

Re: Dílna Hekl

Napsal: ned 19. říj 2014 12:41:27
od kuboss
Vyzera to super, nech sa dari! Inak mam otazku po ktorej budem vyzerat asi ako idiot, ale animovana nakladka repy, strku... neda sa v hre nakladat iba uhlie a kontajnery? Alebo to bude urobene na sposob uhlia?

Re: Dílna Hekl

Napsal: ned 19. říj 2014 21:44:07
od 750225lentilka
Čiliže v praxi to je tak, že přijedu k bodu nakládky s vozem, který má nedefinován náklad písku a naloží se písek, když k tomu samému bodu přijedu s vozem na uhlí naloží se uhlí?

Re: Dílna Hekl

Napsal: pon 20. říj 2014 17:42:29
od Hekl338
Nuz to musi niekto potom vymodelovat rozne nakladacie body:D V tomto pripade slo len o to, aby uz vozne boli pripravene.

Re: Dílna Hekl

Napsal: pon 20. říj 2014 20:28:59
od 750225lentilka
Tak to je super! Tohle mně šíleně štvalo v TRS, že tam se nakládalo zboží podle definice nakládacího podu, nikoliv vagonu...Takže ve hře miliarda variant nakládacích bodů a bylo to na zcvoknutí :D :D

Re: Dílna Hekl

Napsal: stř 22. říj 2014 21:06:52
od kiski
Slušný progres... ;)

Re: Dílna Hekl

Napsal: stř 22. říj 2014 21:32:37
od kuboss
Zaujimava vychytavka :P napadla ma jedna vec ohladom toho svetelneho kuzela - da sa to spravit tak ako u vR masin, ze sa plynule kuzel objavuje a zase straca podrzanim klavesovej skratky? Je to iba rozdielny script alebo na to treba aj nieco dalsie..?

Re: Dílna Hekl

Napsal: úte 28. říj 2014 21:44:40
od kuboss
dost dobre.. Spravis nam k tomu aj nejaky popis? ze co preco a ako? :))