RW2 UKTS Freeware Packs

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
Jack.Grave
Příspěvky: 116
Registrován: úte 02. bře 2010 4:51:40
Bydliště: Praha

RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od Jack.Grave »

Před několika dny byly vydány UKTS Freeware Packs http://www.uktrainsim.com/FreewarePacks a to v kategoriích:
Assets: Block & Lofts #1, Commercial #1(obchoní centra atd), Housing #1(obytné domy), Railway Buildings #1(Hradla a jiná železniční infrastruktura)
Roling Stock (UK): UK Carriages #1, UK Classic Diesel and Electric #1, UK DMUs, EMUs, Railcars and Trams #1, UK Modern Diesel and Electric #1, UK Steam #1, UK Wagons #1
Vydal to Jim Nobbs (nobkins) autor RW Decal.
Je tady možnost připojit se i s CZ materialem, protože jsou v plánu EU balíčky. Pokud by byl zájem pošletemi SZ pošlu linky na vydaný balíčky, nebo se můžem domluvit na překladu manuálů do EN a jejich zveřejnění na UKTS FP. Jack
"Grau, teurer Freund, ist alle Theorie" J.W Goethe
Uživatelský avatar
750225
Příspěvky: 32
Registrován: úte 08. pro 2009 18:52:26

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od 750225 »

joo tak to vypadá zajímavě..ale to stahování...chcu jednotky ale sem až na 150 pozici :( holt čeking no...snad to o půlnoci bude volnější :D
horor4
Příspěvky: 144
Registrován: pát 11. úno 2011 21:22:11
Bydliště: Starý Plzenec

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od horor4 »

Nejlepší je to dopoledne to jsi tak 17 až 30 :lol:
mube
Příspěvky: 86
Registrován: ned 16. lis 2008 17:06:31
Bydliště: Česká Třebová

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od mube »

Stahování je hrůza a děs. rychlost 5 kb/s je na dlouho(116MB celou noc). Po celonočním stahování jsem plný očekávání nainstaloval sadu textur a přidal do objektů skrz modrou kostku. Jenomže se mi nic neukázalo. Žádné nové textury se neobjevili. Nemáte někdo nějaký nápad, kde je chyba.Vím, že balík je úspěšně nainstalovaný.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od Josef72 »

Jaký textury ?
mube
Příspěvky: 86
Registrován: ned 16. lis 2008 17:06:31
Bydliště: Česká Třebová

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od mube »

mají tam sadu textur povrchu.Mrkni na odkaz: http://www.uktrainsim.com/FreewarePacks ... nTextures1
V editoru jsem je nenašel ani v texturách a ni v objektech.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od Josef72 »

Textury povrchu se ti neobjeví. Ty jsou napevno nastaveny v blueprintu a nelze je přidávat jako ostatní objekty. Musel bys použít program RW tool a upravit si blueprint s texturami. Je to trochu složitější na zorientování, ale jde to. Je otázkou, zda to za tu práci stojí.
Vlastik

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od Vlastik »

Textury povrchu se ti neobjeví.
no měli by se objevit,neboť k samotným texturám jsou i blueprinty seznamu textur ,bohužel taky jsem toto stáhl a textury se ve hře nezobrazují,obětoval jsem tomu 7.hodin downloadu a k ničemu.jediné možné asi vysvětlení je že ta sada byla vydána ještě pro klasické RW2,a v RW3 díky změně engine terénu to nefunguje.Všelijaké experimenty byly neúspěšné,nebot u všeho je zadaná nějáká cesta.
Bohužel ale toto nemohu posoudit neb RW2 jsem hloupě smazal a jakékoliv zálohy mi stejně aktualizují na RW3.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od Josef72 »

V návrhu trati si přeci definuješ, jaké textury budou použity. A jiné do své mapy nedostaneš bez uvedeného nástroje RW tool. Nmůžeš v jedné trati používat třeba tři sady textur, i když mají svůj blueprint, jelikož v návrhu tratě sis uvrdl pouze jeden blueprint textur povrchu. Víc jich tam prostě nedostaneš.

S RW2 nebo RW3 to nemá co dělat. To bylo vždy stejné.
mube
Příspěvky: 86
Registrován: ned 16. lis 2008 17:06:31
Bydliště: Česká Třebová

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od mube »

podle seznamu textur a jejich náhledů si myslím ,že to za to stojí. Je tam celkem dost použitelných textur.
Jak můžu ty textury přidat přes RW tools do stávající trati?
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od Josef72 »

Nikdy jsem to nedělal, ale logicky bych postupoval takto. Otevřel bych si v RW tool blueprint který používáš ( asi Kuju/RailSimulator ) a stejně tak bych otevřel blueprint s texturami, který sis stáhnul. A odtud bych je nakopíroval do blueprintu, který používáš ve hře.

Blueprint s texturami vlastně funguje tak, že do něj přidáváš textury, které sis vytvořil. Zadáváš cestu k texturám, zda obsahují Wang čtverce, sezónní textury, procedurální textury apod. Tady sem nakopíroval z RW tool ( Textur.bin) tu část, která podle mne definuje jednu texturu.




<cMixTexDescriptor d:id="20872904">
<BaseTextureName d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\Environment\Terrain\Grass\Meadow000</BaseTextureName>
<BaseSpringTextureName d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\Environment\Terrain\Grass\Grass002</BaseSpringTextureName>
<BaseSummerTextureName d:type="cDeltaString"></BaseSummerTextureName>
<BaseAutumnTextureName d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\Environment\Terrain\Grass\Grass002</BaseAutumnTextureName>
<BaseWinterTextureName d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\Environment\Terrain\Grass\Meadow000_Wi</BaseWinterTextureName>
<DisplayName d:type="cDeltaString">Meadow</DisplayName>
<LocalisedDisplayName>
<Localisation-cUserLocalisedString>
<English d:type="cDeltaString">Meadow</English>
<French d:type="cDeltaString">Prairies</French>
<Italian d:type="cDeltaString">Prato</Italian>
<German d:type="cDeltaString">Wiese</German>
<Spanish d:type="cDeltaString">Pradera</Spanish>
<Dutch d:type="cDeltaString"></Dutch>
<Polish d:type="cDeltaString"></Polish>
<Russian d:type="cDeltaString">Луг</Russian>
<Other/>
<Key d:type="cDeltaString"></Key>
</Localisation-cUserLocalisedString>
</LocalisedDisplayName>
<Wang d:type="cDeltaString">eTrue</Wang>
<FloraIndex d:type="sUInt32">5</FloraIndex>
<FloraDensity d:type="sFloat32" d:alt_encoding="000000403333D33F" d:precision="string">0.3</FloraDensity>
<Category d:type="cDeltaString">eFields</Category>
</cMixTexDescriptor>
Vlastik

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od Vlastik »

Nikdy jsem to nedělal, ale logicky bych postupoval takto.
No tak Josef měl jsi pravdu,na toto jsem zapomněl a tak jsem se dotoho ještě jednou začal vrtat,a zjistil jsem že to jde daleko jednoduší cestou ,nebot takto kopírovat asi 150 textur by bylo na dlouho.
Postup je takový:
Ve složce content/routes si najdu svoji trat (nebo jakou koliv jinou) a u každé trati je soubor Routeproperties.xml,ten si otevřu a najdu pasáž o texturách zpravidla budou mít všichni toto:
<TerrainBlueprint>
<iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
<BlueprintSetID>
<iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
<Provider d:type="cDeltaString">Kuju</Provider>
<Product d:type="cDeltaString">RailSimulator</Product>
</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">Environment\Terrain\Texturing.xml</BlueprintID>
</iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
Pokud chci aby se mi zobrazili nové textury terénu tak provider,product a cestu.xml upravím na toto:
<TerrainBlueprint>
<iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
<BlueprintSetID>
<iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
<Provider d:type="cDeltaString">UKTS_FP</Provider>
<Product d:type="cDeltaString">Terrain_Textures</Product>
</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">TextureSets\Complete_v1.xml</BlueprintID>
</iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
Po tomto kroku dám uložit a spustím Rw v editoru,nelekejte se zmizí terén a vzniknou jen bíle čtverece !
Ve filtrech si nastavím UKTS_FP a v malování se mi objeví nové textury terénu,avšak bílé čtverce nezmizí ,a anni se nedá po nich kreslit novými texturami,proto je důležité dát uložit a Rw zavřít,po znovu načtení trati se už objeví nový terén a je možné pracovat s novými texturami terénu,viz scren:
Obrázek
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od Josef72 »

Ano, ale takto zase přideš o původní textury, které jsi měl dříve. Leda že by ty původní byly zahrnuty v tomhle balíku, což asi nejsou.
Vlastik

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od Vlastik »

Ano, ale takto zase přideš o původní textury, které jsi měl dříve. Leda že by ty původní byly zahrnuty v tomhle balíku, což asi nejsou.
No asi te zklamu,ale autoři i na toto mysleli a je tam složka s texturami od KUJU,takže bych to tak dramaticky neviděl. :D
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od Josef72 »

Tak to jsi mě zklamal.
Oskar
Příspěvky: 111
Registrován: pát 06. čer 2008 19:57:50

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od Oskar »

Tak jsem si to taky zprovoznil dle Vlastova návodu a protože i když mají ve svém balíku UKTS i původní textury od Kuju, nemají je nadefinovány v tom pořadí co Kuju a teď mám v trati místo původních textur nějaký naprosto jiný, původním neodpovídající :x :x :x
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od Josef72 »

Ano, to je dáno Vlastovo návodem. Jestli chceš zachovat pozici textur ( suchá tráva za suchou trávu apod.), musíš použít postup, který jsem popsal. Nakopírovat všechny textury z jednoho a nakopírovat do druhého, ale až za všechny původní textury. Rozhodně není nutné kopírovat každou texturu zvlášť. A pak vše zazálohovat, protože po aktualizaci se vše vrátí do původního stavu.
Buffin
Příspěvky: 122
Registrován: úte 03. pro 2013 15:15:37
Bydliště: Zlín

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od Buffin »

Ahoj, na fracouzkých stránkách jsou některé ty balíčky ke stažení, otázka je jestli to instalovat má cenu pokud mám TS 2014? Nevím neinstaloval jsem to ... vypaltí se to nebo ne tyto balíčky nainstalovat do TS 2014? děkuji za odpověď :)

http://www.railsim-fr.com/forum/index.p ... showcat=24
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od Josef72 »

Pakliže sám trasy nestavíš, tak patrně ne. Dalším důvodem pro stažení může být addon, který tyto položky používá.
Buffin
Příspěvky: 122
Registrován: úte 03. pro 2013 15:15:37
Bydliště: Zlín

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Příspěvek od Buffin »

Asi je používají v těch Francouzkých tratích nevím , pak se na to kuknu :)
Odpovědět