Dílna Roman

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

Ne, o tom nemám ani tušení. Moc díky.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Josef72 »

Jinak ještě, mně pomáhá se zorientovat i tak, že si přes RW_tool prohlídnu všechny použité textury. Ideální je k tomuhle účelu (RW3) Addon "Horse Curve". Zrovna na kolejivo + tunely jsem koukal, podobně jako u drážních budov se od RW3 používají nové shadery.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

Tak v tunelu už svítíme. A vypadá to velmi dobře :shock:
Obrázek

Obrázek
Oskar
Příspěvky: 111
Registrován: pát 06. čer 2008 19:57:50

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Oskar »

No to je moc pěkné, skoro jako v reálu.
Uživatelský avatar
Pavlík
Příspěvky: 8
Registrován: pát 14. kvě 2010 2:50:49
Bydliště: Kroměříž

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Pavlík »

Roman píše:Tak v tunelu už svítíme. A vypadá to velmi dobře :shock:
Obrázky bohužel nejdou zobrazit.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Josef72 »

U mě dobrý. Zobrazeno.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

Já věděl, že když jsem se naučil používat odlesky a bump (nerovné povrchy) materiály, tak si přidělávám práci :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Začal jsem experimentovat s texturami kolejiva. Pokud se použije jemná struktura u normal textury je výsledek velmi dobrý.

Obrázek
Obrázek


Když se to ale přežene tak nic moc.....

Obrázek

Problém je ale u zimní textury, tam se mi to nelíbí vůbec :evil:

Obrázek
Použita je shodná ( jemná )normal textura jako u druhého screenu.

Tak by mě zajímal Váš názor. Zda ještě zkusit nějaké nastavení nebo se na to vykašlat úplně.....
Oskar
Příspěvky: 111
Registrován: pát 06. čer 2008 19:57:50

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Oskar »

Můj názor:

Ty první dva obrázky dobrý - možná ještě trochu ubrat.

Třetí nepřirozený.

A ten zimní je jak kdyby jsi to polil jemnou vrstvou jogurtu - takže taky nepoužitelné.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Josef72 »

U trojky bych nechal ty "šutry" ( možná jemně ubrat ) ale ty betonové pražce jsou opravdu nepřirozené. Vypadá to jako by na něm byly samé krátery.

U sněhu asi nedělá bump mapa tak dobrou službu. Když napadá sníh na koleje, vytváří vlastně takové jemné, zaoblené tvary. Rozhodně dokonale nekopítuje tvar pražc a "šutrů".

Verze na screenech 1 a 2 ale určitě prokoukla.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

No s tím sněhem se asi nedá nic moc dělat. I když na druhou stranu v našich podmínkách je na kolejích ( krom pár tratí ) sněhu málo - je vyfoukaný. Rozhodně není moc k vidění taková ta klasická peřina ;)
Tady je vyjjímka , kdy bylo v Praze loni čerstvě napadaných 30cm sněhu :o
Obrázek
Obrázek
Toto mají u addonu Donner Pass pořešené přímo modelem, kdy v létě je za alfou skrytá část mapovaná zimní texturou a ta zimě překrývá letní textury



Procházel jsem textury a u komerčního addonu Horseshoe Curve je efekt podobný ne-li stejný s jakým se zatím potýkám já.

Obrázek

Já jsem prozatím zůstal u tohoto nastavení :

Obrázek
Obrázek

Správnost zvolených shaderů se dá ověřit po otevření souborů GeoPcDx například defaultního kolejiva a jiných podobných objektů.
Uživatelský avatar
M@ster
Příspěvky: 164
Registrován: pát 18. lis 2011 16:36:21
Bydliště: Berlin
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od M@ster »

pekne to vypada
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Josef72 »

K té normálové textuře. Na ní se asi označení pro zimní texturu (xxx_wi.ace) asi nevztahuje co ?
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

Nevím, nezkoušel jsem to.
Ale jelikož už používám koncovku nm, další jako wi už by asi neprošla....
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Jelikož už moc nezbývá, cvičně jsem zkusil vytvořit *.rwp soubor.
Vlastně přibudou už jen tunelové tubusy. Ještě upravit Josefovi portály aby byly kompatibilní a může balíček do světa.
No a má "pouhých" 128MB :roll: .
Ty normal textury......
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

To jsou definitivně všechny varianty .....
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Josef72 »

Je to dobrý, ale popravdě, ty dřevěný pražce mi připadají hodně tmavý a barva na něm hodně sytá.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

No jo, já vím....
Jenže když tam potlačím kontrasty , tak je to pak při určitém úhlu pohledu mdlý a nevýrazný. V podstatě se na to dá koukat jen kolmo. Textura je super , ale výsledek ve hře bídný. To je vidět u té hnědé verze koridoru. A pokud jsem tam zkusil dát ještě i pražce hnědé tak to bylo úplně o ničem. Zvolil jsem takový nějaký kompromis.....
U něčeho by pomohla výraznější normal textura, jenže zimní verze je pak strašná :?
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Dotaz.
Nemáte někdo kvalitně nafocený kamenný portál tunelu :?: :?: :?: Potřebuji hlavně čelní pohled. Stačí jedna fotka dvoukolejného a jedna jednokolejného tunelu.
Jsem sice domluven s Josefem , že můžu použít jeho původní textury , ale ty už taky něco pamatují .

V podstatě už jen čekám, s čím se pochlapí tvůrci při update TS 2012 . Pokud potom bude vše fungovat tak, jak má , vydám celý balík kolejiva a příslušenství ......
Zbývají už jen ty kamenné portály.
Naposledy upravil(a) Roman dne stř 18. led 2012 11:44:09, celkem upraveno 1 x.
panalf
Příspěvky: 12
Registrován: pon 25. dub 2011 2:19:30

Re: Dílna Roman

Příspěvek od panalf »

Super konecne kolej co vypadá k světu super práce :)

- omlouvam se za trapný dotaz ale ty koleje jsou 2D nebo 3D ? kvuli superelevaci rád si s ní hraju :)
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

panalf píše:Super konecne kolej co vypadá k světu super práce :)

- omlouvam se za trapný dotaz ale ty koleje jsou 2D nebo 3D ? kvuli superelevaci rád si s ní hraju :)
2D ;)
Odpovědět