Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od smekac »

Byl jsem požádán o konvert objektů do RW, ale mám problém. Aplikuji texturu na model, ale po exportu a prohlédnutí modelu při psaní blueprintu, textura z otexturované střechy zmizí, nevíte někdo kde by mohla být chyba ?
Obrázek
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od Josef72 »

Není to normálová textura ? Co je to za shader ?
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od Roman »

Tohle bude textura ace z msts ne z RW. Něco takového to dělá...
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od smekac »

Josef: Shader je obyčejný texdiff pro začátek, normálová snad ne, tedy ke mě se dostali rovnou ACE soubory, víc jsem neřešil. Ale stejný problém je na více objektech, vždy to ale dělá textura střechy.

Roman: Ano, je to z MSTS, tedy to chce znovu texturu převést na ACE a bude to v pořádku ?
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od smekac »

Stačil export přes RWacetool a vše je OK. Ale to by mě teda asi nenapadlo :lol:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od Roman »

Sice je to oboje ace od Kuju, ale jiný :D
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od smekac »

Tak ještě se tu objevil jiný problém, objekty které jsou určené jako LOD, si mizejí jak chtějí. :x
Obrázek
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od Hekl338 »

Malo info. Chcelo by to vidiet hierarchiu v maxku. Alebo sa ozvi na ICQ.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od Roman »

Už takhle tam jsou vidět nějaké podivnosti :) . Proč třeba textury nejsou ve složce Textures ? A dl názvů těch max souborů budou ty Lody taky nějaká divočina.
Ono vůbec hodně z vás ty lody dělá nějak divně. Nechápu třeba, proč je samostatně střecha...
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od smekac »

Už je to vyřešeno, hodili jsme s Heklem řeč.
Odpovědět