Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Naposledy upravil(a) smekac dne ned 13. kvě 2012 22:56:12, celkem upraveno 1 x.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
blbustka ale hodi se docela hodne
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Já vím, takových kravinek není nikdy dost.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Opět taková drobnůstka... vyexportováno,ozkoušeno.
free image hosting
image hosting adult
image hosting
free image hosting
image hosting adult
image hosting
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Víkendový výplod práce v 3dsmax ... tentokrát rozvodna ze zst. Lipník nad Bečvou
adult image hosting
Foto: David Hájek
adult image hosting
Foto: David Hájek
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Opět lehký pokrok co se týče stínů díky Josef72...
free image hosting
ještě z toho udělat LOFT a budu spokojenej
free image hosting
ještě z toho udělat LOFT a budu spokojenej
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Pokud tam máš byť jen jeden příčnej polygon, tak z toho lof neuděláš. Jen v případě, že ocelovou konstrukci a zábradlí přidáš jako populační geometrii.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Jo, a myslíš že by si nějak v kostce mohl poradit jak na to ? Protože podle Michalova manuálu se asi nikam nepohnu
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Udělej si v ose "Y" jednoduchý objekt jen s čelním polygonem. Třeba "Plane" nebo "Box", kterému necháš jed jednu stranu. Délka takového objektu bude stejná jako je dělka mostu, třeba 20m. Je důležité poznamenat, že všechny body čelní hrany taženého objektu (průřez) musí být na 0 v rovině Z. V ose "Y" budeš mít vertexi v pozici 0 resp 20 ( při délce 20m). Texturu použij jenoduchou, třeba 64x64px s alfakanálem, protože tento tažený objekt nesmí být ve hře vidět, bude sloužit jako objekt, na který se bude vázat samotný most. Jako shader použij "LoftTexDiffTrans.FXů a nastav v materiálech průhlednost (TRANS).
Pak si otevři model mostu, ten vycentruj normálně na nulu. Exportuj do hry, vytvoř blueprint s jedním rozdílem. Nezadávej název objektu pro editor hry. Potom objekt exportuj do hry.
Nakonec vytvoř blueprint pro tažený loft objekt a v místě blueprintu, kde se zadává populační geometrie zadej objekt mostu. Přesněji řečeno prostřední geometrie. Akorát si už nepamatuju, zda se zadává soubor "IGS" nebo je tam odkaz na "XML" soubor. Ale to zjistíš sám. Nakonec zadej údaj, podle kterého se bude objekt mostu pravidelně opakovat při tažení loftu. Jelikož jsem jako příklad uvedl 20m, zadalo by se v tomto případě 20m. Následuje export do hry.
Je to jen hrubý popis, vše je v manuálech , které přeložil Michal. Tebe se bude týkat hlavně od bodu 5.1
Pak si otevři model mostu, ten vycentruj normálně na nulu. Exportuj do hry, vytvoř blueprint s jedním rozdílem. Nezadávej název objektu pro editor hry. Potom objekt exportuj do hry.
Nakonec vytvoř blueprint pro tažený loft objekt a v místě blueprintu, kde se zadává populační geometrie zadej objekt mostu. Přesněji řečeno prostřední geometrie. Akorát si už nepamatuju, zda se zadává soubor "IGS" nebo je tam odkaz na "XML" soubor. Ale to zjistíš sám. Nakonec zadej údaj, podle kterého se bude objekt mostu pravidelně opakovat při tažení loftu. Jelikož jsem jako příklad uvedl 20m, zadalo by se v tomto případě 20m. Následuje export do hry.
Je to jen hrubý popis, vše je v manuálech , které přeložil Michal. Tebe se bude týkat hlavně od bodu 5.1
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Takže jestli správně chápu tak udělám LOFT, pruhledný plane v délce mostu, pak udělám most jako scenery taky se svým bluprintem ale bez názvu, pak nový LOFT blueprint kde to vše spojím, mno jdu se na to mrknout
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Jenom dva blueprinty. Jeden pro "Loft" objekt a druhý pro "Scenery" objekt.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Při vyplnování toho loft blueprintu mám ten scenery zadat do sekce middle geometry BPID a tu délku nastavuju na konci blueprintu jak je Minimum a Maximum width ?
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Myslím že ne. Ale už si to přesně nepamatuju. Mělo by to být popsáno v manuálu.