Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Nemusí být nic slinkováno. Pokud máš správné pojmenovaní a nepřeházené pořadí jednotlivých částí při exportu, musí se Ti to zobrazi korektně. Když tak udělej screen okna s výpisem exportu z 3ds max . Pak budeme chytřejší.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Proč máš každou sedačku jako samostatný LOD ?
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Protože jsem je ještě neattachnul... ale to by nemělo vadit ne ?
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
To by mělo. Načítat jeden objekt nebo dvacet objektů je rozdíl. A když tam těch vagónů bude třeba deset, tak to narůstá docela slušně.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
No dobře, ale když to attachnu do pár dílů pak to nic nemění na tom že se to v RW nezobrazí.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Jako vagón nebo jako normální scenery objekt ( se to neobjevuje) ?
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Už to mám připravený jako vagon.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
A jako scenery se to zobrazí ?
Pak je možné, že máš špatně nadefinované podvozky v blueprintu.
Vše co můžeš atachni. Až budeš dělat LODy tak se s toho zblázníš. Ještě bych doporučil vynechat v názvu childu podtržítka. Už jsem narazil na problém se zobrazením právě proto, že bylo v názvu podtrtžítko. V RW se za ním přidávají specifické pojmenování dle kterých je kód hry zobrazuje nebo skrývá. Například světla xxx_fwdtail , xxx_revtail a další.
Pak je možné, že máš špatně nadefinované podvozky v blueprintu.
Vše co můžeš atachni. Až budeš dělat LODy tak se s toho zblázníš. Ještě bych doporučil vynechat v názvu childu podtržítka. Už jsem narazil na problém se zobrazením právě proto, že bylo v názvu podtrtžítko. V RW se za ním přidávají specifické pojmenování dle kterých je kód hry zobrazuje nebo skrývá. Například světla xxx_fwdtail , xxx_revtail a další.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Nějak se mi nedařil export vagonu a mostů tak jsem nechal vzniknout tyto 2 vysílače GSM-R které dnes u tratí rostou jako houby po dešti a v RW zatím chybí.
upload pictures
upload pictures
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Ano, přesně tyto mosty mi nejdou dát do RW... Vyexportuju v pohodě, ale když vytvořim blueprint a chci ho prohlédnout v Asset Editoru tak mi začne neodpovídat, to samé když ho chci vložit do editoru... Jinak už jsou napasovány na náspy které jsou v RW takže by něměl být problém s napojením na stávájící náspy ve hře...
picture hosting
picture hosting
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Po upravě modelu, exportu a nalepení na pruhledný loft, to nevypadá uplně blbně ne ?
free image hosting
free image hosting
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Pěkný to je.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
No vidíš co způsobí jedna tečka . Ještě pořádně prostuduj ty manuály se shadery a bude to dobrý.
Ale nevím, proč máš ten most jako loft. U tohoto je to úplně zbytečné. Ve sklonu trati se stejně generuje objekt ( přiřazený jako populační geumetrie) v rovině a u loft objektu bude složitější zarovnání s tratí než u static.
Ale nevím, proč máš ten most jako loft. U tohoto je to úplně zbytečné. Ve sklonu trati se stejně generuje objekt ( přiřazený jako populační geumetrie) v rovině a u loft objektu bude složitější zarovnání s tratí než u static.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
No ohledně toho loftu jsem to dělal kvuli tomu sklonu, ale když je to jedno ...
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
No parada. Mostu neni nikdy dost.
- M@ster
- Příspěvky: 164
- Registrován: pát 18. lis 2011 16:36:21
- Bydliště: Berlin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Moc pekna prace co tady ukazujes smekac
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Kdo chce, může stahovat první várku objektů na http://malard.hys.cz/ Přeji příjemné hraní. Upozorňuji, že WEB je v polo-stádiu...
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Super, díky.
Jen tak dále, modelů není nikdy dost.
Jen tak dále, modelů není nikdy dost.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Obávám se že už další modely dlouho nebudou, poslední dobou není vubec čas.