Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od Roman »

Nemusí být nic slinkováno. Pokud máš správné pojmenovaní a nepřeházené pořadí jednotlivých částí při exportu, musí se Ti to zobrazi korektně. Když tak udělej screen okna s výpisem exportu z 3ds max . Pak budeme chytřejší.
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od smekac »

Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od Josef72 »

Proč máš každou sedačku jako samostatný LOD ?
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od smekac »

Protože jsem je ještě neattachnul... ;) ale to by nemělo vadit ne ?
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od Josef72 »

To by mělo. Načítat jeden objekt nebo dvacet objektů je rozdíl. A když tam těch vagónů bude třeba deset, tak to narůstá docela slušně.
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od smekac »

No dobře, ale když to attachnu do pár dílů pak to nic nemění na tom že se to v RW nezobrazí.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od Josef72 »

Jako vagón nebo jako normální scenery objekt ( se to neobjevuje) ?
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od smekac »

Už to mám připravený jako vagon.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od Roman »

A jako scenery se to zobrazí ?
Pak je možné, že máš špatně nadefinované podvozky v blueprintu.
Vše co můžeš atachni. Až budeš dělat LODy tak se s toho zblázníš. Ještě bych doporučil vynechat v názvu childu podtržítka. Už jsem narazil na problém se zobrazením právě proto, že bylo v názvu podtrtžítko. V RW se za ním přidávají specifické pojmenování dle kterých je kód hry zobrazuje nebo skrývá. Například světla xxx_fwdtail , xxx_revtail a další.
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od smekac »

Nějak se mi nedařil export vagonu a mostů tak jsem nechal vzniknout tyto 2 vysílače GSM-R které dnes u tratí rostou jako houby po dešti :lol: a v RW zatím chybí.
Obrázek
upload pictures
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od smekac »

Ano, přesně tyto mosty mi nejdou dát do RW... Vyexportuju v pohodě, ale když vytvořim blueprint a chci ho prohlédnout v Asset Editoru tak mi začne neodpovídat, to samé když ho chci vložit do editoru... :? Jinak už jsou napasovány na náspy které jsou v RW takže by něměl být problém s napojením na stávájící náspy ve hře...
Obrázek
picture hosting
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od smekac »

Po upravě modelu, exportu a nalepení na pruhledný loft, to nevypadá uplně blbně ne ? :lol:
Obrázek
free image hosting
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od Josef72 »

Pěkný to je.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od Roman »

No vidíš co způsobí jedna tečka :lol: :lol: :lol: . Ještě pořádně prostuduj ty manuály se shadery a bude to dobrý.
Ale nevím, proč máš ten most jako loft. U tohoto je to úplně zbytečné. Ve sklonu trati se stejně generuje objekt ( přiřazený jako populační geumetrie) v rovině a u loft objektu bude složitější zarovnání s tratí než u static.
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od smekac »

No ohledně toho loftu jsem to dělal kvuli tomu sklonu, ale když je to jedno ... :lol:
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od KaMat »

No parada. Mostu neni nikdy dost.
Uživatelský avatar
M@ster
Příspěvky: 164
Registrován: pát 18. lis 2011 16:36:21
Bydliště: Berlin
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od M@ster »

Moc pekna prace co tady ukazujes smekac ;)
malard
Příspěvky: 65
Registrován: úte 10. lis 2009 19:40:26

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od malard »

Kdo chce, může stahovat první várku objektů na http://malard.hys.cz/ :) Přeji příjemné hraní. Upozorňuji, že WEB je v polo-stádiu... ;)
Uživatelský avatar
Petr1989
Příspěvky: 59
Registrován: ned 18. srp 2013 21:48:09

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od Petr1989 »

Super, díky.

Jen tak dále, modelů není nikdy dost. ;)
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Příspěvek od smekac »

Obávám se že už další modely dlouho nebudou, poslední dobou není vubec čas. :cry:
Odpovědět