Modely Pikku

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
alesmafia1
Příspěvky: 115
Registrován: stř 26. srp 2015 14:42:59
Bydliště: Podbořany

Re: Modely Pikku

Příspěvek od alesmafia1 » pát 30. čer 2017 10:16:26

Bomba !!! Moc děkuji :o :shock: :o :shock:

Uživatelský avatar
adamec475101
Příspěvky: 39
Registrován: úte 12. dub 2016 17:48:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Pikku

Příspěvek od adamec475101 » pát 30. čer 2017 14:46:10

Tak tohle je naprostá bomba. Vracejí se mi vzpomínky, stejně jako Mílovi. Je mi sice teprve 16, ale rád vzpomínám, když mi bylo 5, jak jsme s rodiči jezdívali z Břeclavi do Lednice právě s Hurvínkem. Tisíceré díky za tento nádherný model.

charlliePP
Příspěvky: 13
Registrován: sob 17. čer 2017 17:18:01

Re: Modely Pikku

Příspěvek od charlliePP » stř 09. srp 2017 16:03:17

Jaj, aspoň že sú tu také šikovné ručičky. Dúfam, že dakedy výjde kabína do 810 a obnovia sa nedokončené modely. Ja by som si to urobil aj sám, iba ja som na toto úplne vypatlaný. :D Držím palce chalani. :)

Uživatelský avatar
Pikku
Příspěvky: 148
Registrován: sob 07. čer 2008 14:57:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Pikku

Příspěvek od Pikku » úte 03. říj 2017 15:38:40

Vážení a milí přátelé a useři, vzhledem k nedávným událostem jsme se s Romanem (jako spoluautorem modelu) rozhodli zveřejnit alespoň žalostné zbytky naší práce. Dlouho očekávaný model 810 s přívěsnými vozy zůstal (a v dohledné době zůstane) v této podobě. V současnosti již neexistuje ani rozpracovaná kabina, ani skripty, ani připravované zvuky, a vlastně ani žádné zdrojové soubory stávajícího modelu. Vezměte tedy zavděk touto ořezanou pracovní verzí. Pokud vás zveřejnění rozpracované práce z nějakého důvodu pohorší, balíček nestahujte a neužívejte. Pokud vám stávající stav nevadí, přeji příjemnou zábavu.

Obrázek

Míla
Příspěvky: 374
Registrován: pon 17. srp 2015 13:59:17

Re: Modely Pikku

Příspěvek od Míla » čtv 05. říj 2017 8:20:33

To, co se stalo je smutné, ale důležité je, že mašinky řady 810 a 809 jsou. A jsou, alespoň pro mne, krásné. I bez kabiny se dá řídit a to je podstatné. Jsou to další kousky do rodiny motorových vozů a lokomotiv, které jezdí na našich neelektrifikovaných tratích, které stavíme. Pro tyto tratě jsou mašinky nepostradatelné.
Díky za ně.

Uživatelský avatar
Petr1989
Příspěvky: 59
Registrován: ned 18. srp 2013 21:48:09

Re: Modely Pikku

Příspěvek od Petr1989 » čtv 05. říj 2017 15:14:19

Ahoj chlapi, moc díky za tento model. Jen se Vás chci zeptat, nechtěli byste alespoň zprovoznit stěrače v kabině, aby se dalo jezdit za deště a upravit to čelní sklo? Přijde mi, že je to hrozně tmavé oproti ostatním modelům a že moc není vidět na trať.

Je to ale jen návrh a samozřejmě je to Vaše věc. ;)

Uživatelský avatar
Pikku
Příspěvky: 148
Registrován: sob 07. čer 2008 14:57:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Pikku

Příspěvek od Pikku » čtv 05. říj 2017 16:30:16

Petr1989 píše: ... nechtěli byste alespoň zprovoznit stěrače v kabině, aby se dalo jezdit za deště a upravit to čelní sklo ...
Chápu, že je těžké porozumět mnou psanému textu. Proto ještě jednou - kromě zveřejněného neexistuje NIC, co by bylo alespoň vzdáleně spojeno s modelem 810 pro TS201x. Neexistují ŽÁDNÉ zdrojové soubory pro tento model. To znamená, že cokoliv bychom chtěli přidat, museli bychom vytvořit znova. A napasovat to na již existující model. A blueprinty. A zvuky. A ovládání. Prostě pokud se nezachrání data, případně pokud nebude nálada vše vybudovat odznovu, nevyjde z naší dílny NIC, co by alespoň vzdáleně souviselo s modelem 810.

Uživatelský avatar
Petr1989
Příspěvky: 59
Registrován: ned 18. srp 2013 21:48:09

Re: Modely Pikku

Příspěvek od Petr1989 » čtv 05. říj 2017 17:42:21

Ahoj, však v pohodě. Já neumím modelovat, tak prostě nevím, co je potřebné mít k dispozici a co ne.

Pokud se tě můj příspěvek nějak hluboce dotkl, tak se Ti omlouvám.

Uživatelský avatar
Pikku
Příspěvky: 148
Registrován: sob 07. čer 2008 14:57:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Pikku

Příspěvek od Pikku » čtv 05. říj 2017 20:22:55

Petr1989 píše:...

Pokud se tě můj příspěvek nějak hluboce dotkl, tak se Ti omlouvám.
Netřeba omluv, až bude nálada tak se tomu zase třeba věnovat budeme, ale teď fakt ne.

SuZa193
Příspěvky: 2
Registrován: stř 11. říj 2017 18:23:11

Re: Modely Pikku

Příspěvek od SuZa193 » stř 11. říj 2017 20:03:47

Dobrý večer,
mám problém s Pikkovými Falls. Když v režimu Quick drive tvořím soupravu a dám je za lokomotivu (např. řada 123, také od Pikka), píše mi to "Coupling issue" a nepustí mě to dál.
V RW jsem začátečník a nikde jsem nenašel, jak to vyřešit, tak prosím o radu tady.

PS: Jestli to nepatří do tohoto vlákna tak se omlouvám.

Brtnik
Příspěvky: 44
Registrován: stř 08. bře 2017 20:58:04

Re: Modely Pikku

Příspěvek od Brtnik » čtv 12. říj 2017 23:23:22

Ahoj,závada bude asi na tvém přijímači,u mě souprava 123.014-15xFalls jede bez problému.
Teda jeden problém bych viděl ve Fallsech,jedou nějak téééžko.Vlak při jízdě z kopce výběhem nezrychluje,těžko se rozjíždí....

Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 363
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Pikku

Příspěvek od Michal » pát 13. říj 2017 8:54:28

Brtnik píše:Teda jeden problém bych viděl ve Fallsech,jedou nějak téééžko.Vlak při jízdě z kopce výběhem nezrychluje,těžko se rozjíždí....
Chtělo by to někoho, kdo by dokázal vyladit odpory. Pokud to teda simulátor vůbec umí správně počítat. Když jsem připravoval scénáře pro DŽ, tak jsem měl nejdřív eso+3 bymáče. Při jízdě z ČT směrem na Parník mi souprava na spádu sama zrychlovala. Když jsem jeden bymáč přidal, tak už na stejném úseku zpomalovala. :roll:

JachyHm
Příspěvky: 96
Registrován: stř 08. říj 2014 17:43:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Pikku

Příspěvek od JachyHm » úte 31. říj 2017 0:00:36

Ad. Michal:
Na odpory a kompletní jízdní charakteristiku jsem našel někde u Britů tabulky a zdá se, že minimálně u 4 vozové 460 (s jinou jsem posledních půl roku nejel) to sedí velice přesně.
Tabulku snad najdu případně jí sem postnu.
Tady přesné hodnoty ze 460 verze z dnešního večera:
Obrázek
Třebas to k něčemu bude :D
PS: tření mám úmyslně snížené kvůli testům skluzové ochrany, jinak je tam 0.2200, 0.2041 a 0.1718
JH

JachyHm
Příspěvky: 96
Registrován: stř 08. říj 2014 17:43:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Pikku

Příspěvek od JachyHm » úte 31. říj 2017 0:16:52

Takže pro výpočet koeficientu valivého tření jsem vycházel pravděpodobně z tohodle vzorečku:
http://iopscience.iop.org/article/10.10 ... 012004/pdf
a částečně téhle tabulky:
http://www.engineeringtoolbox.com/drag- ... d_627.html
měl jsem kdesi i přímo rozepsané koeficienty pro jednotlivé používané ložiska na osobních vozech, ale nemůžu to najít. Byla to nějaká publikace snad od Studénky, část toho je vidět na obrázku tady, kde je to i trochu rozepsané:
http://www.railian.com/teorie/jizdniodpory.html

Tady ještě zajímavý český dokument o charakteristice jednotlivých typů usazení nejen drážních vozidel:
https://is.muni.cz/th/199446/pedf_b/Fyzika_treni.pdf

A pro výpočet odporu vzduchu z téhle tabulky:
Obrázek
a částečně ze vzorečku Cd = D/(ρ * V^2 * A / 2), kde A je plocha, V rychlost a D je poloměr.
Toť asi vše co si k tomu tak z hlavy pamatuju.
JH

Odpovědět