Brejlovec

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Brejlovec

Příspěvek od KaMat »

Máš to super 8-)
Bude čím vozit osobáky z Ostravy do Frýdlantu :D
Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 381
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Brejlovec

Příspěvek od sasule »

...A rychlíky po Vláře (když si zavzpomínáme na roky 1993-2004) :-)

Jen bych měl takový dotaz - a nevím, zda to půjde v TS. V Trainz bylo možné nežádoucí části modelu "vyalfovat" (tj. část textury, která pokrývala část modelu, kterou chtěl člověk schovat se aplikovala 100% průhledná alfa) - lze toto použít i zde? Nebo to znemožňuje shader?

Jde mi totiž o to 3. světlo, které Brejlovci nemají.

Edit: A ten Albert je fakt povedený. Mohl bych poskytnout případně podklady, pokud bys chtěl udělat i verzi před rekonstrukcí.
Uživatelský avatar
Pets
Příspěvky: 106
Registrován: čtv 03. bře 2016 17:34:54
Bydliště: Brno

Re: Brejlovec

Příspěvek od Pets »

Ad Sasule- pokud se týká mne, tak v tom se zatím nevyznám, doposud jsem zvládl jen úpravu a překreslení původních textur. Na obrázcích nebo z odstupu to celkem jde, ale při podrobném zkoumání se to nedá naprosto srovnávat s jinými modely zde na fóru.
Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 381
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Brejlovec

Příspěvek od sasule »

Však jen bojuj dál :-) Byl to jen možný nápad.
Uživatelský avatar
Pets
Příspěvky: 106
Registrován: čtv 03. bře 2016 17:34:54
Bydliště: Brno

Re: Brejlovec

Příspěvek od Pets »

Zdravím, pokud by měl někdo zájem o textury, může mi napsat přes SZ.
Uživatelský avatar
Pets
Příspěvky: 106
Registrován: čtv 03. bře 2016 17:34:54
Bydliště: Brno

Re: Brejlovec

Příspěvek od Pets »

Podle předlohy TSS 753 784-8 /Daniel Marek MSTS/
http://imgway.cz/s1/image/123.html
http://imgway.cz/s1/image/105.html
http://imgway.cz/s1/image/106.html
Pokud by měl někdo zájem o textury, tak prosím opět přes SZ.
Naposledy upravil(a) Pets dne pát 10. čer 2016 0:43:37, celkem upraveno 2 x.
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Brejlovec

Příspěvek od kiski »

Vyzerá to pekne, ale je večná škoda, že to nie je s difúznymi tieňmi, pôsobí to plocho. Ono sa to nezdá, ale dotvára to celkový vzhľad výsledného modelu... Možno by stálo zato dohodnúť sa s autorom, poslať mu textúry, a tiene tam zapiecť...
Uživatelský avatar
Pets
Příspěvky: 106
Registrován: čtv 03. bře 2016 17:34:54
Bydliště: Brno

Re: Brejlovec

Příspěvek od Pets »

Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 587
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: Brejlovec

Příspěvek od kuboss »

nechcete to niekam verejne upnúť?
Uživatelský avatar
Pets
Příspěvky: 106
Registrován: čtv 03. bře 2016 17:34:54
Bydliště: Brno

Re: Brejlovec

Příspěvek od Pets »

Nepodařilo se mi zatím sehnat souhlas autorů původního modelu.
Uživatelský avatar
Pets
Příspěvky: 106
Registrován: čtv 03. bře 2016 17:34:54
Bydliště: Brno

Re: Brejlovec

Příspěvek od Pets »

http://imgway.cz/s/5M3
http://imgway.cz/s/5M4



Edit: jako podklad použity částečně textury z MSTS / Hekl, O. Janiš, Daniel Marek, Liadem/
Naposledy upravil(a) Pets dne pon 16. led 2017 10:13:17, celkem upraveno 2 x.
Liadem
Příspěvky: 10
Registrován: pát 08. úno 2013 13:59:52

Re: Brejlovec

Příspěvek od Liadem »

Nejsem si vědom toho, že jsem dal souhlas o převedení mých textur z 750.308 do RW :)
Vlastik
Příspěvky: 389
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Brejlovec

Příspěvek od Vlastik »

Nevim jestli to ma smysl ,ale nasel jsem na zaloznim disku jeste jeden model ve forme jako traffic,ale uz nevim kdo to po me chtel a kdo dodal textury.
Jen upozornuji ze je to model z roku 2009
Obrázek
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Brejlovec

Příspěvek od Kal000px »

Vlastik: Nemělo by smysl dodělat na tom detaily a z trafficu udělat plnohodnotný model? :) Myslím, že kromě textur, shaderů, doplnění detailů a nastavení vyhlazování by na tom zevnějšku tolik práce nebylo, ne? :)
Jede jede mašinka..
Vlastik
Příspěvky: 389
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Brejlovec

Příspěvek od Vlastik »

Kal000px píše:Vlastik: Nemělo by smysl dodělat na tom detaily a z trafficu udělat plnohodnotný model? :) Myslím, že kromě textur, shaderů, doplnění detailů a nastavení vyhlazování by na tom zevnějšku tolik práce nebylo, ne? :)
model neni problem ani jakykoliv z me produkce,problem kabina i to by se prezilo ale zprovoznit ovladace v kabine a nascriptovat to ,potom zvuky.
Ale pouzivam obycejne shadery a vsechno je stare moc. Tenkrat vic jak 50000 poly neslo exportovat.
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Brejlovec

Příspěvek od kiski »

Na vonkajšku nie. Ale aby to bol plnohodnotný model, treba tomu aj odpovedajúcu kabínu a skript, inak by to bol len pekný exteriér.
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Brejlovec

Příspěvek od Kal000px »

Na kabinu máme Jáchyma :mrgreen: ..
Nemáš někde i kabinu? Pamatuju si, že jsi nějaký modeloval, ale netuším, jestli i pro brejle.. To by pak už takovej problém nebyl :) Naanimovat ovladače je na chvíli (pokud mi neuletí padesát metrů před kabinu.. :D ), pokud to bude mít skripty jako 749, tak budou všichni šťastní a nějak extra moc práce s tím taky snad nebude..
50k poly na exteriéru nebude problém, to si myslím, je víc než dost. :) Kdybys chtěl, můžu nabídnout svojí pomoc :)
Jede jede mašinka..
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Brejlovec

Příspěvek od kiski »

@Kal000px: Také ľahké to síce nie je, ale je pekné snívať :)
Vlastik
Příspěvky: 389
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Brejlovec

Příspěvek od Vlastik »

Kal000px píše:Na kabinu máme Jáchyma :mrgreen: ..
Nemáš někde i kabinu? Pamatuju si, že jsi nějaký modeloval, ale netuším, jestli i pro brejle.. To by pak už takovej problém nebyl :) Naanimovat ovladače je na chvíli (pokud mi neuletí padesát metrů před kabinu.. :D ), pokud to bude mít skripty jako 749, tak budou všichni šťastní a nějak extra moc práce s tím taky snad nebude..
50k poly na exteriéru nebude problém, to si myslím, je víc než dost. :) Kdybys chtěl, můžu nabídnout svojí pomoc :)
Pekne to mas naplanovane :D ,ale stejne nemame textury na kabinu i ovladace ,chtelo by to uz 750.7 s LCD dispeji. :D
Lepsi predelat ale spise cd osobku 750.7,tezko vozit okd rychliky. :D
Uvidim co se stim da udelat pres svatky budu mit vic casu,predni okna jsou vyrezana,kabina by nekde mela byt musim pohledat na disku.
Tak samo,kazdy kdo pomuze je vitan,tak jako ja pomaham. :lol:
No to by se pak mohla zprovoznit 753 a pouzit prvky ze 749,jako vtip. :D
Uživatelský avatar
JachyHm
Příspěvky: 128
Registrován: stř 08. říj 2014 17:43:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Brejlovec

Příspěvek od JachyHm »

Se scriptem pak po 460 můžu nabídnout pomoc... Kabinu se mi moc dělat nechce, to by Vlasťa zas akoráte zkritizoval... Ať si jí udělá klidně sám... Blueprinty a scripty už zvládnu :)
Odpovědět