Stránka 2 z 3

Re: Brejlovec

Napsal: pon 07. bře 2016 19:49:39
od KaMat
Máš to super 8-)
Bude čím vozit osobáky z Ostravy do Frýdlantu :D

Re: Brejlovec

Napsal: pon 07. bře 2016 20:09:25
od sasule
...A rychlíky po Vláře (když si zavzpomínáme na roky 1993-2004) :-)

Jen bych měl takový dotaz - a nevím, zda to půjde v TS. V Trainz bylo možné nežádoucí části modelu "vyalfovat" (tj. část textury, která pokrývala část modelu, kterou chtěl člověk schovat se aplikovala 100% průhledná alfa) - lze toto použít i zde? Nebo to znemožňuje shader?

Jde mi totiž o to 3. světlo, které Brejlovci nemají.

Edit: A ten Albert je fakt povedený. Mohl bych poskytnout případně podklady, pokud bys chtěl udělat i verzi před rekonstrukcí.

Re: Brejlovec

Napsal: pon 07. bře 2016 20:36:29
od Pets
Ad Sasule- pokud se týká mne, tak v tom se zatím nevyznám, doposud jsem zvládl jen úpravu a překreslení původních textur. Na obrázcích nebo z odstupu to celkem jde, ale při podrobném zkoumání se to nedá naprosto srovnávat s jinými modely zde na fóru.

Re: Brejlovec

Napsal: úte 08. bře 2016 20:45:34
od sasule
Však jen bojuj dál :-) Byl to jen možný nápad.

Re: Brejlovec

Napsal: pát 11. bře 2016 12:55:58
od Pets
Zdravím, pokud by měl někdo zájem o textury, může mi napsat přes SZ.

Re: Brejlovec

Napsal: stř 08. čer 2016 22:49:08
od Pets
Podle předlohy TSS 753 784-8 /Daniel Marek MSTS/
http://imgway.cz/s1/image/123.html
http://imgway.cz/s1/image/105.html
http://imgway.cz/s1/image/106.html
Pokud by měl někdo zájem o textury, tak prosím opět přes SZ.

Re: Brejlovec

Napsal: čtv 09. čer 2016 11:32:28
od kiski
Vyzerá to pekne, ale je večná škoda, že to nie je s difúznymi tieňmi, pôsobí to plocho. Ono sa to nezdá, ale dotvára to celkový vzhľad výsledného modelu... Možno by stálo zato dohodnúť sa s autorom, poslať mu textúry, a tiene tam zapiecť...

Re: Brejlovec

Napsal: ned 12. čer 2016 15:23:03
od Pets

Re: Brejlovec

Napsal: ned 12. čer 2016 17:16:48
od kuboss
nechcete to niekam verejne upnúť?

Re: Brejlovec

Napsal: ned 12. čer 2016 21:29:19
od Pets
Nepodařilo se mi zatím sehnat souhlas autorů původního modelu.

Re: Brejlovec

Napsal: úte 29. lis 2016 13:12:52
od Pets
http://imgway.cz/s/5M3
http://imgway.cz/s/5M4



Edit: jako podklad použity částečně textury z MSTS / Hekl, O. Janiš, Daniel Marek, Liadem/

Re: Brejlovec

Napsal: stř 30. lis 2016 18:46:36
od Liadem
Nejsem si vědom toho, že jsem dal souhlas o převedení mých textur z 750.308 do RW :)

Re: Brejlovec

Napsal: stř 30. lis 2016 20:07:16
od Vlastik
Nevim jestli to ma smysl ,ale nasel jsem na zaloznim disku jeste jeden model ve forme jako traffic,ale uz nevim kdo to po me chtel a kdo dodal textury.
Jen upozornuji ze je to model z roku 2009
Obrázek

Re: Brejlovec

Napsal: stř 30. lis 2016 20:19:35
od Kal000px
Vlastik: Nemělo by smysl dodělat na tom detaily a z trafficu udělat plnohodnotný model? :) Myslím, že kromě textur, shaderů, doplnění detailů a nastavení vyhlazování by na tom zevnějšku tolik práce nebylo, ne? :)

Re: Brejlovec

Napsal: stř 30. lis 2016 20:47:48
od Vlastik
Kal000px píše:Vlastik: Nemělo by smysl dodělat na tom detaily a z trafficu udělat plnohodnotný model? :) Myslím, že kromě textur, shaderů, doplnění detailů a nastavení vyhlazování by na tom zevnějšku tolik práce nebylo, ne? :)
model neni problem ani jakykoliv z me produkce,problem kabina i to by se prezilo ale zprovoznit ovladace v kabine a nascriptovat to ,potom zvuky.
Ale pouzivam obycejne shadery a vsechno je stare moc. Tenkrat vic jak 50000 poly neslo exportovat.

Re: Brejlovec

Napsal: stř 30. lis 2016 20:50:10
od kiski
Na vonkajšku nie. Ale aby to bol plnohodnotný model, treba tomu aj odpovedajúcu kabínu a skript, inak by to bol len pekný exteriér.

Re: Brejlovec

Napsal: stř 30. lis 2016 21:12:11
od Kal000px
Na kabinu máme Jáchyma :mrgreen: ..
Nemáš někde i kabinu? Pamatuju si, že jsi nějaký modeloval, ale netuším, jestli i pro brejle.. To by pak už takovej problém nebyl :) Naanimovat ovladače je na chvíli (pokud mi neuletí padesát metrů před kabinu.. :D ), pokud to bude mít skripty jako 749, tak budou všichni šťastní a nějak extra moc práce s tím taky snad nebude..
50k poly na exteriéru nebude problém, to si myslím, je víc než dost. :) Kdybys chtěl, můžu nabídnout svojí pomoc :)

Re: Brejlovec

Napsal: stř 30. lis 2016 21:20:43
od kiski
@Kal000px: Také ľahké to síce nie je, ale je pekné snívať :)

Re: Brejlovec

Napsal: stř 30. lis 2016 21:58:24
od Vlastik
Kal000px píše:Na kabinu máme Jáchyma :mrgreen: ..
Nemáš někde i kabinu? Pamatuju si, že jsi nějaký modeloval, ale netuším, jestli i pro brejle.. To by pak už takovej problém nebyl :) Naanimovat ovladače je na chvíli (pokud mi neuletí padesát metrů před kabinu.. :D ), pokud to bude mít skripty jako 749, tak budou všichni šťastní a nějak extra moc práce s tím taky snad nebude..
50k poly na exteriéru nebude problém, to si myslím, je víc než dost. :) Kdybys chtěl, můžu nabídnout svojí pomoc :)
Pekne to mas naplanovane :D ,ale stejne nemame textury na kabinu i ovladace ,chtelo by to uz 750.7 s LCD dispeji. :D
Lepsi predelat ale spise cd osobku 750.7,tezko vozit okd rychliky. :D
Uvidim co se stim da udelat pres svatky budu mit vic casu,predni okna jsou vyrezana,kabina by nekde mela byt musim pohledat na disku.
Tak samo,kazdy kdo pomuze je vitan,tak jako ja pomaham. :lol:
No to by se pak mohla zprovoznit 753 a pouzit prvky ze 749,jako vtip. :D

Re: Brejlovec

Napsal: stř 30. lis 2016 22:30:46
od JachyHm
Se scriptem pak po 460 můžu nabídnout pomoc... Kabinu se mi moc dělat nechce, to by Vlasťa zas akoráte zkritizoval... Ať si jí udělá klidně sám... Blueprinty a scripty už zvládnu :)