Stránka 2 z 3

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: úte 10. bře 2015 20:46:49
od Vlastik
kiski píše:Roman, môžeš mi prosím ťa poslať tú charakteristiku na mail?
Mě zajímá ten script rád bych to projel.

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: úte 10. bře 2015 20:58:29
od Roman
Vlastik píše:Mě zajímá ten script rád bych to projel.
Skript na 100% nikdo nedostane. Za prvé je z větší části Michalova práce, za druhé to není hotové a za třetí není nutné zdrojáky jen tak každému poskytovat ;) . Až uznám za vhodné, dám někde ke stažení testovací verzi.

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: úte 10. bře 2015 21:57:54
od Vlastik
Roman píše:
Vlastik píše:Mě zajímá ten script rád bych to projel.
Skript na 100% nikdo nedostane. Za prvé je z větší části Michalova práce, za druhé to není hotové a za třetí není nutné zdrojáky jen tak každému poskytovat ;) . Až uznám za vhodné, dám někde ke stažení testovací verzi.
No to bylo špatně pochopeno ,script by mi byl jako zdroják k ničemů pokud bych to neměl exportované ,myslel sjem samozřejmě už po exportu ten script. .out
Ale počkám až to bude někde ke stažení .

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: pát 13. bře 2015 16:12:51
od Roman
Tady je ostrá jízda na Mubeho PBO :lol: . Svojí nešikovností jsem odhalil jednu chybu v krokování a i když se mi pak nepovedlo znovu navodit, ve skriptu jsem to ošetřll tak, aby k ní nedocházelo :D.
https://youtu.be/l_g3Xqm_XBU

A zde http://uloz.to/x5WEwWkh/test151023-hs198-rwp na test soubory 151 023. Nastaveno dle pro mě dostupných informací ;). Vše bez záruky, je to veřejná betaverze. Předem upozorňuji, že je to určeno pouze pro pokročilé uživatele !!!!!.
Nepište sem tedy, že vám něco nefunguje nebo se rozhodilo původní nastavení lokomotiv 151.

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: pát 13. bře 2015 18:26:30
od Dusan
Ježišmarjá, to zase půjdu dneska spát pozdě :shock: :lol:
Díky ;) 8-)

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: sob 14. bře 2015 18:38:29
od kiski
Tak bádam nad tým nastavením TCh. U nemenovanej lokomotívy som nastavil TCh presne podľa skutočnej - hodnoty odvodené z grafu, samozrejme rýchlosť prerátaná na mph (v grafe boli km/h). Potom som nastavil hodnoty v simulačnom súbore rušna (nemýliť s engine skriptom rušna) podľa jednotiek, aké sú naznačené v BP editore - čiže výkon v hp a maximálnu ťažnú silu a trvalú ťažnú silu na kilo-lb/f. (čiže číslo napr. 52 znamená 52000 lb/f). Keď som za rušeň zapriahol 6 vozňov (čiže v podstate taká normálna bežná, ničím nevýznamná zátaž pre tento typ rušňa), tak pri rozbehu mi vybehli prúdy už na prvých pár stupňoch na hodnoty medzi 1200 - 1600A :shock: :shock: takže som si nie celkom istý, či jednotky lb/f sú naozaj správne pre ťažné sily.

Pokiaľ som tam mal hodnoty v kN, prúdy približne sedeli.

Tak a teraz babo raď... Hlavne by som chcel počuť Romanov názor... :D keďže som skúšal aj jeho upravenú Krysu, a prúdy tam má normálne.

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: sob 14. bře 2015 23:17:17
od Dusan
Mám technický dotaz, podle jakého pravidla se rozhoduje, jestli se při nastavení kontroleru do polohy + (tj. ta úplně poslední) v režimu Sh budou stupně zvyšovat postupně po jednom, nebo se přejde skokově na stupeň 27|0.

V opačném směru jsem si všimnul, že se přechází skokem na stupeň nula, když je hodnota proudu nižší než 300 A.
Ale podobné pravidlo pro skokovou změnu na stupeň 27|0 jsem zatím nevykoukal, tak se ptám...

Díky.

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: sob 14. bře 2015 23:40:56
od Vlastik
Dusan píše:Mám technický dotaz, podle jakého pravidla se rozhoduje, jestli se při nastavení kontroleru do polohy + (tj. ta úplně poslední) v režimu Sh budou stupně zvyšovat postupně po jednom, nebo se přejde skokově na stupeň 27|0.

V opačném směru jsem si všimnul, že se přechází skokem na stupeň nula, když je hodnota proudu nižší než 300 A.
Ale podobné pravidlo pro skokovou změnu na stupeň 27|0 jsem zatím nevykoukal, tak se ptám...

Díky.
„+“
poloha pro rychlé krokování nahoru;
a) při v > 40 km/h a I < 400 A mohou být některé odporové jízdní stupně přeskočeny;
b) při v > 95 km/h a směrové páce v „P” může být proveden skok z nuly na 34. stupeň SP.
„+1“
poloha pro krok o jeden stupeň nahoru;
a) při držení páky v této poloze po dobu delší než 2,5 sec krokuje trvale po jednom stupni
nahoru.

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: ned 15. bře 2015 0:05:54
od Vlastik
Kdo má zájem tak zde slíbený manuál včetně řízení a poruch:
150.2 a 151
POPISY FUNKČNÍCH ÚPRAV LOKOMOTIV ŠKODA 65 E 1 a ŠKODA 65 Em
http://railworks.ofpmafia.eu/index.php/ ... /8-ostatni
Je to oficiální pomůcka pro strojvedoucí Praha ,i když lokomotivy řady 151 byly převedeny pod Olomouc PJ Bohumín.

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: ned 15. bře 2015 8:46:36
od Dusan
Vlastik píše:„+“
poloha pro rychlé krokování nahoru;
a) při v > 40 km/h a I < 400 A mohou být některé odporové jízdní stupně přeskočeny;
b) při v > 95 km/h a směrové páce v „P” může být proveden skok z nuly na 34. stupeň SP.
„+1“
poloha pro krok o jeden stupeň nahoru;
a) při držení páky v této poloze po dobu delší než 2,5 sec krokuje trvale po jednom stupni
nahoru.
Díky moc!

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: ned 15. bře 2015 8:57:22
od Dusan
Vlastik píše:Kdo má zájem tak zde slíbený manuál včetně řízení a poruch:
150.2 a 151
POPISY FUNKČNÍCH ÚPRAV LOKOMOTIV ŠKODA 65 E 1 a ŠKODA 65 Em
http://railworks.ofpmafia.eu/index.php/ ... /8-ostatni
Je to oficiální pomůcka pro strojvedoucí Praha ,i když lokomotivy řady 151 byly převedeny pod Olomouc PJ Bohumín.
Z pohledu TS je velice zajímavá Kapitola 11: Technologie řízení.

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: ned 15. bře 2015 23:30:20
od Roman
No, to mně moc nepotěšilo (Vlastíkovo manuál) :D. Jsou tu dvě varianty .... :D. Buď to zůstane nastavené v beta verzi jak to je a nebo nápad co mám bude fungovat :D. Pak půjde ale i nastavit alespoň částečně ovladač OBE-BSE dle reálu. Uvidím, jak to dopadne. Každopádně budu muset překopat animaci rajčáku a předefinovat jak nastavení v bp tak i celou sekci ve skriptu. A výsledek nejistý :D . Ale vize (dnes je to moderní termín) , je :D .

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: pon 16. bře 2015 7:06:16
od Dusan
Roman píše:No, to mně moc nepotěšilo (Vlastíkovo manuál) :D. Jsou tu dvě varianty .... :D. Buď to zůstane nastavené v beta verzi jak to je a nebo nápad co mám bude fungovat :D. Pak půjde ale i nastavit alespoň částečně ovladač OBE-BSE dle reálu. Uvidím, jak to dopadne. Každopádně budu muset překopat animaci rajčáku a předefinovat jak nastavení v bp tak i celou sekci ve skriptu. A výsledek nejistý :D . Ale vize (dnes je to moderní termín) , je :D .
Držíme palce! :D

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: úte 17. bře 2015 7:40:00
od Vlastik
Po nainstalování úpravy od Romana (snad) mi nefungují žádné loko od Hekla (cd/sk) a tudíž se nedá nic jezdit za scénář viz scren:
Railworks 2015-03-17 07-35-09-907.jpg
Někdo stejný problém kdo instaloval HS 198?
Pokud tomu tak je tak asi by to chtělo revizi a rozdělit 15x a 350 .

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: úte 17. bře 2015 8:22:18
od Roman
No to není možné, protože v rwp je pouze a jen 151 023.bin. Ostatní soubory jsou nové a nic nepřepisují. Jedině by eventuálně nemusela fungovat 151 023. Ostatních lokomotiv se to netýká.

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: úte 17. bře 2015 14:47:57
od Jurajs_89
Roman píše:Vše bez záruky, je to veřejná betaverze. Předem upozorňuji, že je to určeno pouze pro pokročilé uživatele !!!!!.
Nepište sem tedy, že vám něco nefunguje nebo se rozhodilo původní nastavení lokomotiv 151.
Promin Vlastiku, nejde si nerypnout :lol: :lol: .

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: úte 17. bře 2015 17:09:54
od Vlastik
Dobré už jsem našel problém,v domění že se přepíšou data ostatních lokomotiv jsem zálohoval složku Simulation a už nevrátil zpátky ,tak tam logicky jsou jenom instrukce pro 151023 ,omlouvám se za zbytečné dotazy a přeji pěkný den. :D
Promin Vlastiku, nejde si nerypnout :lol: :lol: .
Nikdo není dokonalý :D
Starým pardálům už ten mozek tolik neslouží :D

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: úte 17. bře 2015 17:46:37
od kiski
Dnes som trochu bádal nad parametrami simulačného blueprintu. Myslím, že pre niektorých to nie je nič nové, ale pre mňa to bol objav. Položka Power je jasná, a ovplyvňuje samozrejme celkový výkon lokomotívy. Ale položky MaxForce a MaxContinuousForce sa pri rušni ovládanom hráčom neuplatňujú, pretože takýto rušeň berie do úvahy krivky TractiveEffortVsSpeed a TractiveEffortVsThrottle. Ovplyňujú však hodnotu Ammeter. Preto rôznymi hodnotami týchto dvoch položiek je možné nastaviť hodnoty prúdu približne na reálne hodnoty. Samozrejme treba skúšať, aby sa to čo najviac podobalo realite, ale ide to. Presné to samozrejme nebude úplne nikdy...

Podotýkam, že záhadou mi je, že u niektorých loko to sedí, aj keď sa tam dajú presne prepočítané údaje. U môjho nemenovaného skúšaného rušňa to však napríklad vôbec, ale vôbec nesedelo.

Hádam som niekomu pomohol.

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: sob 21. bře 2015 14:19:50
od kiski
Zdravím,

trochu poopravím svoje predošlé tvrdenie. Empiricky som totiž došiel nato, že ešte viac ako MaxForce a MaxContinuousForce ovplyvňujú hodnotu Ammeter položky MaxCurrent a OverloadCurrent. Po doplnení správnych hodnôt som mohol vrátiť reálne hodnoty aj do predtým spomínaných položiek a hra už zobrazuje všetko správne. Takže vlastne treba len doplniť reálne údaje, ale VŠADE (čo u mňa predtým nebolo... :? ), a potom všetko funguje ako má... Aj hodnoty prúdov sú potom zázračne správne a odpovedajú režimu a zaradenému stupňu...

Re: Tractive Effort krivky

Napsal: sob 21. bře 2015 17:21:17
od kiski
Ano, je to smiešne, ja viem, ale naozaj by ma nenapadlo, že to môže ovplyvňovať veľkosť odoberaného prúdu... názov tej položky skôr znamená maximálny prúd, ktorý loko môže odoberať, a nie, že bude vlastne pomerným číslom.