Vím, že alfa na takový textuře má být na shaderu texdiff a alfakanál má být 2-bitový (trans). To ale nejde, vůz je neprůhledný, pokud použiju shader AddATexdiff, kde se má alfa tahat z textury, tak je to naopak průhledný úplně celý.
![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Bez sekání oken to bude asi cesta zpět k mstsBlade77 píše:Zase tak jednoduše bych to neviděl - se peru s alfakanály a nemám šanci je tam dostat. Buď je průhledný celý vůz a nebo naopak nikoliv. Snažím se vyhnout tomu vysekávání oken, protože jakmile to udělám, tak boolean mi z modelu udělá multipolygonový šílenství. Přišlo mi, že třeba vozy ZSSK Bdteer, nebo ČD Bbdgmee vysekané okna snad nemají, ale alfa jim jde, nebo se pletu? Už jsem málem strejdu Googla pěkně zavařil, ale furt nic, co by se dalo použít.
Vím, že alfa na takový textuře má být na shaderu texdiff a alfakanál má být 2-bitový (trans). To ale nejde, vůz je neprůhledný, pokud použiju shader AddATexdiff, kde se má alfa tahat z textury, tak je to naopak průhledný úplně celý.![]()
To Jsi ještě oproti nám mladíkBlade77 píše:Romane, máš pravdu. Když jsem kdysi začal dělat tyhle modely pro Trainz, trápil jsem se tak dlouho, dokud jsem z toho neudělal plně funkční model, včetně animací dveří, podpory pasažérů a dalších věcí...
Mám dovolenou, od pondělka 14 dní, takže se můžu vesele trápit.![]()
![]()
Zatím jsem si zkusil udělat na zkoušku další 2 vozy, jen v základu s alfou - B a BDs:
Budu experimentovat se vším možným, co se s tím dá dělat, ať si to vštípím do paměti a pak to bude brnkačka. Zatím jen hodně čtu tutoriály a návody a dělám pokusy.
Si říkávám, nojo, užje mi sedmatřicet let a už to do tý hlavy neleze tak dobře, jako kdysi...![]()