Právě je úte 24. říj 2017 7:41:38

Všechny časy jsou v UTC





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
  Verze pro tisk Předchozí téma | Následující téma 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: stř 02. led 2013 22:45:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 01. črc 2009 10:19:03
Příspěvky: 1848
Tak to začnu já :mrgreen:
S Heklem a Michalem jsme zase řešily optimalizaci RW a dnes konkrétně načítání tratí. Taková 320 se načítá neskutečně dlouho a na 99% je to způsobeno ohromným množstvím použitých addonů od různých autorů a tím i procházením adresářů při načítání tratí. RSC změnilo strukturu adresářů a start jejich addonů je kolikrát přímo raketový.
Je tedy takový návrh. Se současnými addony už asi nic moc nenaděláme, ale u nově tvořených by jsme měli dodržovat alespoň nějakou "kázeň" . Já osobně bych viděl strukturu asi takto : Source (po exportu Assetes)/CS addon/Autor (Hekl,Michal...) . Samozdřejmě by do toho spadaly i všechny návrhy tratí. To by se dalo změnit i dodatečně.
Tak co vy na to ?


Naposledy upravil Roman dne čtv 03. led 2013 13:07:35, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: stř 02. led 2013 23:30:58 
No měli jste uvést nějáké hodnoty tak já začnu:
Trat320_42s,PBO_35s,Hagen-Siegen_27s,Trat(Roman)_24s,Northen Europe_34s,Koln-Deu_25s,Praha(moje objekty jen)_39s.(Všechno volné scénáře s vozidly).
No bude záležet i na databázi ,Trat320_7,3Mb,PBO_5,5Mb,Moje_6,1Mb,Roman 660Kb atd.
No nepříjde mi to až tak dramatické,každopádně se to bude určitě od vyjet i od výkonu Pc,ale furt je to pohoda oproti načítání některých tratí v msts.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: čtv 03. led 2013 9:41:28 
Offline

Registrován: stř 23. pro 2009 21:04:51
Příspěvky: 1102
Vlastik píše:
No měli jste uvést nějáké hodnoty tak já začnu:
Trat320_42s,PBO_35s,Hagen-Siegen_27s,Trat(Roman)_24s,Northen Europe_34s,Koln-Deu_25s,Praha(moje objekty jen)_39s.(Všechno volné scénáře s vozidly).
No bude záležet i na databázi ,Trat320_7,3Mb,PBO_5,5Mb,Moje_6,1Mb,Roman 660Kb atd.
No nepříjde mi to až tak dramatické,každopádně se to bude určitě od vyjet i od výkonu Pc,ale furt je to pohoda oproti načítání některých tratí v msts.

My otevirame hru v okne tak proto nam to trva mensi dobu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: čtv 03. led 2013 13:25:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 01. črc 2009 10:19:03
Příspěvky: 1848
Vlastik píše:
No měli jste uvést nějáké hodnoty tak já začnu:
Trat320_42s,PBO_35s,Hagen-Siegen_27s,Trat(Roman)_24s,Northen Europe_34s,Koln-Deu_25s,Praha(moje objekty jen)_39s.(Všechno volné scénáře s vozidly).
No bude záležet i na databázi ,Trat320_7,3Mb,PBO_5,5Mb,Moje_6,1Mb,Roman 660Kb atd.
No nepříjde mi to až tak dramatické,každopádně se to bude určitě od vyjet i od výkonu Pc,ale furt je to pohoda oproti načítání některých tratí v msts.

Nebude. Munich to Augsburg, Track.bin 6,4 MB a naběhne bez problémů kolikrát do minuty. Trat 320 trvá (a nejen mně) klidně 5. minut
Výkon PC to také ovlivní ale já budu asi těžko zaostávat nějak dramaticky s Core i7 , 8GB RAM, HDD 7200 ot. ;) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: čtv 03. led 2013 15:00:52 
Offline

Registrován: stř 23. pro 2009 21:04:51
Příspěvky: 1102
Kdyz jsem si 320 chtel projet na full HD tak mi to taky nacitalo kolem 5 minut.... Co teda s tim ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: čtv 03. led 2013 15:43:37 
Offline
Modelář

Registrován: pon 09. čer 2008 19:08:45
Příspěvky: 913
Ked pustim PBO, ci 320, mozem si v klude ist na cigaro, lebo viem, ze skor ako 4 minuty to nebude. A to plecku PC nemam. RSC addony do 30s s prehladom a to su rozsiahlejsie trate. Taky Mnichov Augsburg, ma napriklad povolene ine objekty, nez tie ich? Ak nie, problem mozno bude prave v tom, ze nase trate zdielaju objekty z roznych addonov. Ohladne zjednotenia zloziek ako napad asi dobre, ale nemyslim, ze to bude mozne dodrzat, otazka taktiez je, ci je to skutocne tym. Toto su len dohady. Mozno najlepsie, kto ovlada english , by bo bolo napisat Kujonom, nech sa vyjadria, nech je v tom jasno.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: čtv 03. led 2013 18:14:01 
Citace:
Kdyz jsem si 320 chtel projet na full HD tak mi to taky nacitalo kolem 5 minut.... Co teda s tim ?

No nevím co stím všichni máte,ale ve full HD 1920x1080 se trat se složitou aktivitou (moje+Heklovi loko) stanice Třinec načítá 48s,snažím se udělat video ale hypercam mi prostě full okno s ts neveme,vždy se nahraje jen pozadí.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: čtv 03. led 2013 18:14:14 
Offline
Moderátor a modelář

Registrován: sob 28. bře 2009 12:37:36
Příspěvky: 805
Bydliště: Proboštov / Teplice
Jsem pro, takhle je to dlouhodobě neudržitelné.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: čtv 03. led 2013 20:51:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 01. črc 2009 10:19:03
Příspěvky: 1848
Josef72 píše:
Jsem pro, takhle je to dlouhodobě neudržitelné.


Tak CS Addon ? Kdo bude chtít, ,může to respektovat a ostatní ať si dělají po svém ;) .
Další můj objekt bude tedy mít umístění Assets/CS Addon/Roman72.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: čtv 03. led 2013 21:04:19 
Offline
Modelář

Registrován: pon 09. čer 2008 19:08:45
Příspěvky: 913
Ja mozem povedat len tolko, ze ked to spustim v okne, mam rychlost nacitania taktiez kolo 2 minut prve spustenie, ale po nahodeni full screen sa cas nenormalne natiahne. Takze sudim, ze v adresaroch chyba nebude. Mnichov Augsburg pri rezime v okne, prve spustenie 21 s, opatovne, 14 s. Full screen prve spustenie 36s, opatovne 19s.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: pát 04. led 2013 8:56:31 
K tomu jen jedno,
nevím jak to je myšleno ale co se třeba zamyslet nad tím že stejně i kdyby se to dodržovalo tak by Roman a ostatní museli modelovat jak draci aby uspokojili stavitelé trati a hlavně modelovat co je potřeba do příslušné trati,v opačném případě stavitel trati vždy sáhne po objektu co by se mu hodil a nebude koukat od koho to je (jako se to děje ted),tím že se více modeluje v zahraničí je předpoklad že se tam najde i více objektů,podle mně je celá tato diskuze nesmysl.
Pokud si bude chtít někdo tu trat projet a nebo si něco zahrát tak si počká třeba i 5.minut,to se hold nedá nic dělat.
To bych přirovnal k tomu že se 10 let snaží v msts o jednotný trainset a taky se jim to nedaří.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: pon 07. led 2013 20:26:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 11. úno 2011 9:07:26
Příspěvky: 62
Bydliště: Praha 5 Košíře
Roman píše:
Tak CS Addon ? Kdo bude chtít, ,může to respektovat a ostatní ať si dělají po svém ;) .
Další můj objekt bude tedy mít umístění Assets/CS Addon/Roman72.


Ahoj tvůrci, za IT jenom doporučuji několik zásad pro větší celosvětovou kompatidebilitu:
NEPOUŽÍVAT:
- diakritiku (kdo neví co to je ať nic nevydává :twisted: )
- mezery

tedy příklad jak vaši chvályhodnou snahu završit: jsem Ondřej a mám mračku:
../Source/CS_Addon/Ondrej/Mracka/Railvehicles/T478_001/..

hodně úspěchů
drew

_________________
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
---::| mapa MODRAVA - nejlepší na dlouhé jízdy |::---
MSTS->Trainz...TS2009->RW3...TS2013DeLuxe @ iPentium Dual E2220; nV GTX285; W7homeSP1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: úte 08. led 2013 9:57:53 
Citace:
Ahoj tvůrci, za IT jenom doporučuji několik zásad pro větší celosvětovou kompatidebilitu:
NEPOUŽÍVAT:
- diakritiku (kdo neví co to je ať nic nevydává )
- mezery

no stou diakritikou je to sporné,protože TS umožnuje pro různé tratě nastavit základní jazyk,takže si může uživatel použít svůj a bude mu to fungovat(je pravda že v překladech jsou některé názvy červeně což se nemá překládat ale je toho mizivé množství),ohledně mezer tak to nechápu když je sami programátoři TS používají a jak vidět tak to problémy nedělá ,a nikde se to zatím neřešilo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: úte 08. led 2013 13:17:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 01. črc 2009 10:19:03
Příspěvky: 1848
Diakritiku v žádném případě nepoužívat v adresářové struktuře. U vlastního názvu zapsaného do blueprintu to až tak nevadí, jen se zobrazí nekorektně ve hře. Ale na funkci to vliv nemá. Mezery v názvu už vůbec nevadí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: sob 02. bře 2013 13:04:03 
Offline
Moderátor a modelář

Registrován: sob 28. bře 2009 12:37:36
Příspěvky: 805
Bydliště: Proboštov / Teplice
Citace:
Další můj objekt bude tedy mít umístění Assets/CS Addon/Roman72.


Chtěl jsem zapakovat objekty ke stažení a koukám, že máš nakonec kořenový adresář jinak. Místo "CS Addon" "cs_addon" a v něm nikde nevidím složku "Roman72". Tak jak teda ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: sob 02. bře 2013 14:51:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 01. črc 2009 10:19:03
Příspěvky: 1848
Nakonec je to bez mezery jako to má RSC. Moje složka přibude až s novými modely a ty zatím žádné nejsou :) . Dělám vše okolo....
Ona stačila změna struktury u lokomotiv a byl v tom hroznej bordel, předělávat staré by byla hrozná pakárna.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: sob 02. bře 2013 15:00:57 
Offline
Moderátor a modelář

Registrován: sob 28. bře 2009 12:37:36
Příspěvky: 805
Bydliště: Proboštov / Teplice
Takže platí "CS_addon" ? I malá/veká písmena zůstanou ?

Umístím tedy "CS_addon/Josef72..,", jestli to budeš mít jinak, tak v tom bude větší zmatek než nyní.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: sob 02. bře 2013 16:19:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 01. črc 2009 10:19:03
Příspěvky: 1848
Jak píšeš to tedy udělej. Nic měnit nebudu, počítám s tím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adresáře RW
PříspěvekNapsal: pát 12. úno 2016 17:07:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 15. kvě 2015 12:50:42
Příspěvky: 105
Bydliště: Otrokovice
Je možné někde v adresáři RW, najít hudbu ze starého RW 2015?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz

skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.